|5|

103 8 0
                                    

Ráno bylo jako každý jiný...
Vstávačka v 9.54, ranní hygiena, snídaně. Akorát táta měl v práci volno a tak byl doma...

,,Dneska nepůjdeš vyvenčit Fanynu?" Zeptal se mě.
,,Nevim,proč?"
,,Jen tak. A za tím Vláďou půjdeš?" Ptal se dál.
,,To taky nevím. Jo a říkala ti včera něco máma?"
,,Jo. Že ten Vláďa chodí na školu."
,,No a dál?"
,,Co dál?"
,,Pořád s tím máte problém?"
,,Teď už ne. Klidně si za ním choď."
Já jen protočila očima. Divím se,že jim nevadí že se bavím s Danou která měla loni 4 z Ruštiny na vysvědčení.

Po snídani jsem šla vyvenčit Fanynu ale Vláďu jsem nikde nepotkala. Docela mě to mrzelo.

Když jsem okolo 14 hodiny vrátila domů od tety tak na lednici byl lístek: Máma přijela dříve a potřebovala nutně jet za babičkou Evou. Uvidíme jestli tam nepřespíme protože má nějaké problémy. Kdyby se cokoliv dělo,tak jdi za tetou. Jinak kdyby jsi šla kamkoliv tak klíče jsou v misce na komodě.
                Táta

,,Super." Řekla jsem si a šla ven.

Došla jsem do parku kde byla moje kamarádka Nina s jejím kamarádem.

,,Čau!" Zamávala jsem jí.
,,Ahoooj!" Zamávala mi.
,,Tak jak se máš?" Zeptala jsem se jí.
,,Hele dobrý,co ty?" Zeptala se mě.
,,Pohoda." Mávla jsem rukou.
,,Hele? Ty bydlíš (adresu si domyslete)?" Zeptal se mě Niny kamarád.
,,Ano."
,,A nebydlí tam s tebou VláďaVideos?"
Kývla jsem"Ano,bydlí."
,,Cože?! S tebou bydlí VladaVideos?!" Vypískla Nina.
,,No semnou přesně ne ale ve stejným baráku jo." Pousmála jsem se.
,,A seznámíš mě s ním?" Zeptala se.
,,No nevim.. Uvidim. Hele už budu muset jít,pa!" Zamávala jsem a šla jsem. Jak znám Ninu tak po pár minutách by mi začala závidět a začala by být na mě nepříjemná.

Došla jsem domů a šla si zapnout televizi. Dávali Futuramu. Byla jsem do toho docela zažraná když mi najednou cinkne zpráva:
V: Ahoj,dneska je u nás menší sešlost, nechceš dorazit? 😃
J: Klidně.😄 V kolik?
V: V půl 5. 😃😄
J: Fajn! Budu tam!

Rychle jsem se šla najíst a pak si vybrat nějaké oblečení. Zabralo mi půl hodiny než jsem vybrala něco,co by se k sobě barevně hodilo.
Nakonec jsem si vybrala bílé tílko a šedivý kraťasy protože kdybych šla celá v černým tak bych byla celá chlupatá od Vodopáda.
Šla jsem se ještě učesat. Udělala jsem si dva copy a šla si sebou vzít klíče a šla jsem.

Zaklepala jsem na dveře a přišel mi otevřít Petr.
,,Čau." Řekl.
,,Ahoj." Odpověděla jsem.
,,Pojď dál." Pozval mě dovnitř.
Vešla jsem a bylo tam docela veselo,byl tam nějací dva kluci,Vláďa a mezi nimi Vodopád.
,,Ahoj." Pozdravila jsem.
,,Ahoj!" Vyběhl ke mě Vláďa. ,,Hele představím tě jo? Tohle je David aka Prooxy a Ondra aka Brejloun a oba jsou YouTubeři aka Madbros." Zasmál se.
,,Aha. Tak ahoj,já jsem Julie." Pozdravila jsem a David s Ondrou na mě kývli.
Vláďa mi donesl barovou stoličku a pobídl mě abych si sedla. Následně se Petr ozval z kuchyně a zeptal se mě co si dám.
,,Colu prosím." Odpověděla jsem.
,,Jen Colu?" Vykulil oči Petr.
,,Jo. Na nic ostřejšího se nezmůžu,je mi teprve 17." Zasmála jsem se.
,,Cože? Já bych ti řekl tak 19..možná 20." Vyvalil na mě oči David.
,,No. Tak to jsi první kdo mi to říká." Zasmála jsem se a Petr mi donesl Colu a začali jsme se bavit.
Dali jsme si turnaj v UFC nebo v tom,kdo bude lepší v Just Dance. Strašně jsem si to užívala. Pak jsme si šli sednout a začali jsme si vyprávět největší trapasy z našeho života.
,,..a víte jak to dopadlo?"povídal Vláďa"Já tý holce místo toho,abych jí pomohl ještě uškodil tím,že jak jsem jí chtěl zvednout,tak jsem na ní ještě spadl a tím pádem jí jemně zalehnul." A začali jsme se smát.

,,...a jsem YouTuber."Kde žijí příběhy. Začni objevovat