3.

360 25 10
                                    

*perspektywa Nikoli*
Byłam w szkole ok 9.00 więc szczerze spóźniłam się nawet na druga lekcje jaką  był Angielski. Weszłam do klasy bez pukania i usiadłam na swoim mjejscu. Chwile po mnie wszedł Jeon Jungkook jak ja tego typa nienawidze to poprostu męska dziwka przeleciał większość dziewczyn w szkole. I .. i co ja widze ten skurwysyn usiadł w mojej ławce !! OBOK MNIE !!' MNIE !!!!
- Cześć - Czy ja się przesłyszałam czy ten człowiek pierwszy raz od czasu kiedy mnie zobaczył się ze mną przywitał ?! WOW
- Czego chcesz ?
- Czy ja musze czegoś chcieć żeby pogadać  z przyjaciółką ?
- Jakoś nie przypominam sobie żebyśmy byli przyjaciółmi.
- To chyba czas sobie przypomnieć niektóre rzeczy co ?
- Czwarta ławka czy ja wam zbytnio nie przeszkadzam ?!
- trochę
- Jak wam tak bardzo przeszkadzam to może się do dyrektora wybierzecie ?
- Spoko
Wyszliśmy z klasy i szliśmy w strone gabinetu dyrektora gdy nagle wepchnął mnie do kantorka sprzataczek.
- Co ty kurwa wyrabiasz ?!
- Tylko polepszam nasze kontakty
- I z tego powodu zamykasz mnie w kantorku ?!
- Nie mogłabyś być trochę milsza ?
- A ty mógłbyś się przestać narzucać ? - odepchnęłam go z całej siły dzięki czemu się przewrócił ale chyba nie spodobało mu się to co zrobiłam. Jego oczy nabrały jeszcze ciemniejszego koloru niż zawsze, wstał i pewnym krokiem się do mnie zbliżył.
- Nikt nie będzie się tak do mnie odzywać ani tak traktować czy to dla ciebie jest jasne !?
- Heh wkurzyło cię to, że jestem jedną z dziewczyn które nie jest tak łatwo przelecieć czy dlatego, że cię tak potraktowałam hmm?
- Skąd wiesz, że chcę cie przelecieć co?
- Wiesz jakoś się domyśliłam. A po za tym co innego może chcieć chłopak który przeleciał już większość dziewczyn w szkole ? -
Nie dałam mu już odpowiedzieć tylko szybkim krokiem wyszłam z kantorka jedyne co usłyszałam to jak przeklinał pod nosem chyba myślał że się nie domyśle.

Okey to ten rozdział jest już po pierwszej poprawce. Teraz dużo rzeczy może nie mieć sensu ale postaram się to jak najszybciej naprawić !!

What If Not ? || Jungkook / W TRAKCIE POPRAWEKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz