Capitolul 5

674 27 3
                                    

Vlad: Anca te rog, nu spune asta!  Si nu pleci! Ti la mine, stiu asta! Daca nu o faceai nu mi te daruiai in seara aia

 -relizez si eu cat de proasta am fost. Nu mai minti Vlad! Stiu ca vrei doar sa iti bati joc!

-          Nu vreau asta! Crede-ma!

-          Nu...mai bine las-o asa

-          Anca...nu intelegi ca eu chiar tin la tine? Intre mine si aia nu e nimic. O simpla fata care nu are ce face decat sa se bage intre noi

-          Nu vlad vreau sa plec si acum serios! Nu mai vreau sa te vad in viata mea! Te urasc! Sti doar sa faci persoanele din juru tau sa sufere!

-          Vrei sa pleci?! Ok! Du-te! ( si iasa nervos pe usa, iar eu ce fac? Incep sa plang ca o proasta si nici eu nu stiu de ce, dar eram foarte hotarata sa plec. Poate era singura mea sansa. Mi-am luat o geaca mai groasa de-a lui vlad si am coborat scarile cu ochii putin inlacrimati...mi-am dat seama ca vlad nu mai era in casa...iar cand am vrut sa deschid usa si sa plec, o voce cunoscuta s-a auzit din spatele meu....era Clara, ce-o mai vrea? Mi-am sters repede lacrimile incat sa nu isi dea deama ca am plans si m-am intors spre ea)

-          Ce faci Anca, draguto? Unde pleci?

-          Nu te intereseaza(apoi m-am intors si cand sa descid usa...deschide si ea gura Ce fata enervata! Mie imi spui?)

-          Imi pare rau ca te-ai certat cu Vlad..dar asa e viata ( cand am auzit-o, m-am intors spre ea si i-am dat o palma cand am putut de tare si am iesit direct pe usa. Mi-am dat seama ca nu am bani de taxi asa ca am hotarat sa merg pe jos...mdea...intr-o ora am ajuns acasa si cand am intrat toti se comportau normal....wow...oare chiar nu si-au dat seama ca lipsesc deja de vreo 2 zile de acasa? Cand am ajuns in bucatarie am dat de Mara, bucatareasa mea. Ea a fost „mama mea” de cand ai mei au murit. Nu as vrea sa o las sa lucreze pentru mine dar daca nu „ nu mai sta in casa asta”)

-          Hey ancuta, iubita mea, ce faci? te-ai intors? Cum a fost?

-          Cum sa fie ce?( intreb eu putin uitmita)

-          Pai excursia in Thailanda. Parca mi-ai trimis mesaj ca mergi sa sarbatoresti cu inca cativa prieteni ziua unuia dintre ei. Doamne esti mai uituca ca mine *zice si rade*

-          Aaa...da...da..ai dreptate (am decis sa nu ii spun adevaru..asa o sa fie mai bine, nu vreau sa mai aud de el)

-          Vino in 30 de minute la masa * zice si ma pupa pe obraz, asta relaxandu-ma cat de cat*

-          Ok (am urcat in camera mea si m-am pus in pat. Imi era dor de patul meu...dar si de vlad. Oricum asa o sa fie mai bine. Nu vreau sa fiu cu un om care nu tine la mine.)

Dupa o luna

   (Si acum stau in acelasi pat, doar cu mai multe probleme pe cap. In ultimul timp am avut greturi repetate  si am decis ca cel mai bine ar fi sa iau un test de sarcina...si uita-ma acum insarcinata intr-o luna cu un copil. Nu stiu ce sa fac. La copil sigur nu renunt, dar nici lui vlad nu am de gand sa ii zic...mai bine il cresc eu singura. Pana la urma i-am zis si Mariei ce s-a intamplat. La inceput era putin suparata ca nu i-am zis ce s-a intamplat, dar pana la urma m-a inteles si ma bucur pentru asta

Oare cum ar fi fost daca acum eram langa Vlad. Oare s-ar fi bucurat sau nu de copilu asta. Nici eu nu stiu. Nu am mai auzit nimic de el.

   Trec luniile, iar eu sunt la zi cu fiecare consultatie a bebelusului. Sunt deja in luna a 7. ce-i drept am o burta foarte mare. Si am mai fost chemata si la o cina la un vechi partener de afaceri. Partea rea e ca si Vlad e acolo...oare cum o sa reactioneze cand o sa ma vada ... Probabil o sa se prefaca ca nu te cunoaste! Asta cred si eu.

  Si iata ca seara cea mare a venit. Mi-am luat o rochie lunga si niste sandalute fara toc, mi-am luat masina si am plecat. Am ajuns si intrand in imensa cladire la o masa lunga se afla chiar Vlad, care se uita la mine mirat . m-am utiat si eu putin la el apoi m-am dus si am vorbit vreo 10 minte cu  Adrian (vechiul meu partener) si il puteam vedea cu coada ochiului pe vlad care nu se mai opreste din a ma privi. Adrian m-a felicitat, apoi am decis sa ma duc pana la baie, iar cand sa deschid usa cineva ma prinde brusc de mana si ma intoarce cu fata spre el. Era .......................................

Cine credeti ca este? :>

EDITAT!!

Dragoste si ura [Clau] *IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum