Bilinmeyen numara : Evinin önündeyim, aşağı in.Bilinmeyen numara : Seni bekliyorum.
Derin: Neden böyle bir şey yapacakmışım? Ayrıca bir daha gelme demedim mi, ben sana?
Bilinmeyen numara : Dinlemiyordum.
Derin: O halde, iyi geceler.
Bilinmeyen numara : Emin misin? Binayı ayağa kaldırayım yani?
Derin: Hayır, öyle bir şey yapmayacaksın. Gideceksin.
Bilinmeyen numara : Bir kez olsun, Derin, bir kez olsun benimde savunduğun o insanlar gibi duygularım olduğunu düşündün mü hiç?
Bilinmeyen numara : Gel, lütfen.
Bilinmeyen numara : Bir oyun değil, yemin ederim.
Derin: Sana neden güveneyim ki, Fatih? Bana yaptığın onca kötülüğe rağmen, söylesene neden seni dinleyip aşağı ineyim?
Derin: Hemde güvende bir şekilde uyumak varken?
Bilinmeyen numara : Çünkü benim de duygularım var Derin. Çünkü ben de, bir insanım. Ve sanıyorum ki, en azından bir şansı hak ediyorum.
Bilinmeyen numara : Bir kez olsun, arkadaş gibi olsak? Bir kaç saat sadece? Sonra bana öfke besle.
Derin: Anlamıyorsun değil mi? Sana hiç öfkeli olmadım ben, beni kışkırtan sendin her zaman. Ali'yi sevmiştim Fatih. Tek istediğim bunu, ona söylemendi.
Derin: Sen ne yaptın? Tüm herkesi başımıza toplayıp beni aşağıladın.
Derin : "Bakın şu eziğe, Ali'yi seviyormuş!"
Derin: "Başka kimi seviyorsun Sürtük!"
Derin: Anlamıyorsun. Anlama da. Bana bulaşma artık. Ben o sözleri hak edecek bir şey yapmadım hiç.
Derin: Sende aynı şekilde, arkadaşlığımı hak edecek bir şey yapmadın.
Derin: Şimdi git. İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yeşil ve mavi |Texting
Historia Corta"Sen yeşilsin, her şeye rağmen böyle canlı ve güzel olmanın başka bir açıklaması olamaz." "Sen mavisin, böyle berrak olmanın, rüya gibi gelip geçmenin başka anlamı olamaz. " -080417'1624