Eskiden beni birine sorsanız direkt zavallı derdi.Ama gelişen olaylar,ezen bakışlar,aşağlayıcı laflar beni güçlendirdi şuan bu haldeyim işte.Yanımdaki çömeze okuldaki kuralları anlatıyorum daha doğrusu kendi kurallarımı:Onu kafetaryaya getirdim ve başladım anlatmaya ''Tüm bu masaları gorüyomusun en sağdaki sürtüklerin hepsi elime bakıyo,onların yanındakı emo kıllıklıların hepsi güreşçi ve benim arkamdalar,kantinin yanındaki masadaki yakışılıların hepsi beni arzuluyo son olarak en soldaki öğretmenleri görüyomusun hepsi benım isteklerimi yapmak zorunda umarım anlatabilmişimdir tatlım uslu bi kız ol ve benden uzak dur bu arada ben kim miyim?Ben Gece eğer uslu durmassan sana karanlığı tatıracak olan Gece ''Kız sadece bakıyordu yutkunmaya bile korkar hali olduğunu söyleyebilirim alaycı bır kahkaha attım ve kahkaham kafeteryada yankılandı herkes sesini kesip bana döndü bazılaı hayran hayran bazıları ise kıskanarak bakıyordu artık alışmıştım yüzümdeki sahte gülüşle -tabi kimsenin sahte olduğunu düşündüğünü sanmıyorum-masama oturdum masama diyorum çünkü ben herzaman tek otururum bir grubum yok aslında sadece bu okulda yok,başka bi okulda hepsi. Neden mi ayrıyım onlardan; çünkü onları seviyorum Gece Soğuk birini severse o zarar görür benimde lanetim birnevi bu.
Dersimin olduğu sınıfa gittim aslında dersi felan dinlemiyorum sadece kendimi biraz sıradan hissetmek için derslere girerim.Cam kenarındaki en arka sıraya ,yerime geçtim herkes bana bakıyodu ama umrumda değil.Yerime oturduğum an tarih hocası geldi ve bir şeyler zırvalamaya başladı kadının dediklerini pek dinlemiyordum.Dersin yarısına gelmiştik telefonum çaldı açıkçası şaşırdım çünkü numaram sadece bizim grupta var ve acil bişey olmadığı sürece aramamaları gerektiğini biliyolar telefonum hala çalıyodu bi hışımla sınıftan çıktım.Kim bana ne diyebilirdi ki ?Okulun terasına çıktım ve telefonu yanıtladım ''noldu?'' cevabı gecikmedi ''Arel geri döndü'' siktirrr ''tamam mira kapat ben bi çaresine bakıcam sakın ama sakın bulaşmayın hatta görünmemeye çalışın size bişey yapmadığı sürece beni arama '' deyip telefonu suratına kapattım ve hemen bir sigara yaktım tek dostum,bu anlarda yanımda olan tek somut şey sigaram beni rahatlatıyo bazı şeylerden uzaklaşmamı düşünmemi sağlıyo eğer zararlı felan gibi zırvalıklara başlarsanız tek söyliceğim ne kadar erken ölüm o kadar çabuk bir kurtuluş herneyse konumuza dönelim Arel..Kısaca zavallığımı tanımlayan sefil,duygularımı benden tek tek söküp alan avcı,ilk aşkım,ilk nefretim Arel Soylu hayatı bana zindan edebilen tek canlı...
Şuan karar verdim eve geri dönüyorum yuvama,eski okuluma,canımdan çok sevdiğim arkadaşlarıma. Bu kararın üstüne miraya mesaj attım ''GERİ DÖNÜYORUM BİZİMKİLERE HABER VER BAŞKA KİMSE BİLMESİN !'
3.AĞIZ
Asıl korkulması gereken zaman şuan aslında Gece Soğuk sahalara geri dönüyor.Eskiden okulun en eziği,en ineği olan saf kızdan şimdi yeller esiyo,ve onu o okulda herkes hala öyle biliyo eski ezik,saf kız olarak.Ona eskisi gibi davrananlara benden ufak bir sır eskiden eziklediğiniz kız şimdi size okula zindan etmeye geliyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN İHTİŞAMI
Teen FictionEskiden bir ailem vardı ,sevdiğim bir çocuk bir sürü oyun arkadaşım bazıları bana zavallı derdi ama aldırmazdım çünkü yanımda olanlar bana yeterdi, çok mutluydum.Ama bu uzun sürmedi elimde olan her şeyi kaybettim başta ailemi sonra arkadaşlarımı en...