Mój umysł jest tylko twój

339 18 5
                                    

Magada fryzjerka. Miała wiele związków ale żaden się nie udał. Postanowiła nigdy więcej się nie zakochać. Z zamiłowaniem rozmawia ze swoimi klientami.

Bogdan bardzo często jest obsugiwany przez kobietę. Zaczął z nią filtrować. Jednak za każdym razem dawała mu kosza. Ten jednak nigdy się nie poddał...
  
Minęły trzy lata. Mężczyzna bardzo się zmienił. Schudł, inaczej się ubierał. Zaprosił ją na kolację. Wyznał jej co do niej czuję. Dużo wypili. Poszli do mieszkania mężczyzny. Stało się...

Gdy się obudziła nikogo nie było. Szybko się ubrała i wyszła jak na co dzień do pracy.

Minął miesiąc. Bogdan się nie pojawił. Kobieta zadzwoniła do niego. Usłyszała w słuchawce, że to była tylko zabawa, nic dla niej nie znaczy.

Po raz kolejny ktoś ją zawiódł. Jej serce tego nie wytrzymało. Dostała zawału. Nie przeżyła.

Okazało się,że tamtego dnia musiał wyjść,bo dostał pilne wezwanie do pracy. Miesiąc to nie było ponieważ był aż w Azji. Magda pomyliła numery zadzwoniła do kogoś kto bawi się kobietami. Bogdan wrócił po dwóch miesiącach. Odwiedził swoją ukochaną.

  - Kochanie to nie zabawa tylko moje marzenie, był to plan na życie. Znaczysz dla mnie więcej niż cokolwiek. Chciałem z tobą spędzić życie ale...
Tyle czasu poświęciłem tobie. To poświece i swoje życie. Bez Ciebie nie umiem myśleć. Myśli są o tobie a jak Ciebie nie ma...

Nagle zasłabł nad grobem. Lekarze nie ustalili dlaczego zmarł. Nie był chory. Nie miał żadnych obrażeń. Po prostu mózg przestał działać. (Dlatego, że złote myśli i ukochanej idą do nieba).

Smutne historie miłosneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz