MARIJA POV.
Zvrrrzvrrrr....budi me alarm,ustajem,perem zube ,cesljam kosu,stavljam malo pudera i maskare,te oblacim uske,bijele traperice poderane na koljenima,crnu majici i vezem kosulju oko kukova.Uzmem ruksak,oblacim Adidaske,poljubim mamu i tatu(dosli su jucer pa danas rade popodne-rade u bolnici oboje su reumatolozi) i izadem van.Secem do skole sa slusalicama u usima.Dolazim do skole i odmah me zaustavlja neka cura koja ocito trazi nevolju...
>Oprosti,mozes li samo da se pomaknes da prodem?-pitala sam gledajuci ju u oci,pa dosta je visoka sigurno 170 sa tim stiklama,nikad mi nije jasno zasto cure nose stikle u skoli,mislim lijepo je vidjeti,ali tesko hodati u ovakvima kakve ona nosi.
>Malena,sta ti mislis ko si ti?-upitala me i skenirala od glave do pete.
>Umm..Marija?-rekla sam zbunjeno
>Mislis da si pametna,sada kada si nova zadobijas paznju mnogih muskih,a pogotovo tvojih novih "drugova"
>Kakvih drugova sada?-vidim da cu se ocito posvadati,ali nisam sigurna ako je ona to sada mene probala spustiti.
>Pa vidim da si se bas zblizila sa Milosom,Nikolom,Lukom...
>A oni,pa decki su okej,ali ti znas da Nikola ima curu ,jelda?
>Ma daj molim te, ona mala Rina mi nije ni do kolena..-tu mi je puko film,moze govoriti o meni sta hoce,do sad sam bila pristojna,ali sad je pocela govoriti o drugima sa kojima sam se pocela druziti,sad je gotova,mozda ne izgledam da se mogu braniti,ali vjerujte mi mogu.
>Ma nemoj,Rina ti nije do koljena,a ko je molim te?Kako te nije sram tako govoriti?Rina je prekrasna i predobra,i samo za tvoju informaciju,TI Rini nisi do kolena,jer da jesi ti bi bila na njezinom mjestu.Imala bi decka koji te voli i brani od svih.Ne bi trebala druge ponizavati i iskaljivati se na njima ili ih vrijedati.Ja se nadam da sam bila dovoljno jasna i da te vise nikada nisam cula da si nesto tako rekla za Rinu,ne samo za Rinu,nego i za Lanu,Elenu ili Beku.-vidim da se posramila jer se okrenula i usla u skolu.
Odjednom osjecam dvije ruke koje me grle od pozadi okrenem se i vidim Rinu,o Boze nije valjda cula sta je ova guska rekla za nju?>Rina,nisi valjda..
>Sve sam cula i stvarno hvala ti niko se nikada nije tako zauzeo za mene ikada.
>Stvarno nisam zeljela da cujes sta je rekla..
>Ne brini,Tina ti je inace takva,o svima govori tako..
>Nemoj se ni obazirati na nju,nema pojma o cemu govori,niko ne zasluzuje da se tako govori o njemu.
>Stvarno hvala ti..,ali mislim da te nisam samo ja cula.-pokaze mi da se okrenem.Iza mene su stajali svi-Elena,Lana,Beka,Milos,Nikola,Uros,
Darko i Luka.
>Sve smo culi.-rekla je Elena
>Nemogu verovat da si se tako zauzela Rinu,stvarno hvala ti-rekao je Nikola,dosao do Rine i zagrlio ju.
>Sta hvala,pa ko to nebi napravio?
>Veruj mi ima dosta njih koji nebi.-reko je Darko
>Da mene niko nikada nije branio osim ovih decki.-rekla je Lana i pokazala na svu petoricu.
>Mi cure se nikad nismo suocile ni sa kim jer inace su nas decki napali,ali zato smo imale njih-nadodala je Beka i pokazala opet na njih
>To je bas lijepo od vas decki sto pazite na cure..
>Od sada pazimo i na tebe i ti si jedna od nas sada-rekao mi je Luka smjeseci se.
>Hvala vam,inace u Zagrebu me branio i pazio Josip,a sada imam vas...
>A Josip je...-pitao me Luka
>Malo je rec najbolji prijatelj,prije brat.-rekla sam i pokazala na sliku koju imam na zaslonu zakljucavanja mobitela,na toj slici smo bili ja i Josip na nekom izletu,ja sam mu bila na ramenima pored mora dok smo setali morem.
>Bas ste slatki-rekla je Elena i iskreno se nasmijala..
>Da,tu sliku je slikala Iva,nas troje se nikada nismo razdvajali.
>A Iva je...-pitao je Darko zainteresiran.
>Moja najbolja prijateljica-ukljucila sam mobitel i pokazala na zaslonu mene i Ivu u parku sa sladoledima kako smo se ljuljale.
> Lepe ste-reko je Luka dok je idalje gledao sliku,ko zna mozda mu se svida Iva
>Da pogodim tu sliku je Josip slikao-rekla je Rina smijuci se.
>A ko drugi,haha-odgovorila sam
>E koji nam je sad sat?-pitala je Beka
>Meni,,Luki,,Mariiji i Milosu je geografija,Marija to ti je ona stara zena koja nam se jucer zadnja predstavila..-rekla je Elena
>Aha ona sa malim naocalama-pitala sam
>Ta-rekli su Milos i Elena u isto vrijeme.Preslatko,Elena se zacrvenila a Milos se nasmijao.
>Ok vi idite,ja i Darko imamo povijest,a Beka,Uros,Lana i Nikola imaju tehnicki.-rekla je Rina
>A jel imamo neki sat danas na kojem smo svi?-pitala sam
> Imamo tjelesni danas i srpski.-reko je Darko
>I kemiju-dodao je Nikola
>Pa zar nemamo Secicku,a vi Maricku?-pitala je Lana
>Ne,Secicka je otisla u penziju,pa se radio novi raspored,a ja i Milos smo molili da nas prebace kod vas i Maricke,a da Lilu i Bocka stavi kod neke nove koja isto ce vjerojatno u penziju,pa starija je od Secicke.-reko je Nikola
>Cekaj cekaj,koga ste rekli da prebace??-rekla je Lana kojoj su oci ispale
>Umm,Lilu i Bocka?-reko je Milos
>Pa ja bum vas ubila,Bocko mi je resavo testove iz kemije,zbog njega sam prosla sa 5 kemiju!!-Lana je doslovce skocila na Milosa i Nikolu
>E,e Lanaa-skocio je i Darko zagrlivsi je od pozadi da ih ne ubi na licu mjesta
>Ma sta "e Lana" pa kako cu sada proci kemiju?
>Pa no ja cu ti rjesavat testove i biti ti osobni instruktor-reko je Darko
>Da pa nije smak sveta-reko je Nikola
>Joj imate srece sta vas sada tu nisam zadavila!!Koliko je sati?
>5 minuta do 8,znaci moramo ici ako ne zelimo zakasniti,ucionica geografije je na 3.spratu..-rekla je Elena
>Onda idemo!-rekla sam i svi smo se krenuli nasim ucionicama.Super sad geografija,pa da vidimo posto Elena i Milos sigurno zele sediti zajedno,moram pitati Luku da sjedimo zajedno.
>E Luka mogu sjedit sa tobom?
>Neces sa Milosom il Elenom?
>Ma hocu ih spojiti.
>Aha oke pa sedi.
>Hvala.-taman kada sam htjela sesti,dosla je neka cura i sela se pored Luke.-ili cu ipak naci neko drugo mjesto...
>Ma ,Marija,sedi...
>Netreba stvarno..Okrenula sam se i pogledala ko je slobodan i ugledala nekog decka kako sjedi sam u zadnjoj klupi,pa zasto da se ne sjednem do njega?
>Oprosti,jeli mjesto zauzeto?-pitala sam a on je tek sada skuzio da sam njega pitala te je podigao glavu.Ajmee..kakve oci tip ima,a tek osmijeh..
>Naravno,sedi ja sam...-kada mi je htio reci svoje ime doso je Luka.
>E,Sasa,trebam te nesto-reko je te ga povukao sa sobom,oke to je bilo cudno..
>E Sasa se odlucio sjesti pored Mire,oni su ti stari drugovi i nisu se videli dugo pa...
>Um..oke valjda onda ti sjedi
>Nemoras reci dvaput,haha
>Haha
>Pa ,Marija,pricaj mi malo o sebi da te bolje upoznam
>Oke,pa sta te zanima
>Govori sve cega se setis
>Oke,znaci zovem se Marija,imam 15 godina jos uvijek,dolazim iz Zagreba,Hrvatska ,no rodena sam ovdje,ali ja smatram da mi je rodni grad Zagreb,tamo sam dosla prije skoro deset godina,mislim ako cemo zaokruziti,jer sam u Zagrebu provela 9 godina,tamo sam odrasla,tamo sam prvi put naucila voziti bicikl,prvi put krenula u skolu,osnovnu i srednju,upoznala prijatelje koji su mi zapravo braca,uglavnom tamo sam sve imala prvo...
>A decko i poljubac?
>Aa da to se jos nije dogodilo pa...
>Nikad?
>Ne,ali nije me sram to reci cekam pravoga.
>Doci ce bez brige.
>Znam,jednog dana a sada da cujem nesto o tebi.Luka POV.
Nikada nije imala decka ni prvi poljubac?Bez brige malena ja cu ti biti prvi i posljednji decko.Nicija neces biti osim moja.>Znam,jednog dana a sada da cujem nesto o tebi.-meni pa ajde da zapocnemo ja cu ti biti buduci muz!Nemogu joj to reci,daj Luka skoncenriraj se.
>Ummm...oke pa zovem se Luka,jedinac sam celi zivot zivim u Beogradu,nikad nebi menjao ovaj grad ni za sta,najbolji drug mi je Nikola,poznam ga od malena.
>Lijepo,a cura aa-rekla je i podigla obrve,ajme sta je slatka tocno bi ju sada na licu mjesta poljubio ali moram se skoncentrirat.
>Trenutno nema.
>Trenutno?A u buducnosti?
>Tamo ima jedna.
>Opaa,jel lijepa?
>Da lijepa,prelijepa,pa to je malo reci i prezgodna takoder,ona je izvan ovog sveta.Kada te pogleda sa svojim lepim smedim ocima,izgubis se.Nikomu ne ostaje duzna.Samo te pogleda i gotovo je,a cudno je to sto sam ju skoro upoznao a imam osecaj da ju znam godina.Ona je ta,ta od koje ti srce stane.Ona ce biti moja zena i majka moje dece.Jer ja jos takvu osobu jos nisam upoznao...
>Onda je posebna a jel sam ju videla ili..
>Mislim da nisi,ali mislim da ona nezna da je posebna.
>Onda joj pokazi.
>A kako?
>Samo joj reci to sto si sada meni rekao.-rekla je i nasmijala se iskreno,ti ni neznas da si ta cura ti.Moja buduca zena i majka moje dece.
>Marija...-bas kada sam hteo reci u razred ulazi profesor geografije.
>Dobar dan,deco.
>Dobar dan-rekli smo svi
>Pa da ja upoznam nasu novu ucenicu Mariju.-Marija se ustala.Marija POV.
>Drago mi je,ja sam Marija.
>Takoder,pa da vidimo kako ti ide geografija.
>Uredu,samo sto ste zadnje ucili?
>Mozemo zapoceti sa Europom..-zapoceti pa sta cu ja sada odgovarati,imam srece sta znam sve na karti inace bih ispala mulac
>Uredu.
>Pokazi mi drzave juzne Europe.
>Spanjolska,Portugal,Andora,Italija
,San Marino,Vatikan,Grcka,Malta i Albanija.
>Dobro,sada glavni gradovi.
>Madrid,Lisabon...-i tako sam jos jedno 10 minuta pokazivala sve i odgovarala.
>Izvrsno,mozes na mesto.
>Hvala.
>I peticu cu ti upisati.
>Uredu.Dolazim na mjesto ,a Luka me gleda ko da sam pala sa Marsa.
>Da?-upitala sam
>Kako si sve to znala?
>Ma daj pa lako je.
>Oke.-reko je zbunjen.
YOU ARE READING
Teen Story/ZAVRŠENA✔️
Teen FictionMorala je sve ponovo izgraditi,sve bas sve..Ne misli se samo na prijatelje,popularnost,ocjene..misli se i na njezino samopouzdanje,jakost i snagu.Morala se ponovo uklopit u novo drustvo,naci nekoga s kim ce provoditi svoje vrijeme,znala je da niko n...