Obudziłam się przez dzwonek do drzwi kto może być tak wredny i mnie budzić no przecież to oczywiste !!!! Suga mój jakże kochany braciszek!
Wstałam powolnie z łóżka i ruszyłam w strone dzwi gdy już doszłam do celu otworzyłam drzwi.
- Dziewczyno ty jeszcze w piżamie !?
- Taaa dopiero co wstałam a co ?
- Boże kobieto daje ci 10 minut na wyszykowanie się
- ok
Ruszyłam w strone mojego pokoju i ubrałam się i wymalowałam.Wygladałam właśnie tak ^.^
Po czym wróciłam do kuchni gdzie prawdopodobnie był mój brat.
Zastałam go jedzacego śniadanie więc zabrałam mu talerz i sama zaczełam jeść to co przygotował i mówiac szczerze było nawet dobre.
- No braciszek chyba nauczyłeś się gotować co ?
- Ty też będziesz musiała jak wyjdziesz za maż co nastapi już niedługo.
- Nie wiem czy ci juź to mówiłam ale nie wyjde za nikogo kogo nieznam, nawet jak bym tę osobe znała to bym nie wyszła za maż proste?
- Nie ty zadecydujesz o tym tylko rodzice
- Kpisz sobie ze mnie ?! Rodzice nie maja tu nic do gadania.
- Podpisali już wszystkie dokumenty czyli jesteś zmuszona wyjść za tego chłopaka czy chcesz czy nie.
- Wolne żarty nikt nie będzie mi mówił co mam robić tymbardziej rodzice gdy jestem już pełnoletnia
- Pogadamy o tym podrodze a teraz zbieraj się bo musimy już jechać
- Jasne jasne chodź
Po ok. 20 albo 30 minutach jazdy dejechaliśmy pod dom moich rodziców gdzie miałam się dowiedzieć jakże o ich wspaniałym pomyśle, żebym wyszła za maż heh śmieszne.
Powolnym krokiem weszłam do domu rodziców nie chciagajac przy tym butów ponieważ wiem, że nie lubia jak po domu chodzi się w butach. Miłe wiem.
Gdy byłam już w salonie usłyszałam głos jakże mojej kochanej mamy.
- A może ściagneła byś buty?
- Ty lepiej mów oco chodzi z tym całym wyjściem za maż
- oh czyli już wiesz w takim razie jedyne
O czym musze Ci powiedzieć to to, że wyjdziesz za Jeon Jungkook'a.
- Co!?!? Tego idiote !!!
- Ooo czyli już się znacie ? Widzisz czyli nie ma potrzeby zapoznawania was tak wogóle to Jungkook zgodził się na wesele więc nie dyskutuj i mi pomóż bo zaraz będzie tu z jego rodzicami.
- Zajebiście - wymruczałam pod nosemWiec jestem winna wam przeprosiny więc przepraszam bo rozdziału nie było wieki postaram sie dodawać rozdziały częściej ale również nic nie obiecuje wiec do następnego !!
CZYTASZ
What If Not ? || Jungkook / W TRAKCIE POPRAWEK
FanfictionJungkook jest znany jako bad boy ale od pewnego czasu podobała mu się 18 letnia Nikola. Jungkook postanowił, że napisze do dzieczyny ale czy dobrze skończy się to gdy Nikola dowie się kto do tej pory do niej pisał? Co się stanie gdy pojawi się chłop...