Περασαν πολλες μερες και κανεις απο τους δυο μας δεν ανεφερε αυτο που συνεβη μεταξυ μας εκεινο το βραδυ. Ηταν τρομερα απαθης απεναντι μου. Ασχολιοταν αποκλειστηκα και μονο με την εκπαιδευση μου. Σκεφτομουν συνεχεια κατι το οποιο θα μπορουσε να τον ταρακουνησει, να τον κανεινα ζηλεψει ή τελος παντων να μην με φτυνει ετσι. Σημερα μου ειπε πως θα γνωρισω την ομαδα μας. Βγηκα στην αυλη και τους περιμενα να ερθουν. Το πρωινο δροσερο αερακι με ηρεμησε και ενιωσα πως ημουν ετοιμη για την μεγαλη μαχη.
Λιγη ωρα μετα ειδα μια λαμψη να κατακλυζει τους αιθερες. Διεκρινα ανθρωπους να κατεβαινουν απο τον ουρανο. Εμοιαζαν τοσο ομορφοι και γαληνιοι ολοι τους. Ηταν πραγματικα χαρμα οφθαλμων.
"Εφτασε η ομαδα μας βλεπω" ειπε ο Αλεξανδρος και μου διαταραξε την αυρα μου "Χαιρομαι τοσο πολυ που σας βλεπω παιδια" ειπε ο Αλεξανδρος οταν κατεβηκαν στην Γη "Να σας γνωρισω την βασιλισσα Ελισαβετ, η οποια με τη βοηθεια σας θα ανατρεψει τον μεγαλο μαγο Λεκι και θα γινει και επισημως η βασιλισσα της Αρωνιας" ειπε με ενθουσιασμο και τοτε ολοι μαζι εκαναν ταυτοχρονα μια τιμιτικη υποκλιση και εγω ενιωσα καπως αμηχανα.
"Να σου γνωρισω Ελισαβετ την ομαδα μας. Απο εδω ειναι ο Μαρκος, ο οποιος ειναι ο καλυτερος ιπταμενος τοξοτης. Απο εδω ειναι ο Καρλος, ο οποιος ειναι ιπταμενος ιπποτης μαζι με την Ελεανα απο εδω. Τελος, εχουμε στην ομαδα μας τον ιπταμενο μαγο, κατα κοσμον Ικαρο, ο οποιος και θα αναλαβει να σου διδαξει την μαγεια των αιθερων" ειπε ο Αλεξανδρος και εγω εδινα το χερι μου ευγενικα σε ολους
Περασαν αρκετες μερες μεχρι να εξοικειωθω με τα καινουργια μου φτερα και να μαθω να κανω σωστα την μαγεια των αγγελων. Περνουσα αρκετες ωρες την ημερα με τον Ικαρο, ο οποιος δεν φαινοταν ποτε να κουραζεται απο το μαθημα μας. Το ξανθο του μαλλι ελαμπε καθε φορα που πετουσαμε κατω απο την λαμψη του ηλιου.
Το βραδυ, σκεφτηκα να τον καλεσω κρυφα απο ολους στο δωματιο μου, με την προφαση οτι δεν εχω καταλαβει ορισμενες μαγικες τεχνικες. Εκεινος ασφαλως προθυμοποιηθηκε να ερθει και να με βοηθησει. Ειχα ζητησει απο την Ιολη να μου ετοιμασει ενα σετ εσωρουχων με κορσε σε μωβ χρωμα με μαυρη δαντελα. Τα φορεσα και κοιταχτηκα στον καθρεπτη. Αισθανθηκα πολυ σεξι και ξαπλωσα στο κρεβατι μου παιρνοντας μια αισθησιακη ποζα. Χτυπησε την πορτα καποιος και υπεθεσα οτι ηταν ο Ικαρος. Του ειπα να περασει και οταν ανοιξε η πορτα δεν ειδα τον Ικαρο, αλλα τον Αλεξανδρο. Μολις με ειδε δεν ειπε τιποτα και εκλεισε την πορτα πισω του και καθοταν και με κοιταζε δαγκωνοντας το κατω χειλος του. Κλειδωσε την ξυλινη πορτα καικατευθυνθηκα αργα προς το μερος μου βγαζοντας τα ρουχα του. Ηθελα να τον σταματησω, γιατι εγω ετοιμαζομουν για τον Ικαρο, ομως το βλεμμα του μου υποσχοταν μια νυχτα παθους ολοκληρωμενη και χωρις ηθικους φραγμους. Τον επιασα απο τον λαιμο και τον φιλησα παθιασμενα. Πηρα το χερι του και το τοποθετησα στο αιδοιο μου, παρακινοντας τον να με αναψει. Πηρα στα χερια μου το πεος του και με γρηγορες κινησεις τον εφερνα ολο και πιο κοντα στον πολυποθητο οργασμο του. Ηταν ετοιμος να μπει μεσα μου οταν η πορτα του δωματιου μου χτυπησε τρεις φορες και αυτη τη φορα ημουν σιγουρη οτι ηταν ο Ικαρος. Ζητησα απο τον Αλεξανδρο να κρυφτει κατω απο το κρεβατι και εκεινος υπακουσε χωρις δευτερη σκεψη. Ανοιξα την πορτα στον Ικαρο και του ειπα να περασει μεσα. Μολις ειδε την αισθησιακη εμφανιση μου εριξε τα βιβλια που κρατουσε στα χερια του και με επιασε απο την μεση γεμιζοντας το λαιμο και τα χειλη μου με φιλια. Εβγαλε την μπλουζα του και με κολλησε στην ξυλινη πορτα. Η αγωνια που ειχα εκεινη τη στιγμη και το αγχος να μην καταλαβει ο Ικαρος πως κατω απο το κρεβατι κρυβοταν ο Αλεξανδρος με αναστατωνε ακομα περισσοτερο. Αν ηταν δυνατο θα το εκανα και με τους δυο μαζι αυτη τη στιγμη. Τυλιξα τα ποδια μου γυρω απο την μεση του Ικαρου και συνεχισα να τον φιλαω. Ειδα τον Αλεξανδρο να μας κοιταει κατω απο το κρεβατι και χαμογελασα. Οχι που θα τον αφηνα ατιμωρητο για τοτε που με αφησε στα κρυα του λουτρου...
Κατεβηκα αποτομα απο την αγκαλια του Ικαρου και ανοιξα την πορτα και τον πεταξα εξω χωρις να πω τιποτα. Λιγη ωρα μετα ειπα και στον Αλεξανδρο να φυγει. Εφυγε πολυ θυμωμενος απο το δωματιο και αυτο με χαρωποιησε ιδιαιτερα. Τουλαχιστον τον εκανα να ζηλεψει...
ESTÁS LEYENDO
Stalker
Novela JuvenilΗ Λίζα σπουδάζει μουσική στην Αγγλία και ανακαλύπτει πως κάποιος την παρακολουθεί στενά. Με την φίλη της αρχίζουν να ψάχνουν τον stalker της και ανακαλύπτει κάτι ασυνήθιστο για τον εαυτό της, κάτι το υπερφυσικό...