6.( flashback deel 1)

252 12 0
                                    

Flashback~deel 1

Na de laatste opvoering in de Twilight Drive-in had Archie ons uitgenodigd voor een kleine afterparty bij hem thuis.

We hadden ons allemaal geïnstalleerd in de zetels rond het salontafeltje . Na lang discuteren wat we zouden spelen hadden we gekozen voor ' Kiss or Do' . Wat dus ging als volgt: eerst word er een flesje rondgedraaid en op degene wie het stopt krijgt een Do van de rest. Maar als deze die niet wilt uitvoeren word het flesje nog eens gedraaid en op wie het dan land moeten elkaar kussen. Niet zo moeilijk dus,...

Veronica was als eerste. We hadden besloten dat ze een snorkel en duikbril moest aandoen en het liedje dat Dory altijd zingt zingen terwijl ze door de straat loopt. Zonder enige twijfel nam ze de Do aan en zette de snorkel en duikbril op haar hoofd, liep ze de door uit en zong ze uit volle borst terwijl ze de straat op en af rende. We lachten ons dood.

Daarna was het Betty haar beurt. Zij moest Archie haar een make-over laten geven en daar dan de rest van de avond mee rondlopen. Ze weigerde aangezien we hierna nog bij Pop's gingen eten en dus draaiden we de fles nog eens, gelukkig viel het op Kevin. Daar had ze geen probleem mee en gaf Kevin vlug een kus. Iedereen begon te protesteren. " De kus moet minimum 5 seconden duren!!!" Giechelde Veronica. " Oke Oke ,.." Rolde de blonde haar ogen en ze drukte haar lippen nu voor 5 seconden tegen die van Kevin. " Tevreden?" We knikten allemaal . "Lilly, het is jouw beurt!!" Riep Betty om de aandacht op iemand anders te vestigen.
Nadat iedereen even had geroezemoesd hadden ze besloten dat ik moest proberen Jughead zijn beanie af te pakken. Wat dus een hopeloze zaak bleek te zijn , aangezien hij groter en sneller was dan mij. En voor een verliezer geld de zelfde regel als voor iemand die weigert. " Ik draai!!" Riep Veronica en ze draaide het lege flesje cherry cola. En het landde op,... Jughead. Iedereen ging op het tipje van hun stoel zitten terwijl Jughead juist dieper in zijn stoel schoof en een beetje rood werd.  Aangezien ik er rechtstaand niet aan kon , ging ik op zijn schoot zitten , wat hem nog meer liet blozen.  Ik leunde wat dichter bij en
fluisterde in zijn oor dat hij zich geen
zorgen hoefde te maken. Maar toch voelde ik hem huiveren onder mij . " Wel komt er nog wat van?" Zei Veronica.
Zonder enige waarschuwing duwde ik mijn lippen op die van een geshockeerde Jughead. De anderen begonnen af te tellen. " 5,4,3,..." De eerste seconde bleef hij versteend zitten, maar daarna deed hij gewoon mee. Zijn lippen voelden zacht en teder aan. Hij kuste verrassend gepassioneerd , waarvan ik gebruik maakte en de kus werd wat intenser. Wanneer de tijd bijna om was vroeg hij toestemming die ik hem gaf. Achter mij hoorde ik de rest dingen zeggen zoals :" Ga een kamer zoeken!" Of " Jullie weten toch dat de tijd al om is ?" Dat bracht me terug naar de realiteit ,wanneer ik mijn lippen van de zijne haalde waren we beiden naar adem aan het happen. Tijdens dit moment was Jughead nog half versuft en nam ik van de gelegenheid gebruik om zijn beanie van zijn hoofd te trekken . Iedereen schoot in de lach terwijl Jughead beschaamd zijn beanie probeerde terug te stelen, waar hij dus niet in slaagde . Wanneer ik hem aankeek bleef ik een seconde verstijfd staan. Hij zag er zo veel beter uit zonder die beanie. Niet dat hij met die muts er slecht uit zag, maar nu was hij zelfs ,... hot. Denk ik. Dat gaf me dus nog een reden om zijn hoed niet terug te geven. " Komaan Lilly, wat moet ik doen om het terug te krijgen?" Ik wou zeggen ' me kussen' maar dat zou nogal raar overkomen. " Dat zie ik nog wel. " Grijnsde ik naar hem. Jughead ging verslagen weer zitten. Ik keek naar Betty en Veronica die blijkbaar ook Jughead zijn verandering zonder de beanie hadden opgemerkt. " Girlsmeeting , straks buiten ."  Zei Veronica tegen Betty en mij. We begrepen allebei wat ze bedoelde.
Als volgende was het aan Jughead , en omdat ik hem nog wat meer wou plagen zette ik zijn beanie op mijn hoofd waardoor ik hier en daar wat opgeschrokken reacties verkreeg. Jug keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik grijnsde terug waarom hij lachend met zijn ogen rolde. Ik wende me weer tot de rest die aan het beslissen waren wat hij zou moeten doen, maar toen ik wat dichterbij kroop om mee te beslissen zeiden ze dat ik dit even niet mocht horen . En het kwam al snel aan het licht waarom. " Jughead , we hebben besloten,.." Betty aarzelde even ." Dat je 10 seconden lang met iemand naar keuze moet kussen. " EindigdeKevin enthousiast haar zin. " Wacht wat?" Vroeg hij, duidelijk in de war." Kijk we zullen het simpel houden." Zei Veronica serieus.  " Jij mag iemand kiezen, en daar moet je 10 seconden mee kussen. Oke?" Hij slikte eerst en knikte. Hij wende zich tot mij, stond op , trok me recht en verbond onze lippen. Ik legde mijn armen rond zijn nek en hij nam mijn heupen vast. Hij trok me dichterbij en ik ging met mijn handen door zijn haar. Nu vroeg hij al wat sneller toestemming , maar deze keer gaf ik hem die nog niet. Ik wou hem nog wat plagen. Zachtjes beet ik op zijn lip waardoor hij een zacht kreuntje liet horen, maar niet hard genoeg zodat de rest het zou horen. Dat was genoeg om hem toestemming te verlenen en die nam hij maar al te graag. Zijn handen gingen van mijn heupen naar mijn achterste en terug. Mijn handen gingen naar zijn armen en dan naar zijn borstkas, die verrassend gespierd was. Maar zijn haar was leuker, en ook zo zacht. Na een tijdje begonnen we in ademnood te geraken en haalde we onze lippen van elkaar. Maar we lieten elkaar niet los. Zijn mooie groen blauwe ogen keken de mijne diep aan en ik voelde alsof ik erin kon verdrinken. " Wel dat is een nieuw record. " Kwam Ronnie tussenbeide. " 28 seconden!! " Giechelde Betty en Kevin. Ik keek terug naar Jughead en we lieten elkaar beschaamd los. Hij zette een stapje weg van mij, en ik ging weer neer zitten. Betty , Veronica en Kevin giechelden als kleine meisjes en begonnen " Oooh!!! Lilly en Jughead zaten in een boom,..." te zingen, waarom ik lachend mijn ogen rolde. 
Nadien had Archie Betty moeten kussen, omdat hij ee niet in sloeg Jughead geblinddoekt te herkennen zonder beanie. En Kevin moest als laatste zijn gênantste date ever vertellen , maar omdat iedereen dat verhaal blijkbaar al had gehoord moest hij Jughead kussen. Die daar niet zo blij mee was. En al zeker niet omdat Kevin gay is. Maar hij heeft het ook overleefd , dus er zijn geen doden gevallen.

Bij Pop's was het gezellig, maar was Jughead nog steeds beschaamd omdat hij Kevin had moeten kussen. Ik had hem er al een paar keer mee uitgelachen oude heenweg, waarop hij dan heel dich bij kwam en ik zijn adem op mijn gezicht voelde en fluisterde dan:" Alsjeblief, mijn mannelijkheid hangt hier van af. Dus zeg het tegen niemand." Als antwoord stak ik een hand in de lucht en legde de ander op mijn borst, alsof ik een een aflegde." Ik zweer dat ik het nooit zal doorvertellen." Hij lachte en draaide met zijn ogen.
Nu zat hij vlak naast mij en naast mij , de muur. Ik werd helemaal geplet en probeerde hem van mij af te duwen . " Jughead ga van me af!!" Giechelde ik. " Nee,  je moet eerst iets doen." " Wat dan wel?" Hij gebaarde met een vinger naar zijn wang en tikte er op , met als bedoeling dat ik hem een kus op zijn wang zou geven . Maar ik wou iets beters." Oke, ik geeft je een kus en dan ga je van mij af?" Hij knikte. Ik boog naar zijn wang toe, maar nam dan vlug zijn kin vast zodat ik mijn lippen tegen de zijne kon drukken. Hij verstijfde , en eer hij door had dag hij moest terug kussen trok ik al terug. Bijna iedereen rondom ons keek ons aan. " Hebben we iets gemist?" Vroeg Betty." Nee, Het was gewoon een deal, ik gaf hem een kus. Hij ging me niet meer pletten tegen de muur." B en V leken er niets van te geloven en keken elkaar aan. Maar ik negeerde hun blikken en wende me weer tot Jughead. " Wel om je beanie terug te krijgen zul je wel wat meer moeten doen hoor." Hij grijnsde. " Zoals?" Fluisterde hij, en hij kwam wat dichter bij. " Wel als je mee naar buiten gat straks zul je het maar al te rap merken. " Zijn grijns werd breder. " Geen probleem. "
We bleven babbelen tot iedereen weg was . Voor alle zekerheid wachtte we totdat Archie al 5 minuten vertrokken was en dan liepen we hand in hand naar buiten . De deur was nog niet eens gesloten achter ons of ik voelde me al zachtjes tegen een muur gedrukt worden, met twee armen lang weerszijden van mijn hoofd. " Wat moet ik doen om mijn beanie terug te krijgen?" Ik grijnsde breed. " Gewoon volgen. " Daarna smakten onze lippen tegen elkaar, eerst rustige kusjes, maar daarna werd de kus woester en vol passie. Ik voelde zijn verlangen en zijn verdriet. De zachte haren waar ik altijd al zo graag mijn handen had door gehaald, lagen nu overhoop en mijn handen erin. Hij begon van mijn mond naar mijn nek te gaan , helemaal naar mijn sleutelbeen. Hij plante een pad van kusjes in mijn nek, en op een bepaalde plaats , dicht in de buurt van mijn ook huiverde ik, wat hij dus had gevoeld want ik voelde hem glimlachen tegen mijn huid. Op die plaats begon hij te zuigen . Ik bleef met mijn handen in zijn haar.
Wanneer zijn lippen terug naar die van mij gingen , hief hij me op en zette me op een metalen vuilbak, zo kwamen we ongeveer op gelijke hoogte. Hij duwde me nog meer tegen de muur waardoor ik zijn spieren tegen mij voelde drukken. Weer haalde hij zijn lippen van de mijne, maar nu liet hij me volkomen los, kwam dichter bij mijn oor. Zo dicht , dag zijn adem me deed huiveren. " Was dat genoeg?" Fluisterde hij en hij nam zin beanie van mijn hoofd en draaide zich om om weg te lopen. " Jug!" Riep ik. Hij draaide zich traag om." Je komt morgen toch nog mee voor de fotoshoot?" Hij kwam terug en nam me in een knuffel." Tuurlijk, ik zou je niet willen teleurstellen." En bij dat kuste hij mijn kruin en liep weg...









___________________________Hey allemaal, wat vonden jullie van het eerste deel van de flashback? Hopelijk was het niet te stom of te saai. Als jullie ideeën hebben voor de komende hoofdstukken , dan mogen jullie dat zeker laten weten in de comment of via privé chat
Groetjes Unicloud💋😍💗

New home🗝Jughead JonesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu