Pov Blake
Ik zat achter mijn bureau in het roedel huis, bezig met het papier werk van de afgelopen week. Ik zucht gefrustreerd als ik er niet uit kom. Ik leg de papier neer op mijn bureau en schuif de stoel naar achteren en sta op. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten, het uitzicht was over het plein midden in de roedel, het was er druk. Er was een markt bezig op dit moment. Ik kijk over het plein en ga dan weer achter mijn bureau zitten om de papieren weer op te pakken. Anders komt het nooit af.
Na een paar uur komt mijn beta mijn kantoor in en kijk ik op met een frons op mijn gezicht als ik merk dat hij hier gehaast heen is gekomen. ''Aanval. De noord grens'' zegt hij snel en rent dan mijn kantoor weer uit. Ik spring op en ren achter hem aan naar de noord grens. Ik spring van het trapje af van het roedel huis en verander in mijn wolf. Ik voel mijn botten zich breken en op andere plekken en standen weer terug groeien. Ik woel met mijn vacht als ik op vier poten op de grond terecht kom. Het voelde heerlijk om weer in mijn wolven vorm te zijn. Ik laat mijn kop naar achteren vallen en begin te huilen in de lucht, als teken dat alle wolven die kunnen mee moeten komen. Ik ren naar de Noord grens achter Jayden aan. Ik kom bij de grens aan en zie de wachters in vecht houding staan voor een paar wolven, zo als ik nu zie een stuk of vijf. ''rogues'' gromt mijn wolf in me, ik grom boos naar de wolven aan de andere kant van de grens. Ik verander en kijk naar hun ''verander'' schreeuw ik boos naar hun, ik zie ze allemaal veranderen. ''wat moeten jullie?!'' vraag ik boos, ik voel dat mijn wolf het wilt over nemen en hun aan stukken wilt schuren, ik moet geen rogues op mijn terrein dat zorgt alleen maar voor problemen.
''Wij willen bij u pack'' begint de middelste rogue ''onze pack is gister over genomen en we konden ons aansluiten of weg rennen en hopen dat we niet worden gevangen en vermoord'' zegt hij dan. Ik begin te lachen ''denk je nou echt dat ik in dat zielige verhaal van jou trap'' zeg ik lachend, ik kijk weer serieus naar hun ''pak ze en breng ze naar de kerker!'' geef ik het bevel aan de wachters en draai me om ''Jayden mee komen!'' zeg ik en verander in mijn wolf, huil in de lucht zodat iedereen zich weer terug trekt. Ik begin te rennen naar het roedel huis, daar verander ik weer in mijn mensen vorm en loop naar binnen naar mijn kantoor. Ik ga op mijn stoel achter het bureau zitten en kijk naar Jayden die binnen komt. ''Wat is er Blake?'' vraagt Jayden gelijk ''ik heb je hulp nodig bij deze papieren, ik kom er niet uit'' zucht ik. Jayden en Carter waren de enige die me bij mijn voornaam noemde, op mijn ouders na dan, de rest toonde allemaal respect en noemde me alfa. Het was hun ook geraden ook want ik zou ze eigenhandig de kerker in smijten en afranselen. Ik kijk naar Jayden ''ik ga Sarah op halen, ze is bij Carter en Luke thuis, bij dat zusje van hun'' zegt Jayden ''fine haal haar maar op maar daarna wil ik dat je hier heen komt en me helpt. Daarna gaan we naar de kerkers en even spelen met de rogues'' grijns ik gemeen en kijk naar Jayden die de zelfde blik op zijn gezicht krijgt en dan mijn kantoor verlaat. Ik kan niet anders dan me weer te verdiepen in de stapel met papieren die echt af moeten. Had ik maar een Mate, de Luna voor mijn roedel, voor mij om mijn wolf rustig te maken en tevreden te stellen. Ik haal even een hand door mijn haren heen en ga weer veder met de papieren.
POV Jayden
Ik hoorde wat Blake zij over de rouges die nu in de kerkers waren en grijns, dat klonk me goed in de oren. Ik loop het kantoor uit en pak mijn auto sleutels uit mijn broekzak, ik open de auto en rijd met een aardig hoge snelheid naar het huis toe van Carter en Luke, hoe hun zusje heette wist ik ook niet maar dat boeide ook niet. Ze wist niks van de wolven wereld af en dat moest zo blijven, of in ieder geval dat wouden de ouders van Carter en Luke. Ik kom aan en zet de auto stil en toeter een paar keer. Ik wacht tot Sarah uit het huis komt en glimlach klein naar het meisje. Ik druk een kus op Sarah haar lippen ''hallo schatje'' zeg ik glimlachend en als ze goed zit start ik de auto en rijd weg. ''Het is allemaal goed gekomen gister Sarah, ik ben er toch nog. Ik ben niet gewond en Blake en Carter ook niet'' zeg ik en leg mijn hand even op haar boven been neer en knijp er zachtjes in. ''We hebben de roedel over genomen en iedereen daar van is bij onze roedel aangesloten dus we zijn nog groter'' grijns ik en parkeer bij het roedel huis ''ik moet nog werken maar volgens mij zijn je andere vriendinnen hier ook'' zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd en stap de auto uit en loop naar Blake zijn kantoor toe, ik loop naar binnen en grijns ''let's the fun begin'' grijns ik en kijk naar Blake die gelijk op staat en we lopen samen naar de kerkers toe, de bewakers laten ons naar binnen en begeleiden ons naar de kerkers waar de rouges in zitten. Ik blijf achter Blake staan, de geur van bloed vult mijn neus en mijn wolf zucht tevreden. Ik grijns, de bewakers waren met een andere gevangene bezig, het geluid van een zweep die tot stil stand komt op iemands rug klinkt door de kerkers, en het gekreun van die gevangen. Een heerlijk geluid.
_________________________
Geschreven op: 23-4-2017
Ik hoop dat jullie het wat vinden.
JE LEEST
The Alfa and me
WerewolfZij: weet niks van het weerwolven bestaan af. Hij : al jong alfa. Dit verhaal gaat over Sterre, Sterre weet niks van het weerwolven bestaan af. Alleen de dingen die ze in boeken leest weet ze, maar iedereen om haar heen zegt dat het allemaal niet w...