Bismillahirrahmanirrahim
Selamun aleykum . Kızlar yine güzel bi bölüm ile birlikteyiz . Birazcık canınız çekebilir . Çünkü tatlı tarifi vereceğim .
Şipşak Atıştırmalık
2 su bardağı mısır gevreği
180 gram bitter çikolataKahvaltılık mısır gevreklerini bütün parçalar halinde derin bir karıştırma kabına alın . Küçük parçalara ayırdıktan sonra bitter çikolatanızı eritin . Tamamen eriyen bitter çikolatayı mısır gevrekleri üzerine döküp bir kaşık yardımıyla yavaşça karıştırın . Toplar halinde şekil verin ve soğmasını bekleyin .
Kıyır Kıyır
250 gram tereyağı
1 su bardağı pudra şekeri
3,5 su bardağı unOda sıcaklığında beklettiğiniz tereyağını geniş bir karıştırma kabına alın . Pudra şekerini katıp tereyağıyla birlikte krema kıvamını alana kadar karıştırın . Elenmiş unu azar azar katıp kurabiye hamurunu toparlanana kadar yoğurun . Arzuya göre dondurma kaşığı ile top şeklini verdiğiniz kurabiye hamurlarını, yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine aralıklı olarak yerleştirin. Önceden ısıtılmış 170 derece fırında, üzerleri hafif bir renk alana kadar 15-20 dakika pişirin. Ilık olarak sevdiklerinizle paylaşın.
Muzlu Yoğurt Kasesi
1 Su bardağı yoğurt
1 Tatlı Kaşığı vanilya
1 adet muz
5 adet ceviz
Tarçın
Hindistan ceviziBir kasenin içine yoğurdu koyup vanilya ile karıştırın. Üzerine muzu rendeleyip, ceviz, hindistan cevizi ve tarçını serpin.
Evet arkadaşlar bu bölümde bu kadardı . Size çok basit yaz için tarifler verdim . Kolay sadece 10 dakikanızı alabilecek tarifler vermeye çalıştım .
Bu tariflerde şeker yok . Şeker kullanmadan tatlı yapmış oluyorsunuz . Diyet yapanlarda rahatlıkla yiyebilir .
Oy ve yorum yazmayı unutmayın . İstek bölümlerinizi yorumlar kısmına yazın . ALLAHA emanet olun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapalı Gençlere : Tavsiyeler
RandomSelamun aleykum arkadaşlar . Bu kitapta kapalılar için ; 🌸 şal bağlama 🌸 giyim önerileri 🌸 dıy 🌸 atıştırmalıklar 🌸 namaz 🌸 bakımlar 🌸 hadisler 🌸 peygamberlerin hikayeleri gibi bir çok öneriler vereceğim . Bölümlere oy ve yorum atarak...