Sabah uyanmıştım, uyandığımı varsaymasamda: bu şekilde açıklamamın tek sebebi iki kişilikli olmamdı.
--"O ileride evleniceği , dudaklarını ıslatan bir adamın olucağını hissettikce .
karanlığa şair olmak , senin eserin olucağımın telaşı ile kendinden geçen yazarın, duygularını romana döküceğim
Benim olucağını bilsemde, Gülümseyişindeki döküntüleri gözyaşıyla toplayan bir şahısım şuanlık.
Kendi bilincimden: kendiyle konuşan bir aptalı ,gözbebeklerimden düşürüceğim.
siz ise bu yetimi ilginiz ile doyurun,"--
dediğim anda odadan bir sevinç tadıyla çağırışı "Ressamın gönlündeki özgürlüğe açılmış uçurtmam" diyordu sanki üstü kapalı ,anında kapattım:Mürekkebin efkarlı kokusunu , hızlıca atıldım uyanmıştı , çok özlemiştim.. kahvaltısını hazırlayamamıştım, rüyalarımda bile beni sevmediğini düşünüp kendimi sınıyordum.
bunu aşmalıydım.
ona ilgi göstermeyi satırların virgülleri yüzünden unutuyordum. adımlarım zamana alet oluyor , sanki hayatımı tokmağıyla geri çeviriyordum , kahvaltısını hazırlarken çok hızlıydım , geri cevap veremedim korkuyordum , eğer benden uzaklaşırsa diye, aynı o günkü gibi tazelikle duygu kokan dudaklarından düşersem ,kurursam, tonlarım ,sepyaya sarılırsa ; nasıl yaşayabilirdim .
gözyaşının süzülüşünü aldırmadan yatağına getirdim bana o bakışı atmıştı "Ne zaman gülümseyebiliceğiz" onun hastalığı beni öldürüyordu, içimde biriktirdiklerini, yanaklarımdaki kumsalda tane tane kızarttım.. bakışlarıyla, ne demeliydim. oturdum ayağının ucundaki kısıma onun sevdiği bir ifadeye büründüm .
gözlerim ıslak nemli bakıyorken
-- "Seni et torbası bir beden için değil, varlığının beni geçmişimden alıp geleceğimize armağan edişini kutluyordum" dedim. çünkü o beni en hüzünlü zamanımda anne şevkatiyle seviyordu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Yalnızlığı
RomanceAdı : Cemil , Kör bir sevgiye ,yalın ,çıplak bir saflıkla bulandığı, ve içindeki kullanılmışlıklar: Sevgilerin gözbebekleri bir tabloya odaklanarak yazarın hayal gücünü satırlara nakışladı. Yazar oluşunu şöyle betimledi "Satırların avuç içindeki kıv...