Capitolul 13

623 35 12
                                    

A trecut si nunta Sofiei, ma bucur ca e fericita. Mai exact au trecut 6 luni. Vladut al meu are deja aproape 8 luni. E tot mai curios de tot ce se afla in jurul lui. Nu-mi vine sa cred ca creste sub ochii mei, parca doar ieri ma ciondaneam cu vlad pentru alegerea numelui :)))). Sofia acum locuieste cu Adrian, si trebuie sa recunosc, ii simpt lipsa, dar e alegerea ei. Vlad e atat de dragut cu mine si sunt sigura ca nu am facut o greseala in al alege pe el. In al alege sa imi petrec restul vietii cu el alaturi de mine. Acum sunt si eu unde mi-am dorit mereu.

..-Vlad Stanescu, de buna voie si nesilit de nimeni iei in casatorie pe cetateana Anca Popescu?

-Da!

...-Anca Popescu, de buna voie si nesilit de nimeni iei in casatorie pe cetateanul Vlad Stanescu?

-Da.

..- Prin puterea investita in mine va declar sot si sotie.

Asa a decurs cea mai frumoasa zi din viata mea. Acum am o familie frumoasa. Stand eu prietduta in gandurile mele cu o ceasca de cafea uitandu-ma pe fereasta, asteptandu-l pe Vlad deoarece mergem in luna de miere in Grecia, locul unde mereu mi-am dorit sa mereg simt un usor sarut pe umar.

 -Esti gata?

- Da

-Anca..

-da?

-Te iubesc. Si ma bucur ca in ciuda a tot ce s-a intamplat intre noi, mi-am dat seama ca iubirea chiar invinge tot.

-Si eu te iubesc, Vlad. (Apoi a urmat un sarut de milioane. Il iubesc si are dreptate iubirea chiar invinge tot.)

SFARSIT

In primul rand, as vrea sa va multumesc tuturor celor care mi-au citit povestea, acest ultim capitol nu e asa lung, dar totusi de final mi s-a parut destul de ok.

Acum as vrea sa va rog sa imi lasati intr-un comentariu parerea voastra despre toata povestea, ce v-a placut si ce nu v-a placut. M-ar ajuta extrem de mult. Va mai mulktumesc inca o data pentru ca m-ati facut sa continui povestea. primul capitol l-am scis de mult asa ca l-am postat pe o pagina de facebook. Nu a fost prea apreciat si m-am gandit ca nici aici nu va fi, dar am fost incurajata de Criss, cealalta scriitoare de pe acest cont, sa o pun. Si pana la urma asa am facut. Iar acum, am ajuns la aproape 2000 de lecturi. Va multumesc enorm de mult :*

Apropo, stiu ca titul nu prea corespunde povestii, doar in unele locuri, dar povestea a cam luat o intorsatura mare de la ce vroiam la inceput sa scriu si la ce am scris, dar sper ca nu va deranjeaza :*

Pupici , Clau :**

Dragoste si ura [Clau] *IN CURS DE EDITARE*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum