12.DIO

1.8K 214 6
                                    

>Ajde cure vidimo se.-rekla sam i usla u taksi.

Dolazim kuci i vidim svoje roditelje na kaucu.

>Bok-rekla sam i prosla u kuhinju
>I kako je bilo na rodendanu-pitala me mama
>Dobro,dobro.Eleni je bilo super i svidjeli su joj se pokloni.-rekla sam i sjela pored njih.
>To je sve?Nisi nista popila,nikakav decko?-pito me tata.To mi nije neobicno.Kada god idem negdje,cak i na pice s Ivom i Josipom,me znao to pitati.
>Nista tata,sve je i dalje po starom.-rekla sam.Luka je dobar,ali necu im reci odmah,da ga slucajno ne bi zelio upoznat i porazgovarat..

Ostatak dana sam bila s njima i kasnije malo ucila i pisala zadacu.Sutra pisem neki test iz biologije nista tesko.Vecina je slicna ko i u Zagrebu.Samo malo rjecnik,ali nista strasno.
Kasnije oko 7 sam se otisla okupat,kosu oprat,zube,uglavnom standard.
Trenutno lezim u krevetu i citam "Vampirske dnevnike".Najdrazi lik mi je definitivno postao Damone.Prije je bio Stefan,ali sada...taman kada je bio zanimljivi dio zauvonio mi je mobitel.Josip.

>Ej,malena,kako si?

>Dobro,dobro.

>Ima nesto novo ili sve po starom.

>Ima,ali...

>Ali...

>Obecaj da neces poludjet.-kad sam to rekla vec sam mu vidjela bijes u ocima

>Jel te neko diro?!

>Ne,ne nije.Samo neznam ako ce ti se ovo svidjet il ne...

>Aj da cujemo.

>Imam decka..

>Decka?

>Da...

>Jel dobar?

>Da.

>Jel te pazi i brani?

>Da.

>Onda dobro.Ne trebam dolazit.-reko je smireno.Ovo ce ga sad uzrujat,ali moram mu reci,ako necu njemu,komu cu.

>I jos nesto...

>Sto?

>Prekjucer...

>Sta se desilo?

>Neko me pokusao udarit.

>Molim?!Ko je taj?!Glavu cu mu otkinuti!!

>Ne,slusaj...-ispricala sam mu za Luku i ono sto je Milos napravio.

>Dobro i bolje im je da te paze.I da morat cu upoznat tog Luku..samo da ga provijerim...

>U redu tata.Hahaha

>Hahahah.

Jos smo malo pricali i onda sam zvala Ivu,i takoder joj ispricala sve.Njoj sam i za ono u klubu.Ako necu njima,kome cu?

Tako mi je prosao dan.

~Ponedjeljak~

Budim se,isti postupak ko i svaki dan.Izlazim iz kuce i krecem prema skoli,a na putu srecem Nikolu.Evo problema.

>I..-pito me
>Sta i..
>Sta si odlucila?Ja ili Luka.
>Slusaj me,vec sam ti rekla,ne planiram ostaviti Luku zbog tebe.Luka je dobar,drag i volim ga.A ti...ti bi trebao te rijeci koje si meni rekao reci Rini.Rina ti nije neka prolazna cura,ona te voli i sve bi ucinila za tebe.Mozes se sramiti,da joj ovo radis iza leda-to sam mu rekla i usla u skolsko dvoriste.Tamo su bili Milos i Elena i ljubili se.Slatkici.

>Gdje ste golupcici?-rekla sam i dosla do njih.
>Ee-rekli su
>I kako vam je sada dok ste zajedno?
>Sjajno.E evo ostalih tamo idemo do njih?-pitala je Elena.
>Ajmo-rekli smo ja i Milos

>E ljudi
>E-rekli su svi.

Sjedili su na jednoj klupici na kojoj ima mjesta za 3 osobe.Na toj klupici su sjedili Beka,Lana i Luka,a ostali su stajali.Luka je potapsao koljena i pokazao mi da sjednem,sto sam naravno ucinila.

>A,golupcici.-rekla je Rina i zagrlila Nikolu,ali on nije uzvratio zagrljaj.-jesi dobro?-pitala ga je a on je samo klimnuo glavom.
>A kako su nam drugi golupcici-pito je Uros
>Nikad bolje-rekli su i zagrlili se,odnosno,Milos je zagrlio Elenu od pozadi.
>Preslatki ste.-rekla je Lana-a i vi-pokazala je na mene i Luku,te Rinu i Nikolu.-a ja i Beka vecno same hahaha
>Istina..-rekla je Beka i nasmijala se.
>Valjda cu ja jednog dana tako sjediti decku u krilu.-rekla je Lana i pokazala na mene i Luku
>Evo mozes odmah,ja se sjednem a ti meni u krilu.Svi sretni,ja ne moram stajati,a ti ces sjediti decku u krilu.-reko je Darko i nasmijao se.
>Ma da hahah-rekla je Lana-no ajde
>Stvarno?-pito je iznenadeno Darko
>Budes se seo ili ne?
>Budem-reko je Darko i povukao Lanu u svoje krilo
>I vi ste slatki-rekla je Beka
>Jesmo-rekli su Darko i Lana u isto vrijeme i nasmijali se onako ponosno.
>Cure dolazite na utakmicu?-pitao je Nikola
>Kakvu utakmicu?-pitala sam
>Igramo ja,Nikola,Milos i Uros u polufinalu sutra.Dolazis jelda?-pito me Luka umiljato
>A kako da kazem ne tebi?-rekla sam i poljubila ga-a ti Darko?
>Ja ne igram nogomet.
>A mogo bi,igras bolje od vecine u klubu-rekla je Beka-a i trener ti je ponudio da igras...-kad je to rekla Darko je izbacio oci ko i Lana.
>Ponudio ti je mesto u timu?!-zaderala se Lana
>Nisam ti htio reci jer sam...-nije uspio dovrsit Lana ga je presjekla u pola recenice
>Nema jer sam!!Igrat ces i tocka!!Ne mozes zauvijek prestati igrati zbog glupe ozljede!!-rekla je i povukla ga za sobom negdje.

Lana POV
Ne mogu verovati.Moze se vratiti u ekipu,a nece.Samo zbog glupe ozljede koju je imao prosle godine.No gotovo je,on je jedan od najboljih igraca koji su ikad igrali u ovoj skoli,nece se povuci.Vodim ga kod trenera da potpise da ce igrati,jer s njim mogu doci do finala.

>Lana,stani!
>Ne,necu!!Dosta je bilo!To je bilo prosle godine!Nemozes zauvek prestat igrat fudbal,samo zbog te ozljede.Znam da se bojis,ali ako neces pokusati nikad nece znati sta se moglo dogoditi da si pokusao.A sada ides potpisati treneru da ces igrati ovu utakmicu.-rekla sam i povukla ga kod trenera.-oprostite,treneru?
>Da,Lana?
>Darko bi zeleo sutra zaigrati u polufinalu.
>Lana,zao mi je sad je kasno...
>Treneru,znate i sami da je Darko jedan od najboljih fudbalera ovde.
>Znam,ali nije trenirao opc...
>Da,je.Svaki dan smo ja i on trcali,vjezbali i igrali fudbal.Trenirao je svaki dan.-ovo sam malo slagala,no dobro.
>Darko,jeli to istina?-pito je Darka koji je celo vreme sutio.Samo sam ga pogledala.
>Je,istina je.-znala sam da ce reci da.Nemoze on reci ne mojim zelenim okicama,na njih je uvek bio slab
>U tom slucaju,dobro.Rado cu te staviti na popis za sutra.
>Hvala Vam!-rekla sam
>Samo koja si ti pozicija?
>Ja sam..-nije uspio dovrsiti,presekla sam ga
>Levi vezni-rekla sam,a Darko i trener su me samo pogledali-gledala sam svaku tvoju utakmicu i cekala kad ces se vratiti.-rekla sam veselo.

× NEKA NEKO STISNE TU ZVJEZDICU ×

Teen Story/ZAVRŠENA✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora