Ráno jsem vstala v 8.28 a rozhodla jsem se,že dojdu do vedlejšího paneláku za tetou a půjdu vyvenčit jejího psa Fanynu. (Ano,moje teta bydlí hned vedle :D)
Vešla jsem do kuchyně a šla se nasnídat. U stolu seděl táta a díval se na mě vážně.
,,Čau táto." Pozdravila jsem ho.
,,Dobrý ráno,co tak brzo?" Zeptal se,protože já vždycky o prázdninách vstávám okolo 10 někdy i 12.
,,Rozhodla jsem se,že půjdu za tetou Jarmilou a půjdu vyvenčit Fanynu." Usmála jsem se.
,,Aha. Už jsem si myslel,že jdeš za těma dvouma.."
,,Myslíš za Vláďou a Péťou?" Nadzvedla jsem obočí a sedla si.
,,Kdo si má pamatovat ty jejich jména..no,myslel jsem je."
,,Tak za nima nejdu." Lhala jsem. Protože vím,že kdybych řekla pravdu tak bych dostala ponaučení o tom,jak nic neumí a že by mě akorát kazili.
,,No to máš štěstí." Řekl táta.Já dojedla a šla se obléknout a trochu vypravit. Pak jsem se šla obout a šla jsem do vedlejšího paneláku.
Zaklepala jsem na dveře aby teta poznala že jsem to já.
,,Ahoj! Co tady v půl 10 děláš?" Vykulila na mě oči teta když otevřela dveře.
,,Ahoj. Jsem se rozhodla,že půjdu vyvenčit Fanynu." Usmála jsem se.
,,No to jsi hodná. Ale momentálně nevím,kde zalezlá. Pojď dál a já ji najdu."
Vešla jsem dovnitř a na gauči seděl strejda.
,,Čau strejdo!" Pozdravila jsem ho.
,,Ahoj Julčo. Tak jak se máš?"
,,Hele dobrý. V baráku máme nový "přistěhovalce",jak říká táta." Protočila jsem očima.
,,Jo? A koho?"
,,Dva kluky. YouTubery. Jeden se jmenuje Vláďa a druhý Petr."
,,No pěkný. To budeš mít nový kamarády,co?"
,,No to nevim. Táta a máma s tím mají problém. Pořád chtějí abych se bavila jen s těma,co mají dobrý známky aby mě náhodou nekazili. Myslím si,že když se s nima začnu bavit,tak budu muset tátovi říct,že ikdyž jsou to YouTubeři tak jsou to studenti a mají dobré známky." Protočila jsem očima.
,,Ach jo,ten tvůj táta... Pořád stejný." Protočil očima strejda.
,,Tak tady ji máš." Přinesla teta Fanynu.
,,Jé,ahoj Fany!" Začala jsem ji hladit a ona byla celá šťastná.
,,Vodítko má v chodbě na botníku,tak si to užijte."
,,Jojo." Řekla jsem a šla Fanyně nasadit postroj a následně potom jsme se vydaly na cestu.Šla jsem do parku ve kterém byl včera Vláďa venčit Vodopáda. Sedla jsem si na lavičku a Fanynu jsem pustila navolno.
Nějak jsem se zamyslela a přestala jsem vnímat. Pak mě ale probralo Fanyny pisklavé štěkání.
,,Fanyno! Neřvi!" Zavolala jsem na ní. Ona se na mě podívala a schovala se pod lavičku a já se jí snažila odtamtud vytáhnout když najednou přede mnou stál Vláďa s Vodopádem.
,,Máš moc drsnýho psa." Usmál se.
,,Není můj,je tety." Zasmála jsem se.
,,To nevadí." Zasmál se.
,,A ne,vůbec drsná není. Určitě ji Vodopád vyděsil a ona je proto teď zalezlá pod lavičkou.
,,Vodopád ale není žádný strašidlo.."
,,Není ale ona je jezevčík strašpytel." Zasmála jsem se.
,,Aha. Hele? Nechceš mě tady provést?"
,,Jo,klíďo." Usmála jsem se a šla jsem připnout Fanynu zpět na vodítko.Probírali jsme různá témata a pak přišlo slovo na moje rodiče...
,,..moji rodiče chtějí jen to,abych měla samý 1,pak si našla super zaměstnání a vydělávala tolik,co oni. Dokonce mi nedovolujou se bavit s někým,kdo má 3,nedejbože 4. Prostě se musím bavit jen s chytrýma dětma. Vás,YouTubery,nemají rádi. Prý na nás máte špatný vliv a tak dále. Strašně jim vadí,když se potom,co se doučím,rozhodnu jít koukat na Vidraila,MenTa,tebe.. Je to strašný.." Povzdychla jsem si.
,,Já takový rodiče naštěstí nemám. To až se dozví,že se bavíš se mnou tak to bude špatný že?"
,,Hm..." Zamručela jsem.Následně potom jsme se oba vydali svou cestou. On domů, já vrátit zpět Fanynu.
,,Tak už jsme tady!" Zavolala jsem když jsem vešla k tetě do bytu.
,,To je dobře. Jak jste se měli?" Zeptala se.
,,Hele super,potkali jsme Vláďu s Vodopádem. Fanyna se Vodopáda ze začátku sice bála ale teď jsou kamarádi." Zasmála jsem se.
,,To je super. Nedáš si s náma oběd?" Zeptala se.
,,Kolik je? Čtvrt na 1? Jo můžu. Máma a táta ještě nejsou doma."Teta mi nandala na talíř kuře a brambory a já se do toho s chutí pustila.
,,A ten Vláďa je YouTuber že?" Zeptala se mě.
,,Jo,je."
,,Já ho včera potkala v parku když jsem byla s Fanynou venku,je to fešák." Usmála se teta.
,,No jako jo." Zasmála jsem se.
,,Líbí se ti co?" Vyplázla na mě jazyk.
,,Docela jo." Začervenala jsem se.
,,Tak hlavně o tom neříkej tátovi nebo mámě. Ty by z toho udělali oheň na střeše..." Protočila očima teta.
,,To teda.." Povzdychla jeem si.Od tety jsem odcházela ve čtvrt na 2 a šla jsem domů. Máma už byla doma.
,,No kde jsi byla?" Vyzvídala.
,,To mě ani nepozdravíš?!" Řekla jsem drze.
,,Ahoj. Kde jsi byla?"
,,S Fanynou venku a pak u tety na obědě." Ušklíbla jsem se.
,,Já myslela že jsi byla venku s nima.."
,,S kým?"
,,S těma dvouma."
,,Jako jestli myslíš Petra s Vláďou tak jsem byla venku jen s Vláďou." Řekla jsem drze.
,,Cože?"
,,Jo,slyšíš dobře. Vláďa je super." Vyplázla jsem jazyk.
,,Hm,fajn. Dělej jak myslíš." Řekla uraženě máma.
,,Taky že jo!" Zvýšila jsem na ní hlas a odešla do svého pokoje.Napsala jsem svojí kámošce Daně.
Já: Ahoj Dani! Jak se máš?😁 Nechceš se stavit?😀
D: Mám se dobře😀😀 a klidně příjdu,ale až zítra😃 v 13.00😅 a co ty ?
Já: Hele pohoda😊. Do baráku se nám přistěhoval Vláďa s Péťou.😏😄
D: Vladavideos a PeeeTaaaTV ?? 😱😱
Já: Jo,přesně tihle dva. 😏
D: No to si děláš srandu!😱😱😱😱 Závidim a zítra jsem tam 100% jak na koni 😂😂😱😱😱
Já: Oukej :DDD .
ČTEŠ
,,...a jsem YouTuber."
Fanfiction,,Takže vy jste přítel naší dcery?" ,,Ano." ,,Tak nám o sobě něco řekněte..." ,,Takže..jmenuji se Vláďa,je mi 20 a jsem YouTuber."