Ráno jsem se vzbudila a šla si dolů udělat snídani. Mezitím si šla pustit YouTube a viděla jsem,že Vláďa nahrál nový Shut Up. Vzala jsem talíř se snídaní a šla si sednout ke stolu.
,,Čus negři!"začalo video"Takže..omlouvám se vám že dloouho nebylo video ale stěhoval jsem se do Prahy. Jinak abych vás ušetřil pár otázek tak je to tady pěkný,bydlím s Petrem aka PeeeTaaaTV a Vodopád si tady našel mooc drsnou kamarádku Fanynu. Teda aspoň si myslim že se tak jmenuje..." Zasmál se. Vláďa má strašně pěkný úsměv a vždycky když ho vidím tak se taky usměju.
Byla jsem v půlce videa když mi najednou napsal Vláďa.
(J=Já --- V=Vláďa)
V: Ahoj hele dneska po 11 hodině jedu do centra. Nejela by jsi se mnou?😃😃😃 Se tady nevyznám a Petr šel spát v 6 ráno tak ho radši budit nebudu. 😅😅😃
J: Kam přesně do centra? 😀
V: Na Václavák a tak.. 😃
J: Dobře. 😄 Budu na tebe čekat už radši před 11 někde v parku. 😀😄
V: Můžeš jít k nám nachvíli..😃 Však víš kde bydlím ne?😏😂
J: Vím.😏😄 Tak jo. Tak se sejdeme u tebe.😄Koukla jsem se na hodiny a bylo 9.58 takže jsem měla ještě hodinu čas. Máma s tátou odjeli do práce a vrací se až večer po půl šestý tak jsem si řekla že když přijdu včas tak se nic nedozví.
Když jsem se nasnídala,šla jsem odnést talíř a šla se oblíknout.
Ze skříně jsem vytáhla černé kraťasy a šedivé tílko. Vlasy jsem si učesala do culíku a šla si namalovat oči.V 10:43 jsem byla vypravená a šla se obout.
V 10:47 jsem šla ze schodů a docela jsem se styděla zaklepat na ty jejich dveře.Nakonec jsem se teda odhodlala.
Přišel mi otevřít Péťa.
,,Čau." Pozdravil mě.
,,Čau. Ty nespíš? Vláďa říkal že budeš spát když jsi šel spát v 6.."
,,Jdu spát,neboj. Byl jsem pouze na záchodě. Vláďa je ještě u sebe v pokoji. Zaťukám ti na něj. Zatím si jdi sednou támhle na gauč ale bacha! Je tam Vodopád tak ať tě neoslintá." Řekl Péťa a ukázal na gauč. Pak šel zaklepat na Vláďu.
,,Vláďo? Už ji tady máš."
,,Jo. Ještě si vybírám mikinu. Minutku!" Zaslechla jsem ho.
Najednou se ke mě přiřítil Vodopád a skočil na mě a začal mi lízat tvář. Já se tomu začala smát.
,,Vodopáde! Nech toho!" Smála jsem se.
,,Vodopáde!!" Zakřičel na něj Vláďa když vycházel z pokoje,slušelo mu to.
,,Sluší ti to." Řekla jsem a pak jsem se začala divit co jsem to vypustila z pusy.
,,Dík. Tobě taky." Mrknul na mě.
,,Oo,děkuju." Jakmile jsem to dořekla zase na mě skočil Vodopád a olízal mi tentokrát celý obličej.
,,Vodopáde prosím!!" Zakřičel na něho znova. Vodopád se na něj jen podíval a odmítal ze mě slézt.
,,Vodopáde já tě budu muset sundat nasilím a to nechceš." Řekl Vláďa a šel k němu,ztěží ho vzal do ruky a dal ho do pelechu.
,,Tak myslím že můžeme vyrazit,už tě nikdo neokupuje." Zasmál se.
,,Nemůžu. Musim ze sebe sundat všechny Vodopádovy chlupy."
,,Faajn,tak vyrazíme až zachvilku."Když jsem se oprášila (??:DD) tak jsme šli na metro.
Nastoupili jsme a najednou slyším:
,,Hej on má holku?!"
Podívala jsem se nalevo,odkud hlas vyšel a vidím tam dvě holky kterým bylo asi 14 a řešily tam jestli jsem Vláďova holka nebo ne.
,,Vláďo?"pošeptala jsem"Támhle ty dvě holky mají asi nějakej problém.."
,,Co? Jakej?" Nechápal.
,,Diskutujou jestli jsem tvoje holka nebo ne a pomlouvají."
,,No to neřeš,to je normální." Podíval se na ně a zamával jim. Ony se jen připitoměle uchechtly a odvrátily od něj zrak.Vystoupili jsme v centru Prahy a šli jsme na Václavák.
,,Stavíme se na oběd ne?" Usmál se na mě.
,,Dobře. Támhle do toho KFC?" Ukázala jsem.
,,Jo." Řekl a šli jsme.,,Co si dáš?" Zeptal se mě.
,,Já nevim. Asi B-Smart se stripsama. Na,tady máš peníze." Podávala jsem mu stokorunu.
,,Ne! Já to zaplatim." Odstrčil mi ruku.
,,Ne Vláďo! To po tobě nemůžu chtít!"
,,Ale můžeš. Jdi zabrat místo."
,,Ale.."
,,Ticho!" Okřikl mě a zasmál se.
,,Hm,jak myslíš." Řekla jsem a šla jsem zabrat stůl.Po "obědě" jsme se vydali na Václavák.
,,Tak provedeš mě?"
,,Klidně." Řekla jsem.,,Hele VladaVideos!" Ozvalo se. Já se otočila a za Vláďou běželi nějací 3 kluci.
,,Ahoj Vláďo! Vyfotíš se se mnou?"
,,A semnou taky?"
,,A semnou taky? A to je tvá holka?" Ptali se.
,,Ano,ano,ano a ne. Je to má nejlepší kamarádka." Řekl a chytl mě okolo ramen. Já se jen začervenala.Vláďa se se všeme vyfotil a dále jsme šli "cestovat" po centru.
Den rychle utekl a najednou bylo 17:18.
,,Vláďo já budu muset už jít. Rodiče se zachvilku vrací." Řekla jsem smutně.
,,Však jo,já už pojedu taky." Řekl.Šli jsme vyhledat nejblizší metro a vydali jsme se na cestu domů.
Domů jsem dojela v 17.28.
,,Dneska to bylo super." Řekl Vláďa a obejmul mě. Já chvíli nevěděla co mám dělat a pak jsem ho obejmula taky.
,,Já si to taky užila." Usmála jsem se.
,,Tak ahoj." Řekl mi.
,,Ahoj."Šla jsem domů a měla jsem divný pocit.
Dávala jsem klíče do dveří a bylo odemčeno. Jsem si 100% jistá že jsem zamykala. Už z toho jsem vycítila nějakej problém. Pomalu jsem otevřela dveře a pomalu jsem vkročila dovnitř.
,,Ale,ale,kde pak jsi byla?" Vyřítil se na mě táta z kuchyně.
,,V centru." Řekla jsem.
,,Jo? A proč si nám to nenapsala?"
,,A proč vy jste mi nenapsali že přijedete dřív?"
,,První jsem se ptal já." Zvýšil na mě hlas.
,,Protože vím že by jste mě nepustili."
,,Proč si to myslíš?"
,,Protože jsem jela s Vláďou."
,,Cože?!" Zvýšil táta hlas ještě víc.
,,Jo!" Řekla jsem a odešla jsem do pokoje.Po asi 10 minutách za mnou přišla máma.
,,Julčo? Proč si nám nedala vědět že jedeš do centra?"
,,Protože by jste uhádli s kým a zakázali by jste mi to."
,,No chápej že ti YouTubeři jsou strašní a nic neuměj." Začala mi máma promlouvat do duše.
,,Ale Vláďa není takovej že by nic neuměl. Studuje vysokou školu,která je jednu stanici metrem odsud." Zalhala jsem mámě aby mě už nechala.
,,Vážně?"
,,Jo. Má samé 2 ale teďka ke konci měl jednu 3." Zalhala jsem znova.
,,No..tak v něm jsem se teda asi spletla."
,,To teda." Řekla jsem.
,,Tak já tě tady nechám a za všechno se ti omlouvám." Řekla máma a odešla.Jako není mi zrovna dvakrát dobře z toho,že jsem mámě musela zalhat o tom,kdo je Vláďa,jen proto,aby mě nechala být...
ČTEŠ
,,...a jsem YouTuber."
Fanfiction,,Takže vy jste přítel naší dcery?" ,,Ano." ,,Tak nám o sobě něco řekněte..." ,,Takže..jmenuji se Vláďa,je mi 20 a jsem YouTuber."