♧ DIFFERENT HOSPITAL ♧
- BÖLÜM 2 -
Bekledigim gün gelmişti. Saat 11.21'di.
Dinlenme odasında beklerken bir kadın geçti. Bekleme odası kata çıkan merdivenin tam çaprazındaydı. Hiç beklemeden kamufile olmalıydım. Kadının bir adamla konuştuğunu duydum. Hemen onları dinleyebileceğim bir yere geçtim. Adam yardım için bir hemşire göndereceğini söyledi. Hemşirr odasına gidicektim ama önce odama gidip şu kolumdaki lanet serum şeyisini çıkardım. Ve en son hız seviyemle hemşire odasına koşmaya başladım. Avım ordaydı. Ama bana bir yem lazımdı. Hemen Mark'ın yanına uçtum. Çok az zamanım vardı. (Mark bu nalet yerdeki yakın arkadaş çevremdekile4den biriydi ki çevre dediğimin kapsama alanı sadece 2 kişi var; Mark ve Lissy.) Mark'tan hemşireyi oyalamasını istedim ve teklifimi onayladı. Hemşire odası na gittik ve Mark hemşireyi oyalamaya başladı. Sanırım Mark onu büyülüyordum. Yani flörtleşiyorlardı. Mark gerçekten yakışıklıydı. O sırada malzemelerin olduğu kısımda insanı bayıltan sıvıdan pamuğa döktüm. Ne kadar çok dökersem o kadar çok uyur düşüncesiyle onu en az 4-5 gün uyutacak kadar döktüm ve hemşirenin arkasına gittim sonra pamuğu ağzına dayadım ve hemşire etkisiz haldeydi. Mark'a beklemesini söyledim. Hemşirenin kıyafetlerini giyip Mark'ın yanına gittim. Olayı ona özetledim ve Mark bana yönelip "Saçmalıyorsun oraya gitmemelisin" dedi. Bunu söylemesi neyi degiştirirdi ki. Mark'da 9. katı deliler gibi merak ediyordu. Bu merakını yüzüne vurdum ve sustu. "Peki" dedi kısık ve gücsüz bir şekilde. Sonra bana baktı gözleri neon mavi gibi parladı ve "Bende geliyorum"dedi. Gülümsedim ve onun da hemşire kıuafetiyle kamufile olmasını bekledim. Hazırlanıp geldi. Hemşireyi sakladık ve dışarı çıktık o sırada bir doktor geldi ve biz şaşdık ne diyecektik. Doktor bize yöneldi "Siz kimsiniz burda işiniz ne gençler" dedi. Biz cevap veremeden "Sanırım siz yeni gelenlersiniz" dedi. Adımızı sordu o sırada okuduğum kitaplardan esinlenerek Hazel ve Margo dedim. "Tanıstığımıza memnun oldum gençler ben Jeremy" dedi ve doktor uzaklaştı kurtulmuştuk. Etrafı kontrol ettik. Hazel ve Margo olarak odadan çıktık şansımıza kapı açıktı ve kadın orda bekliyordu. "Siz hemşireler nerde kaldınız. Ayrıca Harold bana bir hemşire yollayacağını söylemişti" dedi. Ardından "Neyse. Hemen benimle gelin" dedi. Macera başlıyordu. Merdivenlerden çıkıyorduk. Merdivenler o kadar eskiydiki tarihi eser sayılabilirdi bile. Merdivenlerin gıcırtı sesi o kadar ürpertiyuciydi ki şimdiden korkmaya başladık. Kadın bize döndü ve konuşmaya başladı.
Bu da bu bölümün sonu. 5 vote aldıktan sonra yeni bölüm gelir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Hospital
HorrorSizleri Maria'nın korku adımlarına davet ediyorum. Normal gibi gözüken bir hastane gizemli ve tüy ürpertici bir kat... Maria'nın ortağı olmaya hazır mısınız?