Sterre
Ik was nu net een paar dagen weer thuis, nadat ik wakker was geworden in het ziekenhuis moest ik nog een dag en een nacht blijven voor wat onderzoeken maar ze konden niks meer vinden en alles ging goed met mij dus mocht ik weer terug naar huis. Ergens waar ik wel blij mee was, al was Blake nu wel steeds vaker bij me omdat hij zeker wou zijn dat alles goed met me ging, het was wel schattig over hoe bezorgd hij was over me. Ik loop naar de keuken en ga een kop thee zetten, ik neem de kop thee mee naar de woonkamer waar ik de mok op tafel zet en dan zelf plaats neem op de bank en de tv aan zet, de Luna ceremonie was al helemaal voorbereid en straks kwam Sarah nog even de tekst met me door nemen een paar keer, maar voor dat ze kwam had ik nog tijd om even wat voor me zelf te doen. Blake had vandaag een paar belangrijke vergaderingen waar door ik heb al sinds vanochtend vroeg niet meer had gezien. Maar dat vond ik niet erg, hij heeft gisteren ook de hele dag bij me doorgebracht en zijn werk gaat ook door. Ik kon hem moeilijk van zijn werk af houden want dan zou ik een slechte mate zijn. De roedel gaat voor ons eigen leven, hoe moeilijk dat soms ook is. Ik zet Netflix op en zet de film Dumplin op, deze film had ik nu al een paar keer gezien en ik was er gek op. Ik pak mijn kop thee in mijn handen en zak wat meer onder uit op de bank tot ik een comfortabele positie heb gevonden. Ik blaas in mijn thee en neem er dan voorzichtig een slokje van de warme thee.
Na de film besluit ik om even snel een broodje te maken in de keuken, ik neem mijn mok mee en loop naar de keuken, ik zet de mok in de vaatwasser en pak twee sneetjes brood en beleg deze. Ik neem en hap van mijn broodje en hoor de stemmen van Sarah en Jayden mijn kant op komen, ik glimlach naar hun en zie Sarah gelijk mijn kant op komen. Ik knuffel even met haar mee en eet mijn mond leeg ''heey girl, hoe is het met je?'' vraag ik glimlachend aan haar en ik zie nog net Jayden weer weg lopen, die zou vast naar Blake toe moeten. Ik kijk naar Sarah en glimlach als ze helemaal straalt ''hm, dat zegt genoeg'' zeg ik lachend tegen haar en grinnik dan even. We lopen naar mijn slaapkamer waar we op bed gaan zitten. Ze pak de papieren vast en verteld me alles over hoe de ceremonie gaat verlopen, ik voel de angst langzaam door mijn lichaam gaan en slik even. Ik was bang voor de ceremonie, bang dat de roedel me niet zou accepteren of dat ik dingen verkeerd zou doen of verkeerd zou zeggen.
De hele middag leer ik de zinnen uit mijn hoofd met Sarah en als we geroepen worden voor het eten zijn we beide tevreden met het resultaat, ik ken de zinnen zo goed als ik kan uit mijn hoofd en hoe de ceremonie gaat verlopen ook. Morgen was het de dag dat de ceremonie was. Ik loop samen met Sarah naar beneden en kijk om als er een deur open gaat en zie Blake naar buiten lopen met een paar andere alfa's. Als hij mij ziet geeft hij me een knipoog en laat de alfa's het huis uit. Ik bloos ondertussen van zijn knipoog en blijf even staan, ik zag dat Sarah gewoon door liep om ons wat tijd samen te geven. Ik glimlach als Blake in een paar grote stappen bij me in en zijn armen heeft getrokken, ik sla mijn armen om zijn nek heen en druk een kus op zijn lippen ''ik heb je gemist'' zeg ik zacht tegen hem. ''hm, ik jou ook'' zegt hij zacht tegen me en drukt nog een kus op mijn lippen en glimlacht ''kom we gaan eten'' zegt hij en laat me los en pakt mijn hand vast, ik knik even en loop met hem mee richting de woonkamer waar het avond eten al klaar staat en iedereen aan het wachten was op ons ''hé hé, daar heb je de tortelduifjes wel'' zegt Sarah en ik begin te blozen en lach dan even zachtjes. Ik ga aan tafel zitten samen met Blake en hij geeft het teken dat iedereen mag gaan eten, ik schep op voor me zelf en daarna voor Blake en glimlach even als hij zijn hand op mijn boven been legt en er zachtjes in knijpt. ''ben je klaar voor morgen?'' vraagt Connor aan me. Ik schud van nee ''nee ik ben er doodsbang voor dus ik denk niet dat ik er klaar voor ben'' zeg ik eerlijk tegen mijn broer en neem een hap van het eten en geniet er van. Blake kijkt me aan, dat kan ik merken omdat ik een blik op me voel branden, ik draai mijn gezicht naar hem toe ''het komt allemaal wel goed'' zegt hij en glimlacht even ''er kan weinig fout gaan en ik help je er door heen'' zegt hij en drukt een kusje op mijn wang waarna hij weer veder gaat met eten, ik knik even en samen met de rest eten we onze maaltijd in een fijne stilte veder. Na het eten besluiten Blake en ik naar boven te gaan om nog even een film samen te kijken voor we ons zouden klaar gaan maken voor het naar bed gaan. Ik zet de kussens zo neer dat Blake daar lekker tegen aan kon gaan zitten, ik ging toch tegen zijn borst kast aan liggen. Ik kijk naar Blake zodra hij terug komt in alleen een trainingsbroek, ik bijt zachtjes op mijn onder lip en voel een verlangen naar hem opkomen. Hij grijnst als hij mijn reactie ziet en komt bij me het bed op en trekt me onder zich waar door ik op bed lig en hij boven me hangt ''bevalt het uitzicht je?'' vraagt hij grijnzend aan me terwijl hij mijn lip tussen mijn tanden weg haalt. Ik knik langzaam en voel me wangen warm en rood worden. Hij grijns en drukt zijn lippen daarna op die van mij. Ik sluit mijn ogen en zoen met hem mee. Ik laat mijn handen over zijn borst strelen en geniet van alle tintelingen die ik door mijn lichaam voel stromen, al snel voel ik zijn warme lippen op mijn kaak door gaan naar mijn nek, hij legt mijn nek meer bloot en gaat rustig veder. Als hij op de plek komt waar mijn mark moet komen voel ik de rillingen door mijn lichaam trekken en kan ik een zachte kreun niet onder drukken. Ik voel hem grijnzen tegen mijn huid aan. Hij komt langzaam naar boven en kijkt me in mijn ogen aan ''morgen ben je volledig van mij'' zegt hij grijnzend en ik druk mijn lippen gretig weer op die van hem.
Morgen ben ik volledig van hem, gaat er door mijn hoofd heen en zorgt er voor dat mijn lichaam alleen maar meer naar hem begint te verlangen.
_________________________
geschreven op: 17-7-2019
Snel komt het vervolg hier op :)
xxx
Sweetflowertje
JE LEEST
The Alfa and me
WerewolfZij: weet niks van het weerwolven bestaan af. Hij : al jong alfa. Dit verhaal gaat over Sterre, Sterre weet niks van het weerwolven bestaan af. Alleen de dingen die ze in boeken leest weet ze, maar iedereen om haar heen zegt dat het allemaal niet w...