56.DIO

1.2K 74 0
                                    

~Četvrtak~

Marija POV.
Trenutno mi Iva objasnjava kako joj je jucer bilo sa Nikolom i kako su zajedno.Dok govori o tome,kao da cvjeta.Svaka njezina rijec je bolja od prijasnje.O njemu govori iz srca,iz ljubavi.Prvi put u zivotu vidim da je sretna.A i znam da se i stvarno svida Nikoli,posto mi je samo o njoj slao poruke jedno tjedan dana i vise.U bolnici je bio svaki dan,sa cvjecem,bombonjerama,ispitivao svasta o njoj,jucer me zvao 10 puta dok sam bila sa Lukom kamo da je odvede,koje vino voli,kako da se obuce.Zelio je da sve bude savrseno.Jedino mi nije bilo jasno kada me pitao koja joj je najdraza pjesma,ali sad sam saznala od Ive.Iva sada zna da sam mu ja rekla za restoran i sve ostalo,posto me pitala kako je znao neke odredene stvari.
>I tako..Zaljubila sam se-rekla je-Evo gaa..-tada su oni poceli izlaziti na teren.Da na utakmici smo.Danas nam je zadnji dan u Hrvatskoj,sutra idemo u Njemacku.Jedva sam nagovorila doktore da me puste.Danas je i proglasenje,odnosno dodjela nagrada u Hrvatskoj za prvo,drugo i trece mjesto.
Pjevaju se himne i krece igra.Vidim da nasi bas stscu lijevu stranu,o toms mi je nesto govorila Lana,ali ju nisam bas shvatila,no primijetila sam i da nasi pucaju doljnje lopte,a za par minuta sam i shvatila zasto.Darko je zabio gol,sto znaci da znaju slabu tocku golmana.Svi su sretni,Darko naravno ljubi Lanu i grli,pa zatim se gra nastavlja.Njemci nemogu doci do naseg gola,posto je trener pojacao obranu.Zvizdi se za zavrsetak prvog poluvrijemena,pa timovi odlaze u svlacionicu, njemacke navijacice izvode tocku, pa moje cure.Fali im letacica pa su morale improvizirati malo,tako da je sada Ana letacica,mislim i nije tako visoka.
Iva mi je cjelu pauzu pricala o Nikoli i nije prestajala tako da sam jedva cekala da krene drugo poluvrijeme,a tada je dosao i Josip koji je do sad bio sa roditeljima prije nego sto oni otidu na poslovni put.
>E-reko je
>E-rekla sam
>Ma dajte sutite,evo ga izlazi!-rekla je Iva veselo,a Josip me cudno pogledao
>Ukratko,Nikola i Iva su skupa,samo budi sretan-to sam rekla tise,a on me je samo pogledao.
>E Mare dodi idemo po grickalice-reko mi je,pa sam se digla i krenula s njim prema izlazu,sad stize predavanje..-Ajde..
>Nikola?!-reko je iziritirano-Nije mogla uzet nekog drugog?!Bas njega?!
>Pa zaljubila se!Srce ne bira!-rekla sam-A ti to dobro znas!Tvoje je izabralo Rinu,moje Luku,njeno Nikolu,pa sta?!Sretna je s njim i on ju voli.
>Dobro,dodi-reko je i povukao me u zagrljaj-Samo nezelim da on povredi nju,pa onda i tebe nekako.Znas da je to napravio..
>Znam,ali on ju stvarno voli.Ja sam bila prolazna faza.-rekla sam
>Nadam se-reko je i poljubio me u tjeme.-Ajmo

Vracamo se na tribine.
>I kako je proslo predavanje kako Nikola nije dobar?-pitala je Iva cim smo dosli natrag,a ja i Josip smo izbacili oci
>Kako si..-pito je Josip
>Joj,dragi moji..-rekla je-A gdje su vam grickalice?-pitala je i pocela se smijati,a ja i Josip smo se lupili po celu
>Al smo pametni..-rekla sam i pogledala rezultat.Pisalo je 2:0-Ko je zabio?!
>A da niste bili tu,Milos-rekla je i nastavila gledati.
4 minute do kraja je sa produzetcima i svi se vec vesele jer je gotovo.Ja sam sisla sa Ivom i Josipom do cura dolje.Josip naravno odmah ljubi Rinu,a ja i Iva cekamo kraj.Zadnja je minuta,a Luka ide prema golu i zabija ga.
>TOO-derala sam se-Bravo!!-Luka se veseli sa deckima,pozdravlja navijace,a zatim dolazi do mene
>Neces se ti izvuci-reko je i primio me,tako da sam ga ja obuhvatila nogama oko struka,te smo se tako ljubili.-Volim te
>Volim i ja tebe.-rekla sam i onda ga pustila da ide k svojima i da se veseli,a vidjela sam da su se Nikola i Iva ljubili,a time izazvali dosta pogleda.
>Aaaa-zaderala se sretno Beka pored mene,tako da su sve cure(El,Rina,Lana) pogledale tamo gde je ona gledala.
>Too-rekle su Lana i El
>Napokonnn-rekla je Rina i zagrlila Nikolu i Ivu posto je to cemu se Beka veselila.Pa da one nisu znale-Molim vas jel vam mogu biti kuma?!
>Hahaha-nasmijali su se
>E brate-reko je Milos i dosao do Nikole
>Ti si znao?-pitala je El Milosa i zaglila ga
>Sta?-pitali su Darko(koji je zagrlio Lanu),Luka(koji je grlio mene) i Uros(koji je grlio Beku)
>Da su skupa?-rekla je Lana
>Sta?!-rekli su decki sretno
>Bratee-reko je Darko
>Sramoto nebi se pohvalio-reko je Uros
>Cestitam-rekli su Uros i Milos
>A sada..Dodjela nagrada-rekao je sudac-molim sve igrace i trenere da dodu ovdje.
Tada su svi dosli tamo
>Ovako-nastavio je-najbolji igrac utakmice je Darko Mlinic.Darko..-reko je sudac i pruzio Darku nagradu.Slikali su se,pa se "ceremonija" nastavila-Pa da predemo na pohvale,te prvo,drugo i trece mjesto.Trece mjesto je osvojila Njemacka-urucili su im pehar koji je Njemacka nerado primila-Drugo mjesto je osvojila Srbija-Darko je isao po pehar s obzirom da je kapetan.-A prvo mjesto,s ponosom mogu reci,da je osvojila Hrvatska!-na to je Josip isao po pehar-Josipe,cestitam tebi i tvojem timu,takvu ekipu dugo nisam vidio.
Nakon toga,ravnatelj dolazi do sudca,a ovaj mu pruza mikrofon
>Pa da kazem par rijeci..-uglavnom pohvale nasima i ostalima kako su do tuda dogurali-I kao sto svi znate sutra Hrvatska i Srbija idu u Njemacku i tamo ce odigrati zadnju utakmicu za koji tjedan.Zelim vam svima srecu i neka najbolji pobjedi.-tako je nas ravnatelj zavrsio svoj govor.

>Ljudi idemo mi..-reko je Luka i prebacio ruku preko mog ramena
>Da sutra moramo ustat u 3-rekla je Beka
>Rina,jel bi mogla danas Marija kod mene spavat-pito je Luka Rinu
>Ma da,a meni nek ide Milos?!-rekla je Rina i pocela se smijati sa svima ostalima-Izdrzi jos veceras sutra i kasnije cete se rasporediti kad ce Iva i Josip biti tu.Ja cu s Josipom,ti s Marijom,a El sa Milose i kraj.

I tako je dan zavrsio.Spavala sam u svojoj sobi sa Rinom.

Evo novi nastavak❤

Stisnite zvjezdicu i ako zelite pogledajte moju novu knjigu Ideje za price puno bi mi znacilo❤

Teen Story/ZAVRŠENA✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang