Hei ^_^ imi pare rau ca nu pot posta mereu cand se indeplinesc cerintele, dar nu prea am timp.
Va pupacesc si va urez bafta la citit :***
-Da, da vreau
In secunda doi eram in bratele lui Vlad sarutandu-ne. nu imi vine sa cred ca m-a cerut in casatorie. Sper doar sa nu ma faca din nou sa sufar apoi sa regret..din nou
-Ma bucur mult ca ai acceptat
- :) Te rog sa nu ma faci sa sufar Vlad.
-Nu o sa mai fac aceasta gresala
M-a sarutat inca o data apoi m-a luat in brate ca pe o printesa ducandu-ma in camera. M-a intins cu grija pe pat punandu-se peste mine. Ne sarutam continu iar el si-a bagat usor mainle pe sub trioul pe care in aveam. Stiam ce o sa se intample, dar nu l-am respins. Imi doream asa la fel de mult ca el. M-a scapat de tricou apoi a inceput sa ma sarute aproape de sani. A lasat bretelele sutienului sa cada pe maini in jos dasfacandu-mi-l dupa. Eu mi-am bagat mainile micute pe sub tricoul lui zgariindu-l pe spate, pana si l-a dat jos. In timp ce imi saruta sanii eu i-am desfacut curea pantalonilor, pe care, imediat dupa ce a simtit asta si i-a dat jos ramanand doar in boxeri. Dupa mi-a desfacut fermoarul pantalonilor scuri pe care ii aveam dandu-mi jos. A inceput sa pa sarute pe fiecare particica a corpului. Mi-a dat jos singurul lucru care imi mai acoperea corpul, ramandand in toata splendoarea in fata lui. Si-a dat si el jos boxerii miscandu-si buza, apoi m-a patruns cu cea mai mare grija.
Dupa 3 ore de dragoste am adormit cu capul pe pieptului lui in timp ce el imi maingaia sor spatele si ma mai saruta din cand in gand pe crestetul capului. Ma face atat de fericita si ma bucur ca ne-am impacat. Dupa 30 de minute linistea ne-a fost intrerupta de niste batai in usa care m-au facut sa tresar, iar vlad cand a simtit m-a strans in brate spunand ca nu e nimic
-Cine e?
- Domnule Vlad a venit sora dumneavoastra si vrea sa va vada
- Spune-i ca coboram in 5 minute
S-a uitat la mine in timp ce isi strecura degetele printre ale mele apoi mi-a dat us sarut usor. Ma bucur ca a venit Sofia. S-a mutat la viitorul ei sot deoarece vroiau sa faca planurile de nunta. Ne-am imbracat repede, l-am luat pe vladut deoarece trebuia sa ii dau de mancare si am coborat. Ei ne asteptau cu un mare zambet pe canapeaua din sufragerie. Iar cand am ajuns s-au ridicat. Nu l-am mai vazut pana acum pe andrei. Era un tip cu un par ciufulit, mai inalt putin ca Sofia si opereche de ochi albastri extrem de frumosi, totusi nu se comarau cu a lu vlad :))
-Vai cat ma bucur sa vad! Mi-a fost dor de voi
- Vai, si noua de voi, iubita mea
i-am zis asta in timp ce am imbatosat-o, apoi la fel a facut si vlad. L-a luat pe vladut in brate apoi ne-am asezat pe canapea. Ii placea mult sa se joace cu el
-Eu sunt Andrei
- Anca, incantata
- De asemena
vlad a dat mana cu el deoarece ei se cunosteau .
- Pai, acum ar trebui sa vorbim despre motivele adevarate ale venirii noastre aici (A zis Sofia pe un ton mai serios dar tot odata cu zambetul ei molipsitor ) am fotarat data nuntii este peste o luna,..si...am vrea sa ne fiti nasi. Acceptati?
- Doamne! Normal cum sa te refuzam. Felicitari
Apoi am strans-o din nou in brate si am inceput dupa sa il hranesc pe Vladut, deoarece baietii s-au dus sa aduca niste gustari. Iar cand s-au intors Vlad s-a pus langa mine i-ar eu l-am lasat pe vladut in locul amenajat special pentru el din sufragerie. Mi-am bagat rapid degetele printre a lui vlad, iar eu simtind asta m-a strans usor parca citindu-mi gandurile si stiind ce vreau sale zic.
- Pai..am vrea sa va zicem si noi ceva?
- Ce? ( a intrebat Sofia pe un ton mai serios)
- Si noi ne casatorim...adica Vlad m-a cerut azi-dimineata in casatorie.
- Vaiiii nu pot sa cred, felicitari. Doamne cat ma bucur. Chiar ma intrebam cand o sa va vina mintea la cap si o sa va dati seama ca sunteti facut unul pentru celallatlt ( i-am zambit larg, iar din gura lui Vlad s-a auzit un „ Mda chiar aveai dreptate si imi pare rau ca nu am faut-o mai repede” ceea ce mi-a umplut sufletul de bucure, apoi mi-a dat un sarut pe crestetul capului)
- Si nunta cand o faceti? ( a zis Andrei intrand si el in discutia noastra)
- Pai inca nu stim dar mai asteptam putin (Am zis eu hotarata pe ceea ce zic)
Peste o luna
Ma alfam in biserica. Eram mandra ca sunt acolo si ma bucuram ca sunt alaturi de ei. Asa o da fiu si eu cu vlad peste cateva zile, doarece am hotarat sa ne casatorim insfarsit si noi. Clara cand a auzit er extrem de nervoasa..mereu fierbea cand ma vedea cu vlad, mai ales cand ne sarutam. Si asa a trecut si nunta aceasta, dupa actele facute dupa petrecerea facuta, am decis sa mergem acasa deoarece ne astepta un copil care era in grija unei servitoare. Vladut a implinit ieri 2 luni. Nu imi vine sa cred cat de repede creste chiar sub ochii nostri. Vlad avea mare dreptate. Ma bucur ca am acceptat sa il crestem impreuna, daca nu, imi era foarte greu.