Ne bu !

7 2 0
                                    

Üzerinde "Yarışma" olduğu belirtilmişti  , ardından arkasını çevirdim, nede olsa insanlar iki yüzlü ve yaptıklarıda öyledir diye düşündüm ve haklı da çıktım.
-Arka tarafında kör olucaklar içindir ki minicik yazmışlardı "Şair ve Romancılar içindir".
Dişlerimin körelmiş keskinliğiyle çekiştirdim ve yırttım, içindeki kağıdında kulağı kesilmişti ,sanki sağır olmamı istercesine ...
İlk şöyle hitapta bulunulmuştu
-Merhaba yazar
İçinde bulunduğun durumu anlatıcak bir roman yazarsanız seçili olduğunuzdan dolayı ,ücret alınmayacaktır.
Zaten onun acısıyla canım çelişiyor: duygularımla , ne yapıcağımı bilmiyordum .
Ardından görmüş olduğum yerin altında konu serbestliği fermancasına ilan edilmişti , bu beni sevindirdi. Yüzümdeki solgunluk dahada solmuştu artık, gülümsemeyi unutmuştum, dahada solunca mutluluk sanıyordum.
Mazoşist birisine dönüşüyordum .
Merdiven basamakları ayağımın altında ,üst kata çıkıyordum.
eski bir ev fakat herkimse harika bir eser yaratmıştı , o hala orada soluksuz odanın kokusunu değiştiriyordu ,yeni can veren bir papatyanın boyun büküşünü anımsattı , nede olsa gece bile sabaha boyun eğiyor .
Gözlerimi bir boyaya çalarak meltemlerin esir tuttuğu camın önündeki romana yöneldim. yazdıklarımı okuyorken birşey farkettim , onu anlatırken üstü kapalı anlattıysam.
Bunu herhangi bir sevgiye bürünerekte anlatabilirim, onu kullanmakmı olurdu bu yaptığım maddi bir ihtiyaca sahibim, mahrum bir göçebeyim sanki satırlarda, duygusallık omuzlarımı çökeltmiş bir halde kalemi elime aldım...

Aşkın YalnızlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin