bölüm 22

931 46 25
                                    

      Bismillahirrahmanirrahim

Selamun aleykum arkadaşlar. Bu bölümde burçlar olucak . Burçları yazmayacaktım ama aklıma hiç bölüm gelmedi bende yazıyım dedim.

♈ KOÇ : Onda farklı bir şeyler vardır. Gizemlidir, büyülüdür. Anlatılmaz yaşanır..

♉ BOĞA : Her yıkılışta daha güçlü ayağa kalkar, kimseye ihtiyacı yoktur. Tek başına bir ordudur O'nun yüreği..

♊ İKİZLER : Herkese iyi niyetli yaklaşır. Bir kere affeder tekrarı yoktur. Şansınızı zorlamayın..

♋ YENGEÇ : Sizi bitirmişse bitmişsinizdir. Katiyen dönüş yoktur onun için. Çünkü o yanlış yapılmayacak kadar temiz kalplidir.

♌ ASLAN : Bir Aslan kesinlikle rol yapmaz. Kendini sevdirmeye çalışmaz. Zaten sevebileceğiniz doğal bir yapısı vardır..

♍ BAŞAK : İçinize işleyen etkileyici bakışlara sahiptir. Güçlüdürler yıkılmaz bir kale gibi oldukları için acıya dayanıklı olurlar..

♎ TERAZİ : Alın bunları evlenin, arkanıza bakmayın. Bir ömür bunlarla geçer. Hem de çok güzel geçer..

♏ AKREP : Samimi ve doğalsanız bir şansınız olabilir. Ama değilseniz boşuna çabalamayın..

♐ YAY : Herkese yardım etmek isterler. Bu yüzden Yay'lara iyilik melekleri derler. Fakat kanatları olmadıkları için bazıları anlayamaz..

♑ OĞLAK : Hem aklı başında hem de eğlenceli olmak gibi fantastik bir yönü vardır..

♒ KOVA : Kendinden emindir. Tatlı bir ukalalığı vardır. Mesafeli durmayı tercih eder fakat aslında sıcakkanlı ve canı yakındır.

♓ BALIK : Pek zarif, pek alımlı pek bir kendine has tavrı olan bu hanım, Sadece ait olduğu kişiyle yaşayacak kadar temiz ve sadıktır..

Bu bölümde bu kadar . Umarım beğenmişsinizdir .. Oy ve yorum atmayı unutmayın . Siz hangi burçsunuz yorumlara yazın . Allaha emanet olun .

Kapalı Gençlere : TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin