Sterre
We waren nu ander half maand veder. Samen met Blake zit ik achter in de auto met een blinddoek om, Sarah, Luke, Carter en Jayden hadden een verassing voor ons. Ik houd Blake zijn hand vast en knijp er zachtjes in, ik was zenuwachtig en benieuwd naar wat de verassing was voor ons. Ik merk dat de auto stopt en voel dat Blake mijn hand los laat en voel dan een paar handen die mij de auto uit helpen en me mee laten lopen ergens naar toe. Dan word ik ergens goed neer gezet en voel ik dat Blake naast me staat. ''Oke op drie mogen jullie de blinddoek af doen'' zegt Sarah en ze begint af te tellen. ''1..'' zegt ze. Ik voel de zenuwen door mijn lichaam gieren. Wat zouden ze bedacht hebben voor ons? ''2..'' zegt ze dan, ik slik even en lik over mijn droge lippen heen. Zou het iets ergs zijn? ''3...'' zegt ze en ik doe mijn blinddoek af tegelijk met Blake. Ik knipper even een paarkeer met mijn ogen zodat die kunnen wennen aan het ligt van buiten, de zon schijnt vel. Ik kijk naar het grote huis voor ons, ik voel mijn mond van verbazing open vallen en kijk dan naar Blake en dan naar de rest ''Wat is dit?'' hoor ik Blake vragen. Ik pak zijn hand vast ''Dit is jullie nieuwe huis, we vonden dat jullie het wel verdiende na wat er allemaal gebeurt is de laatste tijd'' zegt Sarah en ik krijg een glimlach op mijn gezicht. ''Wauw dat is echt lief van jullie'' zeg ik en kijk naar Blake, die even knikt en dan naar het huis kijkt ''ja inderdaad bedankt'' zegt Blake en ik glimlach. ''Nu kunnen jullie aan de toekomst werken'' zegt Jayden en knipoogt naar Blake. Ik bloos even en leg mijn gezicht tegen zijn Blake zijn schouder aan en voel hem lachen. ''Dat komt wel goed'' zegt Blake en ik geef hem een zet. Mijn moeder had me laatst allemaal uit gelegd wat er nog moest gebeuren in een korte tijd. Ik werd over een week officieel voorgesteld als Luna en dan echt op genomen in de roedel. Ik was er zenuwachtig voor maar Sarah hielp me met oefenen en mijn moeder en de moeder van Blake ook. Blake krijgt de sleutel van het huis en trekt mij mee om naar binnen te gaan. Ik glimlach even en wacht tot hij de deur open maakt en loop naar binnen samen met hem en voel mijn mond open zakken. Wauw, ik had geen andere worden over het huis. De inkomst hal was groot en er liep gelijk een trap naar boven toe, er zaten hogen plafons in. Ik kon niet wachten om hier in te wonen samen met Blake. Ik glimlach en pak zijn hand beter vast en ga tegen hem aan staan. Ik voel dat hij zijn arm om me heen slaat en een kus op mijn haren drukt. Ik glimlach en loop samen met hem naar de woonkamer en zie de keuken er dan ook en grijns het was echt een grote keuken. Ik glimlach '' dit is echt mijn droom huis'' zeg ik glimlachend.
Na dat we het hele huis hadden rond gekeken waren we weer naar het roedel huis gegaan. Vanavond was er een diner, mijn ouders en broers kwamen met hun mate's. De ouders van Blake kwamen ook en Jayden en Sarah en nog wat belangrijke mensen van de roedel. Ik loop naar boven en merk dat Blake me achter volgt en glimlach even. ''Wist jij van deze verassing?'' vraag ik aan Blake en zie hem zijn hoofd schudden ''nee liefje het is net zo'n verassing voor mij als voor jou'' zegt hij en ik knik glimlachend. ''Nu kunnen we het huis in richten en dan daar gaan wonen toch?'' vraag ik en ga op bed zitten en kijk naar hem als hij voor me komt staan. ''Hm, we kunnen er pas in gaan wonen als jij officieel in de pack hoort en als mijn Luna bent voorgesteld'' zegt Blake en ik knik glimlachend. ''Dat is over een week'' zeg ik en glimlach even ''Dat klopt dan ben je echt van mij'' grijnst Blake en ik grinnik even. Ik kijk omhoog naar hem ''Dat ben ik nu toch ook al?'' vraag ik aan hem en glimlach even. ''hm, ja dat klopt maar ik heb je nog niet gemarkt en het matingsproces is nog niet voltooid'' zegt hij en ik knik even ''ja daar heb je gelijk in'' zeg ik en glimlach even. ''Ik ga douche dan kan jij daarna douche'' zeg ik en kom omhoog en druk een kus op zijn lippen ''en daarna zouden onze gasten wel eens kunnen komen'' zeg ik en kijk naar Blake en glimlach. ''Hm, laat me mee douche dan zijn we sneller klaar'' zegt hij en zet puppy ogen op. Ik grinnik ''Nee, dat duurt alleen maar langer met jou'' zeg ik en ren naar de badkamer en doe de deur op slot ''Ah, kop op Sterre'' zegt Blake. ''Nee!'' zeg ik lachend en zet de douche aan en kleed me uit en doe mijn kleren in de wasmand en stap onder de douche en douche mezelf. Na mijn douche kleed ik me aan in een leuk jurkje en hakken. Daarna ga ik voor mijn kaptafel zitten en begin ik mijn haren te drogen en borstel ze daarna. Als dat klaar is begin ik aan mijn make-up en houd het simpel. Als ik klaar ben doe ik nog oorbellen in en glimlach. Ik merk dat Blake klaar is met douche en zich heeft aangekleed. Ik zie hem achter me komen staan en zie dat hij een doosje vast heeft. Ik kijk naar hem ''Wat glimlach je?'' vraag ik aan hem en voel al snel zijn lippen in mijn nek en op zoek naar de plek waar de mark moet. Ik voel zijn lippen op de plek en de tintelingen schieten door mijn lichaam heen, ik laat mijn hoofd iets op zij vallen en kreun zachtjes. Ik voel hem grijnzen tegen mijn huid aan. Ik voel dat hij een ketting om mijn hals heen hangt en open langzaam mijn ogen en zie dat het een hartje is met twee pootjes er op en glimlach verliefd naar hem. Ik draai me om en druk mijn lippen op die van hem. Ik voel dat hij mijn lippen vast houd en begin hem rustig te zoenen. Ik laat na een tijdje zijn lippen los en haal even diep adem. Ik glimlach en kijk naar hem. ''Ik houd van je'' zeg ik zacht, ''laten we maar naar beneden gaan onze gasten kunnen elk moment komen'' glimlach ik en pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers en loop met hem de slaapkamer uit en dan naar beneden toe en glimlach. Ik loop naar de woonkamer en kijk op de klok. We waren net op tijd beneden want de bel gaat. Ik loop naar de deur en open die. Ik zie dat het Jayden en Sarah zijn en glimlach. Ik knuffel Sarah en daarna Jayden ook even kort en laat hun naar binnen. Kort daarna komen mijn ouders, mijn broers en hun mate's er ook aan en laat ik hun ook binnen. Dan komen de ouders van Blake en de andere belangrijke mensen. Ik begroet iedereen samen met Blake en dan lopen we naar de eetkamer waar iedereen plaats neemt. Ik neem plaats naast Blake en merk dat de bediendes klaar staan en op een teken van Blake wachten om iedereen drinken in te doen. Als Blake het teken heeft gegeven wordt er drinken in gedaan en wordt het eerste gerecht geserveerd. Ik glimlach en kijk naar Blake, hij kijkt glimlachend terug en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik glimlach en voel het tintelen.
__________
geschreven op: 17-10-2017
er komt snel een nieuw hoofdstuk
beetje laat nu maar hij is er
xx
JE LEEST
The Alfa and me
WerewolfZij: weet niks van het weerwolven bestaan af. Hij : al jong alfa. Dit verhaal gaat over Sterre, Sterre weet niks van het weerwolven bestaan af. Alleen de dingen die ze in boeken leest weet ze, maar iedereen om haar heen zegt dat het allemaal niet w...