28.DIO

1.2K 73 12
                                    

>Pocinjeee!!-rekla sam i gledala kako decki izlaze.Prvi je bio Josip kao kapetan.Bio je najljepsi tamo.A i najbolje igra od svih.Gledam ga kako nosi dres nase skole.Stajao mu je sjajno,on je ipak razvijen i trenira dosta.Ima velika prsa i razvijena ramena.Misici i trbusnjaci mu se ucrtavaju na dresu.Pjeva se himna.Jedna od mojih najdrazih i najljepsih pjesama."LIJEPA NAŠA DOMOVINO"
Gledam kako pjevaju i zasuze mi oci kad ih vidim.Kad vidim sva poznata lica iz moje skole,kad vidim Josipa kako igra.
Pocelo je prvo poluvrijeme i reporter komentira Josipa.
"Ovaj decko,Josip,iz Zagrebacke skole,smatra se jednim od novih talenata.Jedan je od najboljih igraca koje sam vidio ove sezone.Zabija golove,asistita,kapetan momcadi,stoji iza svojih igraca,upisao jednu od boljih matematickih skola u Zagrebu.Osvaja pehare,medalje,ponos svojim roditeljima.Jednom rjecju,zlatan decko.Pred njim je jedna svjetla buducnost.Ako se danas pokaze,mozda ce njegova sljedeca utakmica biti na nekon vecem stadionu."

>Ovaj igra fenomenalno.Gde ste ga nasli?-pito je Uros
>Da,stvarno!Ko je ta desetka?-pito je Nikola
>To je on...To je moj Josip.-rekla sam ponosno.
Pa nije bezveze proglasen najboljim igracem Zagreba.Nije bezveze trenirao cetiri puta tjedno.Za ovo sto je danas morao se odreci dosta toga.Prolio je svoju krv i znoj.Dok su ostali bili na moru,plazi, u gradu,on je trenirao i vjezbao.Marljivo je radio i zasluzio ja da je ovde.

"I Berlic dodaje Mrinicu,ali mu uzima Merkilic i dodaje Horvaticu.Horvatic puca puca!!Ali NE... brani to zagrebacki branic i dodaje Jarkenicu koji prelazi Horvatica,ali mu Krinic staje na put,pa dodaje Linkovu koji dodaje Josipu Rokovcu a on puca!!Ii...Obrana.Obranio je to rijecki branic i sada dodaje..."
"Ide Linkov,ali ga rusi Merkilic,i izgleda sada je doslo do svade izmedu zagrebackih i rijeckih igraca.Suda podize zuti kartom za....Jarkenica.Izgleda da je Jarkenic dobio zuti i sada izlazi,a ulazi...."

>Ma marsss-rekla sam
>Ma,u pi... ma......-govorio je Luka
>Pa nek sudac ide u ku...-rekao je Nikola
>Vrag ma...-rekli su Uros,Milos i Darko.
>Nisam ih inace vidjela kako psuju..-rekla sam curama,da decki ne cuju.
>Oni su ti inace "pristojni",ali kad se radi o fudbalu...-rekla je Beka
>Zato i nisam htela gledati utakmicu...-rekla je Elena
>Ma o cemu vi?-pitala je i Lana i zaderala se-Ma mars u pi... ma......,je... ti ma...,da ti je... ma...!!-ja sam ju samo zacudeno gledala.Lana inace ne psuje
>Pocelo je...-rekla je Rina
>Sta je pocelo?-pitala sam
>Lanino svadanje za vrijeme utakmice-rekla je Beka
>Ali nije bila takva dok su ovi igrali-rekla sam
>Zato jer je Darko igrao i ona mu je obecala da se nece svadati i psovati...-rekla je Rina
>E,Lana,evo ti malo...-krenula je Elena prema Lani da joj da vode da si popi i da se smiri,ali nije uspjela
>Ne treba meni voda.Ja sam smirena,ali onaj sudac sere!!Ocito je na strani rjecana!!To je bio faull!!-derala se tako skupa sa deckima.

"I za 5 minuta zavrsava prvo poluvrijeme,a rezultat je i dalje 0:0.Sada rjecka skola ima loptu ,Merkilic ima loptu i dodaje Bobanu,koji daje Horvaticu,a on Liricu koji puca iii...GOL,GOLLL"

>Neee!!-rekla sam-Neee,Policu to si trebao obraniti!!Gdje su bili Klinic i Selaric?!Ma u pi... ma.....,Policu!!-svi me gledaju ko da sam pala sa Marsa-Pa sta?!Ovo se nije trebalo dogoditi!!Gdje su bilo Klinic i Selaric?!
>Ma nek idu u pi... ma.....!-rekli su decki,a cure me i dalje gledaju,osim Lane koja psuje sve koje stigne.

"I gotovo je prvo poluvrijeme ,rezulatat je 1:0 za rijecku skolu.Sada timovi odlaze u svoje svlacionice..."

>Sad su gotovi,kad ih Zrinic dohvati...-rekla sam
>A ko je Zrinic?-pitao je Uros
>Trener novi.Gotovi su,on mrzi gubiti...-rekla sam

Josip POV.
Super,sada ce nas Zrinic pokopat.Ulazimo u svlacionicu i prvo sto cujemo je Zrinic

>Je... vam sve!!Klinic,Selaric,gdje ste vi bili?!Pustili ste Lirica samog!!Sta vi mislite,da se oni zezaju?Oni zele pobjedu!!A to bi i vi trebali zeljeti!Policu,to si trebao obraniti!!Zasto ste opce ovdje?Vi mislite da je ovo sala!?Vi igrate za najbolju skolu u Hrvatskoj!!Vi ste u finalu i sada cete pustiti da vas rjecani pobjede?!A ne ne!!Nece to ici tako!!Sutra ce sve novine pisati,da je nasa skola,matematicka gimnazija iz ZAGREBA,odnijela pobjedu!!Jel jasno?!
>Je-rekli smo poslusno.
>A sada slusajte plan igre....-moramo pobjediti,ako ne pobjedimo necu moci zabiti pobjednicki gol za Mariju.Ljut sam na nju jer mi nije rekla za Nikolu,ali ona ce uvijek biti moja seka,bez obzira na sve.Trener je izasao van,a ja sam rekao
>U pravu je,znate?Dosli smo do ovdje,a sada cemo pustiti drugima pobjedu?
>NE!!-rekli su
>KO CE POBJEDITI?
>MI!!
>KO CE NOSITI TROFEJ DOMA?!
>MI!!
>ONDA AJMO!!!!

Marija POV.
Sada je stanka i zovem Ivu na videopoziv

>Majku im je...!!-prvo sto je rekla kada se javila,a onda je vidjela ostale koji ju gledaju.-Oprostite na rjecniku,svi koji ste tu.A sada,je... ti Klinica,Polica i Selarica!!Ja bum ih ubila ak izgubimo!!Kamo su ti dva mulca otisla ,Liric je imao prakticki prazan gol!!

>Ok,Iva,smiri se.-rekla sam

>Necu se smiriti!!Pustili su Lirica samog,pa kaj ne gledas?

>Gledam,ali..

>Nema ali,ako ne pobjedimo nek znaju da slobodno mogu njihovi planirati sprovod!!

>A kako su ostali,Josip?

>Nemam pojma.Vidjela sam da Zrinic nije sretan.Derao se i psovao sve prije nego sto je usao u svlacionicu.

>Ok,onda....

>E,moram ic,pocinje drugo poluvrijeme,zovem te kasnije?

>Moze,i reci Josipu da ga seka voli i da navija za njega.Da iako ne pobjede,da je on moj pobjednik.

>Hocu,ali mislim da ce morati pobjediti,jer ce ih Zrinic sahraniti skupa sa mnom,ajde bok Mare!Ostali,isto!!-rekla je i prekinula.

Cim sam prekinula cula sam pitanje.

Teen Story/ZAVRŠENA✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon