Sen nebo realita ?

529 29 2
                                    

Najednou jsem vzbudil  ležel jsme u sebe v pokoji bylo šest hodin.Vstal jsem,vešel jsem do kuchyně a udělal si čaj.Potom jsme si vzal telefon"vidím že mi napsal Mark tak mu odepíšu.

MARK:Tak co už si dorazil domů?? :D

JACK:Jj dorazil promiň vím že jsme měl napsat až přijetím ale usnul jsem :/ :D

MARK:Hlavně zš jsi v pořádku :)

-o pár měsíců později-
Zabalil jsem si věci a nasedl do taxíku,který stál před domem.Asi tak pět až deset minut jsme jel na letiště.Tentokrát sem jel na Pax east (nwm jak se to píše 😂😂)Byl prosince všude plno lidí a je měl co dělat abych jsem se dostal k letadlu. Konečně jsem seděl v letadle.Po několika minutovém koukání z okénka na večerní krajinou jsem usnul.Probudilo mě přistávání.Řekl jsem si pro sebe"Ešte jsem přes Vánoce v LA nebyl určitě budou všude davy lidí -.-"Vyšel jsem z letadla popadl jsem krosnu a vyšel jsem ven.Šel jsem pěšky chtěl jsem si vychutnat vánoční LA.Tak sem se procházel když v tom jsem najednou uviděl jak několik dětí za mnou běží a křičí mé jméno"jacku!"zastavil jsem udělali jsme pár fotek a taky jsem se jim podepsal.Zeptali se mě kam jdu.Řekl jsem ze půjdu na hotel a potom se ešte půjdu projít.Po pěti minutách jsem dorazil na hotel.Zaplatil jsem vzal jsem si klíče a odešel jsem do pokoje.Nevydržel jsem ani ne hodinu musel jsem se jít projít.Bloudil jsem různě po ulicích.V tom mi zavolal Mark.
MARK:Jacku??
JACK:Co potřebuješ Marku??
MARK:Sice si malej ale přehlédnout nejde s ani v davu s tou zelenou čepici.-zasmál se-
Začal jsem se ohlížet ale nikde jsem ho neviděl mezitím Mark ukončil hovor a někdo mi ze zadu zakryli oči.A kdo to byl??No jasné že Mark.Když jsem se otočil tak se začal smát.Po chvilce se konečně přestal smát a řekl"nechceš jít do parku nebo někam jinam??řekl jsem ze by jsme mohli jít do parku.V parku se Mark sklouzl na ledu a nějak se mu podařilo mi dát pusu.Zvedl se a potom jsem se zvedl já koukal do země jako by se styděl.Omluvil se a rychlým krokem odešel.Večer mi zavolal Felix.
JACK:Co se děje Felixi?-řekl jsem ospalé protože jsem usnul
FELIX:Jde o Marka vůbec neodpovídá neodepisuje a když jsme k němu přišli zavřel nám dveře před nosem se slovi"ať ho necháme samotného"znělo to jako by se něco stalo
JACK:Sluší mu zavolat když to nezvedne půjdu za ním
Ukončil jsem hovor a zkoušel jsem se dovolat Markovi.Nezvedal tak jsem se zvedl oblékl jsem se a vyšel jsem ven.Nemohl jsem si vybrat lepší počasí zrovna začala  vichřice.
-POHLED MARKA-
Každou chvíli mi někdo volal s nikým jsem se nechtěl bavit.Byla velká vichřice a najednou někdo zazvonil.Šel jsem otevřít a stal tam Jack.Ztuha jsem nechtěl jsem se mu dívat do těch jeho krásných zelenomodrých očí.A aznacil jsem mu aby šel dál.Sedl jsem si na gauč a on si sedl vedle mě a řekl
JACK:Co se děje Marku??
MARK:Nic jenom mám špatnou náladu
JACK:No tak co se stalo??
V ti chvíli jsem se neudržel a z plných plic jsem vykřikl"JÁ TĚ MILUJU!!!"Vyšel jsem schody do prvního a když jsem dorazil do ložnice praskl jsem dveřma.Lehl jsem si na postel a začAl jsem plakat.Uslysel jse zaklepání,Jack opatrně otevřel dveře a sedl si ke mě  jediné co ženu vypadlo bylo to jestli to myslím  vážně.Sedl jsem si a koukal jsem do země tak moc jsem se styděl.Najednou jsem uctil jak mi zvedl hlavu abych jsem sú mu koukal do očí.A v tomto přišlo náš první polibek.Byl jsem v šoku ale byl jsem i šťastný.

Navždy SpoluKde žijí příběhy. Začni objevovat