Oyun Başlasın

67 10 0
                                    

DIFFERENT HOSPITAL

- BÖLÜM 3 -

Kadın bize döndü ve "oyun başlasın" dedi. Bunu aöyledikten sonra gerçektwn korkmaya başladık. Kadın tekrar konuşmaya başladı ve

"Gençler buranın efsanesini bilir misiniz?" dedi. Mark'ı dürttüm. Sonra bilmiyormuşcasına "Hayır" dedik. Kadın efsaneyi anlatmaya başladı ve elimize birer bez ve vileda tutuşturdu elimize kova tutuşturdu. "Siz ikiniz şu 2 yere geçin dedi ve bende ileride olacağım. Ha ayrıca bana birşey diyecek olursanız seslenmeniz yeter ve adım Life" dedi. Odalara dagıldık. Odada küle benzeyen anormal şeyler vardı. Hatta bunların yanı sıra rengini ve yapısını yitirmiş kanlar vardı. Ama kanlar yeni kurumuş gibiydi ve küller yeni gibiydi. Korkuyordum. O sırada Mark beni çağırdı "bu zıkkım yerden ne kadar çabuk ve hızlı gidersek iyi olacak" dedi. Niye böyle böyle bişey dedin diye sordum. Oday kolumdan çekiştirerek. Yerdeki taze kanı ve külleri yani benim temizlediğim odadaki gibi olan ancak daha taze olanını gösterdi ve o sırada telefonum çaldı. Nu-nu-numara yoktu. Açtım buğulu sesler vardı ve hemen ardından "escape or kill" dedi biri buğulu ve gidip gelen cızırtılı bir sesle ardından telefon kapandı. Arkamı döndüm v-v-v-ve duvarda "Ölüm çıkmazdır,hep takip eder,ansızın katleder,boğar,sürükler ve yok eder. Her yerde; ona ulaşamazsın, yenemezsin. Ya kaç ya da katledil. İmkan verebilirsen onu önüne koy kurtul" yazıyordu. Mark'a döndüm ama Mark'ın donmuş gibiydi ve onu silkeledim kendinde değildi ve tokatladım ayıldı. Hemen odadan çıktık. Bir çığlık duyuldu. Hemen koştuk. "Save Room" yazan bir yer vardı. Hemen oraya girdik. Tuzla kaplanmış bir daire vardı. Hemen daire gittik. Ama önce kapıyı pencereyi kapattık bir tablo vardı ve tabloda da "Güven, güvensizliktir. Sonsuzluk asla pes etmez ya kaç ya da katledil." yazıyordu. Mark'dan hemen telefonundan burayı araştırmasını istedim. Bulduğumuz şeyler korkumuza korku katmıştı.

---Gençleeer yeni bölum 5 vote'da sonra gelir :)) Bu arada hikayeyle ilgili yorumlarınızı bekliyorum :)))) ---

Different HospitalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin