Píše se začátek letních prázdnin. Já ležím na posteli a jsem na mobilu. Když tu náhle mi příjde do pokoje máma.
,,Do toho rohovýho bytu v přízemí se nastěhovali nějací dva kluci..a dělají na chodbě strašný bordel." Zanadávala.
,,Hm."
,,Koukám, že tebe to velmi zajímá."
,,Ale jo,docela jo. Já se tam pak dojdu podívat.."
,,To nemusíš..a nebo víš co? Jdi a řekni jim ať přestanou dělat takový bordel!" Řekla vztekle máma a zavřela za sebou dveře.
Já dokoukala video od Vidraila a chystala jsem se podívat kdo se k nám nastěhoval a zároveň je upozornit že jsou moc hluční. Jenže než jsem se vyhrabala tak bylo ticho a ještě do toho vydal Ati novou výzvu Dáš to. Tak jsem se opět zahrabala do postele a šla koukat.Okolo 17.00 přišel táta z práce a máma nás svolala k večeři.
,,Už jsi viděla ty nový "přistěhovalce"?" Zeptal se táta mámy.
,,Ne. Jen jsem je slyšela..dělali strašný rámus na chodbě." Protočila očima máma.
,,A ty už jsi je viděla, Julo?"
,,Ne. Ani mě to nijak nezajímá. A ty jsi je viděl?" Řekla jsem provokativně.
,,Ano. Když jsem šel domů tak oni zrovna šli do parku. Jeden z nich je strašně vysokej a druhej..no ten je taky docela vysokej. A mají psa a říkají mu Vodopád.." Udivil se táta.
,,Vodopád?" Vykulila jsem oči.
,,Ano."
,,Takhle má pojmenovanýho psa jeden YouTuber." Řekla jsem.
,,Ale prosim tě,ti tvoji YouTubeři. Nic neumí. Jediný co jim jde je točení těch kravin." (Ano, moji rodiče mají moooc rádi YouTubery:)))))))))."
,,Jasný táto." Protočila jsem očima.Po jídle jsem se odebrala do svého pokoje a otevřela si okno. Měla jsem výhled na park a tak jsem se snažila vyhlížet někoho hodně vysokýho, jak říkal táta.
Najednou jsem zahlédla vysokýho kluka se zlatým retrívrem. Retrívr ho docela silně táhl za sebou a on na něj zavolal: ,,Vodopáde! Přesťan!" A já podle hlasu poznala že to je Vláďa. Byla jsem z toho docela vedle, nemohla jsem uvěřit,že bydlím v baráku s YouTuberem.
Rychle jsem vylítla z pokoje, obula jsem se a běžela jsem ven. Chtěla jsem fotku a podpis.Už jsem skoro vybíhala z vchodových dveří když tu náhle se mi do cesty vřítil Vodopád. Já se sotva udržela na nohách abych nespadla.
,,Vodopáde!",napomenul ho Vláďa,"Dávej taky někdy bacha,ano?" Řekl a přitáhl mu vodítko a pak se podíval na mě.. ,,V pohodě?" Zeptal se.
,,Jo." Zasmála jsem se.
,,To víš,on je takový torpédo no." Zasmál se Vláďa.
,,To vidím." Řekla jsem.
,,Já jsem Vláďa." Podal mi ruku.
,,Já vim..teda..já jsem Julie." Podala jsem mu jí taky.
,,Sleduješ mě?" Zeptal se.
,,Jo,máš super videa. A můžu tě poprosit o fotku a podpis?" Zeptala jsem se ho s mírnou nervozitou.
,,No jasně!" Řekl energicky.
Po pořízení fotky se mi podepsal do diáře a já mu poděkovala. Najednou do chodby vlítnul Péťa(PeeeTaaaTv).
,,Vláďo!",zaječel,"Ty jsi mě tam nechal!"
,,Však se ti tam s tou černovláskou líbilo ne?" Zašklebil se Vláďa.
,,Ha-ha." Nahodil naštvaný výraz. A já se uchechtla.
,,Čemu se jako směješ?" Řekl drze Péťa.
,,Tobě." Vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Jo?" Nadzvedl obočí.
,,Jo."
,,Tak to jsi pěkně drzá." Založil si ruce.
,,To jsem já no. Ale už musím jít,čau!" Zasmála jsem se a odešla nahoru.,,Kde jsi byla?" Zeptala se mě máma.
,,Venku..?" Protočila jsem očima.
,,S kým?"
,,S nikým. Jen jsem se byla podívat na ty vaše "přistěhovalce"." Zašklebila jsem se.
,,Jo? A kdo to je?"
,,Jsou to YouTubeři. Vláďa a PéťaTV." Začervenala jsem se.
,,YouTubeři? To jsou ti lehkoživkové co nic neumí co? Jak jsem o nich mluvil u večeře.. Ne aby tě napadlo se s nima bavit. Určitě by tě kazili." Zhrozil se táta.
,,Táto! Nech toho!" Okřikla jsem ho a odešla do pokoje.••••••••
Tak a je tu první kapitola! Snad se líbí a čau!💪
ČTEŠ
,,...a jsem YouTuber."
Fanfiction,,Takže vy jste přítel naší dcery?" ,,Ano." ,,Tak nám o sobě něco řekněte..." ,,Takže..jmenuji se Vláďa,je mi 20 a jsem YouTuber."