Personages

2.9K 98 9
                                    


Sterre Miller is een verlegen meisje van 17 jaar. Sterre is geadopteerd door Layla en Richard Williams. Een lief hebbend stel die zelf een tweeling hebben van 21 jaar, Carter en Luke. Ze wonen in een dorpje genaamd Morrisville. Sterre weet niks van het wolven bestaan omdat ze niet is opgevoed door haar biologische ouders. Maar alles verandert zodra Sterre 18 jaar wordt.

Layla Williams is de pleegmoeder van Sterre, was de luna van de Moon-pack. Layla heeft een zorgzaam karakter en wil iedereen beschermen.

Richard Williams is de pleegvader van Sterre, de oude alfa van de Moon-pack maar die pack is overgenomen door de Black-wolfs voor dat alle kinderen geboren waren.

Luke Williams is de broer van Sterre en tweeling broer van Carter. Luke heeft een zacht karakter en heeft zijn mate nog niet gevonden.

Blake Ward is een typische BadBoys, stoer uiterlijk, zwart haar dat altijd rommelig zit. Tatoeages over zijn boven lichaam en een goed afgetraind lichaam. Blake is 20 jaar en is de Alfa van de sterkste pack in Amerika, de Black-wolfs. Blake heeft zijn mate nog niet nog gevonden.

Amy Ward is de moeder van Blake, voormalige luna van de Black-wolfs.

David Ward is de vader van Blake, voormalige alfa van de Black-wolfs.

Jayden Stone is de bèta van Blake, en ook zijn beste vriend. Jayden is 20 jaar. Hij is net zoals Blake een badboy die onder de tatoeages zit. Jayden heeft zijn mate al wel gevonden, de 18 jarige Sarah.

Sarah Moore is 18 jaar, de beste vriendin van Sterre en de mate van Jayden.

Carter Williams is de derde in lijn. Samen met Jayden en Blake zijn ze een groep die je eigenlijk nooit zonder elkaar zou zijn. Dus echt de BadBoys van de pack. 


______

geschreven op 13-4-2017

The Alfa and meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu