Ciemny Las. Nikogo w pobliżu. Ania idzie sama. Uciekła z domu, bo...
Ojciec ją bił nie ma rodziny, miejsca gdzie mogłaby się udać. Trochę się boi ale musi przenocować... W lesie.Darek także wybrał się na wędrówkę ale z innych powodów. Chciał polować z kamerą czyli robić zdjęcia zwierzetą. Szedł i... potknął się o coś...
Zobaczył sylwetkę kobiety. Pytał się jej o wiele rzeczy. Zrozumiał sytuację. Zaproponował, że prze nocuje u niego. Ma wolny pokój. Na począdku nie chciała się zgodzić jednak gdy usłyszała i wilkach zmieniła zdanie.
Darek jest sławnym fotografem. Dziennikarze czekają na okazję skompromitowania go...
Rozmawiali ze sobą całą noc. Zamieszkali razem. Byli szczęśliwi. Mieli tą samą pasję.
Gdy minął rok...
Media opubikowały w gazecie, Internecie taki artykół:
(...) Słynny fotograf Darek Mon'tie ukrywa potajemny romans z kobietą z lasu. (...) Z naszych źródeł wynika,że są razem przynajmniej rok. Partnerka Ania źle wpływa na jego twórczość. Od jej pojawienia się jego zdjęcia nie są zadowalające. Jeśli ta znajomość się nie skączy nie będzie już taki słynny(...)Mężczyzna bardzo się przestraszył postanowił zakączyc związek dla sławy. Ania była rozpaczona. Wcześniej uzbierała trochę pieniędzy. Spakowała się i pojechała do hotelu. Wzięła kompiel- ostatnią. Przed wejściem do wanny zarzyła silne i duże dawki leku na sen. Zasnęła i się utopiła. Wcześniej namalował szminką na lustrze napis : Zdjęcia ważniejsze od mojego życia.
Darek usłyszał o tym. Poczuł się winny. Został alkoholikiem. Wpadł w depresję. Ostatecznie uznali go za niebezpiecznego dla środowiska i zamknęli w pokoju bez klamek,ani okien. Nie chciał tak żyć. Własnymi rękami i koszulką się udusił.
CZYTASZ
Smutne historie miłosne
RomanceJedna historia to jedna miłość. Zazwyczaj kończą się tragicznie. Zakochani w sobie, nie mają wpływu na ludzi, zdrowie, którzy ich rozdzielają. Warto przeczytać chociaż jedną wzruszajacą historie. Fragmet jednej z nich: ,,Dziewczyna zobaczyła krew na...