Otobüs ilerliyordu ilerledikçe canım yanıyordu her geçen dakika hayat bizi biraz daha uzaklaştırıyordu . Başlamıştı yine hayal kurmalar , geceler bizi yine hayallere sürükleyecekti gözlerimi kapatıp dalmıştım yaşanmışlıklara ilk öpüşü ilk sarılışına kadar eriyip gidiyordum . Sırf bu sıkıntıdan kurtulmak için uyumak istemiştim ama aklım hep ondaydı kafamı cama yaslayıp ona dalmıştım molalar falan derken Konya'ya varmıştık afedersiniz ama götüm uyumuştu :D 10 saat kim Çekerdi ki ilk defa konuştuğu bi kız için onca yolu ben çekmiştim ama hiçte pişman değildim . Herşey beklemediğim kadar güzel olmuştu bunun için şükrediyordum Allah'a otobüs otogara girmişti sarhoş gibi olmuştum çantamıda alıp indim otobüsten yavaş yavaş dışarıya yürüyordum arkadaşımı aradım geldiğimi ve beni almasını söyledim geldiler kafalar camdan dışarda alkışlayarak geliyorlar arkamı döndüm çevremdeki insalar onlara bakıyordu tanımazlıktan gelecektim ama geç kalmıştım :D hamdi gamzeyi seviyor falan derken kafamı eğerek arabaya bindim ama herşey çok garipti tüm bu yaşadıklarım rüya gibi geliyordu Ne alaka Gamze ve ben saçma sapan bir sürü sorular ben bunları düşünürken arkadaşlarım Ne yaşadığımı neyle karşılaştığımı merak ediyorlardı bianda uzun bir ohh ardından uzun bir kahkaha attım hepsi bana delirmişim gibi bakıyordu evet delirdim Gamze için delirmiştim bunu hiç birzaman inkar etmedim :D anlatmaya başladım ilk görüşümü heyecandan sarılmayı unutuşumu falan derken hepsi kahlaha atıyorlardı :D evet komikti çünkü öyle bi eşşeklik yapmıştım ama ilk defa birini daha şimdiden özlemiştim anlatırken içim titriyordu . Gözlerim doluyordu anlamıştım ki bu kız benim kaderimdi neyse arkadaşlarıma beni eve atmalarını çok yorgun olduğumu söyledim şimdiden kılıbık olacağımı böyle davranmamam gerektiğini içeren uzun bir konuşma bla bla bla :D :D evin yolunu tutarken annemi aradım evde olduklarını abimin beni evde beklediğini söyledi tamam diyip kapattım onlarda benden bi açıklama bekliyor bu ansızın gitmemin nedenini merak ediyorlardı . Bir yalan bulmalıydım evin önüne gelip arkaşlarımla vedalaştıktan sonra çanta mı alıp indim merdivenlerden yukarı çıkarken yalan düşünüyordum bi tarafımda söyle diyordu kararsızdım yolun sonuna gelmiştim zile bastım :D kapıyı abim açtı Ooo hamdi bey ...