*Jungkoook pov*
Siedziałem na lekcji z nadzieja, że Nikola zaraz wróci ale nie wróciła co znaczy, że musiała zerwać się z lekcji. Po wszystkich lekcjach postanowiłem pójść zobaczyć gdzie jest przecież mogło jej się coś stać !!!
Przechodziłem właśnie obok knajpki w której zobaczyłem Nikole i .......
Z JAKIMŚ KOLESIEM !!! KTO TO MA BYĆ !!!!
Podszedłem bliżej aby zobaczyć co robią i widać, że za dobrze się czują w swoim towarzystwie czyli trzeba coś zrobić ale nie teraz może zacząć coś podejrzewać napisałem do niej tylko krótką wiadomość
Sexydaddy: Nie powinnaś zrywać się z lekcji po to aby umawiać się z chłopakami.
Po czym ruszyłem do domu. Prawdopodobnie wiadomość odczyta wieczorem ale niech wie, że mam ją na oku.
*Nikola pov*
Sexydaddy: Nie powinnaś zrywać się z lekcji po to aby umawiać się z chłopakami.
Pff a kim on jest aby decydować o moim życiu?! Zastanawia mnie tylko skąd on wie, że zerwałam się ze szkoły i że byłam z chłopakiem. Tak wogóle to musze wybrać jakieś ciuchy żeby wiedzieć co ubrać na wyjście z Jimin'em. Po jakiejś godzinie postawiłam na:Po czym poszłam się umyć, spakowałam jeszcze kilka zeszytów do szkoły, piórnik i poszłam się umyć.
Po umyciu się zjadłam jeszcze jakąś lekką kolacje umyłam zęby i poszłam spać.
*Rano*
Obudził mnie jakże piękny dzwonek mojego telefonu, CZY LUDZIE NIE WIEDZĄ ŻE O TEJ POŻE TRZEBAm SPAĆ !!! CO Z TEGO, ŻE NAWET NIE WIEM KTÓRA GODZINA !!
- Kim kolwiek jesteś nie wiesz, że o tej porze się śpi !!!
- Rozumiem, że znowu nie poszłaś do szkoły - Szlak tylko nie on prosze....
- Oooo cześć Suga
- Czyli już nauczyłaś się jak powinno witać się brata ?
- Co ty już dawno to wiedziałam
- Jasne. Słuchak jest sprawa.
- Dajesz
- Rodzice chca żebyś wzieła ślub z synem jakiegoś gościa ponieważ podpisuja razem kontrakt
- Że co proszę ?!?!?!?
- Za godzine po ciebie będe szykuj sie
- Nigdzie ni.....
No i się rozłończył !!!! Super !!!! Mam wyjść za jakiegoś chłopaka którego nawet nie znam. Wolne żarty ehhhhh czyli mam jeszcze godzine tak ? To znaczy, że mogę się położyć jeszcze spać
- A więc dobranoc świecie !!!!! Widzimy się za godzine !!!Bardzo bardzo bardzo przepraszam, że zwlekałam tak z tym rozdziałem ale oto nareszcie jest !!!! Mam nadzieje, że się wam spodoba i do zobaczenia !!!
CZYTASZ
What If Not ? || Jungkook / W TRAKCIE POPRAWEK
FanficJungkook jest znany jako bad boy ale od pewnego czasu podobała mu się 18 letnia Nikola. Jungkook postanowił, że napisze do dzieczyny ale czy dobrze skończy się to gdy Nikola dowie się kto do tej pory do niej pisał? Co się stanie gdy pojawi się chłop...