Przeciwieństwa

498 24 8
                                    

Natalia wzorowa uczennica, jednak mało lubiana. Nie ma przyjaciół a tym bardziej chłopaka każdy mówi na nią ,,kujun" czy ,,lizus". Nikt nie dał jej nawet szansy się zaprzyjaźnić.

Olek szkolny huligan. Nikgo nie szanuje. Śmieje się z takich dziewczyn jak Natalia. Jego koledzy dali mu wyzawanie :
Poderwij kujonke skoro możesz mieć każdą.
Żeby nie stracić w ich oczach postanowił podjąć się tego.

Zaczął podchodzić do niej, mówić komplementy, rozmawiał z nią. Była to dla niego przyjemność. Nie powiedział jej oczywiście dlaczego zwrócił na nią uwagę. Po dwóch tygodniach stali się prawdziwymi przyjaciółmi. Nie mogli przestać że sobą rozmawiać. Inni nie byli dla nich ważni.

Koledzy nie mogli znieść,że przez taką dziewczynę stracili dobrego kumla. Nie spędzał z nimi żadnego czasu. Jakby o nich zapomiał. Stał się grzeczny pod jej wpływem. Chcieli wyjawić jej prawdę.

Dowiedziała się. Poczuła się oszukana, wykorzystana. Nie chciała to znać. Pierwsza osoba jakiej za ufała...

Olek chciał jej wszystko wytłumaczyć. Nie chciała słuchać. O mijali się na przerwach, jak nie znajomi. Z biegiem czasu Natalia już mu wy baczyła. Uśmiechała się do niego. Dawała mu znak.

Pewnego dnia podszedł do niej. Przedstawił jej nową dziewczynę. Sama nią była. Wyznał jej miłość. Zostali parą.

Byli ze sobą bardzo długo, wzięli ślub, mieli dzieci. Prowadzili normalne spokojne życie.

Kobiecie stwierdzono raka piersi nie dało się już jej uratować. Zostawiła rodzinę na ziemi. Olkowi dawną miłość przypominała jedynie córeczka...

Smutne historie miłosneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz