*Leila*
Felugrottam és felemeltem a kezeim. Megtévesztésként rápillantottam éppen felugró húgomra. Reagált rá az ellenfél és blokkolni futottak felé. Én mint egy kis ördög egyszerűen átejtettem a háló túloldalára. A liberójuk vetődött érte, de nem érte el. Megszólalt a bíró sípszava és a mi térfelünkre nyújtotta kezét. Mosolygok Tendou gyűlölködő képén amivel rám néz. Tenyerembe csókolok és felé fújom. Grimaszolva fordul el Ushiwaka felé, én pedig majdnem előre estem, ahogy Akiio hátba csap.
- Kövinek nem add! -mondja és Yuu felé fordulva elkezd beszélni vele beszélni.
Körbe pillantok. Hatalmas belmagasságú tornateremben állok, mindenhol szurkolók. Rosszul látok vagy a suliból is vannak itt szurkolok? Állj a dékán most a parókáját lóbálva üvöltözik? Még is hol vagyok?
- Oiro, oiro Karasuno! Kimero, kimero Karasuno! - kiabálják a sulinkból jöttek.
Felpillantok a korlátnál állókra. Egy fekete hajú szemüveges és egy világos barna-szőkés férfi kiabál felénk. Mellette egy nagy mellű, szőke hajú lány Ryu nővére Saeko. Balján Kei bátyja Akteru. Mellette egy kicsi cukinak mondható lány, olyan elsőévesnek mondhatnám. Az ő balján pedig....NII-SAN?! MÉGIS MIT KERES ITT?! Fekete haja mint midig kócosan áll, fekete szeme egyszer Akiio-ra másszor rám néz. Mellette boldogan ordít öcsénk, színt úgy fekete hajkóccal és kék szemekkel.
- Shiratorizawa! Shiratorizawa! Shiratorizawa! - kiabálta az ellenfél szurkoló csapata.
A Shiratorizawa Akadémia ellen játszunk?! Mi van?!
- Nee-chan!!
Kiabáltak a fülembe, melynek következménye képen leestem az ágyról. Felnéztem támadómra és egy félholt Kai-jal találtam szemben magam. Gyilkos tekintettel ültem fel az ágyra.
- Anya szólt, hogy keltselek fel titeket. Őt nem tudtam. - mutatott a fal másik oldalán lévő ágyon terpeszkedő húgomra.
Ásításom után válaszoltam csak.
- Jól van felkeltem csak húzz ki a szobánkból. - mutattam az ajtó felé, nyomatékosítva kora reggeli gyilkos hangulatomat.
Kezemmel hátratúrtam lila hajam ami kora reggel fésülködés előtt elég kellemetlen volt. Belebújtam lila nyuszis papucsomba és húgomhoz csoszogtam.
- Túl foglak szárnyalni, Wakatoshi! Én leszek a legjobb ász a világon! - sikította kezét az égnek emelve. Ijedtem ugrottam hátra és figyeltem, ahogy keze visszaesik mellkasára. Undorító. Gondoltam ahogy párnájára folyó nyáltengerére néztem.
Megfogtam karját és egy szép nőies mozdulattal lerántottam az ágyáról. Horkolását hallva ráléptem hátára és ugrálni kezdtem.
- Hagyj... - nyafogta mire felkaptam az asztalán lévő üveg vizet és ráöntöttem.
- KELJÉL FEL BAZDMEG! -kiabáltam rá és a fürdőbe viharzottam készülődni.
*Akiio*
- Pedig olyan szép álmom volt... - nyüszögtem miután hallottam a fürdőnk ajtajának csapódását.
Felültem és csodálkozásomra nem tört ki a gerincem, csigolyáim ropogása után. Legalább masszírozna meg, ne pedig trambulinnak használjon. Eh szar ha van egy ikertesód...na jó nem mindig de reggelente letagadom...
Felálltam és vizes ruháimat levetve kezdtem felvenni az iskolai egyenruhát. Rühellem a szoknyát de sajnos kötelező.
- Behozod a ruháim? - hallottam tesóm üvöltését.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Röplabda Bolondok /ÁTÍRÁS ALATT/
FanficEgy ikerpár vajon megállhatja a helyét a Karasuno röplabda klubjában? Még akkor is ha lányok? Akik hajszolják az elfogadást? Barátaikban bíznak annyira, hogy elárulják titkukat? Vagy lebuknak? Lélekben összekapcsolódnak, mely meglátszik játékukon...