-Oo hamdi bey ..
+Abi nabıyon iyimisin dur şu eşyaları bırakıp geliyorum diyip kaçmaya çalışıyordum tabi yer mi yemez
- şuraya bırak konuşalım koyarsın
+ tm dinliyorum abi ne oldu ki
- sen niye izmire gittin kimseye bişey demeden eşşek başımıyız biz burda
+Estağfirullah abi o Ne demek gitmem gerekiyordu hem Enes abi de istiyordu ondan gittim
- sen ne zamandan beri sülaleni takar oldun
+ diycek bişey bulamıyordum kem kümm hebb hübbb derken
- bişey varsa söyle abim
+ yok işte bişey ben çıkıyorum arkadaşlarım bekliyor dedim evden kaçıyordum :D
- iyi ne yaparsan yap dedi
ve yolu vermişti bende ne yapayım ayıp olmasın o yolu alalım bari :D neyse çıktım dışarı bizimkileri aradım yapacak bişeyler bulmamız lazım dı eve geç gitmem gerekiyordu ki biliyordum annem de soracaktı Osman'ı aradım nerdesin milkbar da oturuyoruz gel dedi tamam geliyorum dedim kapattım gamzeyi aradım aşk. Nasılsın napıosun diye konuşuyorduk ama sesinde bi burukluk vardı hissedilir bir boyuttaydı birbirimizi özlediğimiz çok belliydi ama ne yapalım yapıcak bişey yoktu ona belli etmemeye çalışıp onu güldürüyordum çünkü üzülmesine içim el vermiyordu 2 komik yalan falan attım 2 şebeklik :D o kimsenin bulamadığı kahkahalarında boguluyordum allahım ne güzel gülüyordu be <3 nyse üzülmemesi gerektiğini onu çok sevdiğimi söyledim
Veda edip kapattık Karaman'a dönüp derslere yetişmem gerekiyordu bu yüzden Konya'da son günüm dü neyse varmıştım milkbara girdim içeri herkes ordaydı tolga Kalaycı Samet yanlarında kaşarlar neyse ayak üstü selam verip oturdum yanlarına düşünmeye başladım bu kızları gördükçe ne kadar itici olduklarını fark ettim önceden bende böyleydim bide havalı geliyordu bumuydu yani bizim eğlencemiz ne kadar saçma neyse olsun şimdi kurtulmuştum düşünecek gözlerimin dalmasını sağlayan bi prenses vardı benim prensesim başım sıkıştığında bana koşan her derdime acıma derman olan biri her saniye onu düşündükçe daha da aşık oluyordum buda beni korkutuyordu açıkcası terk edilme korkusu ben bunları düşünürken hadi kalkalım dedi Samet herkes savaşa gider gibi ayaklandı :) kalktım bismillah bi çay içseydim bari şerefsizler , ağız eyerek içeriz içeriz dediler bunun için mi geldim lan ben ağzım kurudu :/ neyse çıktık dışarı bizimkiler kızlarla sarılıp sonra görüşeceklerini söyleyip ayrılıyorlardı ki baktım kız elini uzattı elimi kalbime koyup Eyw bacımmm dedim :D tabi bizimkiler durumu biliyor yaa vayyy helal falan diyip kahkaha atmaya başladılar . İşte o an omzuma bir yük , kalbime bir neşe , yüzüme tatlı bir tebessüm binmişti :D arabaya Doğru yürümeye başladık Osman'la Samet ön koltuk kavgası için arabaya koştular o onu itiyor o onu itiyor eşşek kadar varlar Niye böyle yapıyorlar anlamış değilim burdan onlara selam gönderiyorum :D neyse bindik arabaya tabiki ön de Osman suratı asık Samet yanımda :D birbirlerine küfür ediyorlar bi durun mk yeter ne yapıyoz söyleyin gidecem ben yarın dedim kule ye gidelim bowling falan oynarız dedi Kalaycı tamam dedik hepimiz dünden razı Osman müzik için düğmeye bastı sesi açtı hepimiz bağırıyoruz ama seviyorum seniiii ekmegiiii tuzaaa banıp banıp yer gibiiii birden durdum hepsi susmuş şarkıyı bir ben bağırıyorum :D hepsi suratıma bakıyor arabayı süren kalaycı dahil dikiz aynasından bakıyor kitlendim ağzımdan tek çıkan söz ne mk seviyorummmm dedim tekrar devam ettim :) hepsi kulagını tıkıyordu götlük yapacaklar ya sözde çokta umrumdaydı haykırmaya devam ettim işkence değil mi daha çok bağırıyordum çünkü ben gamzeyiii çok seviyorummm ...