7.

276 14 6
                                    

Archie zijn lach galmde door Pop's , hij had een grap gemaakt en vond hem zo grappig dat hij er zelf mee moest lachen. Alhoewel het eigenlijk een vreselijke mop was. Maar de rosse zijn lach was zo aanstekelijk, dat je niet anders kon dan meelachen.
Wanneer Archie zijn lachbui over was vertelde Veronica over haar date van morgen met Chuck.
" Oooooh!!" Giechelde ik en trommelde op de tafel." Heeft er iemand hier een oogje op Chuck?" Ik grijnsde breed. " Nee, maar ik zeg geen nee op gratis eten." Nu grijnsde ze terug. " Food before everything!!!" Riep ik lachend uit. We schoten samen in de lach, terwijl Betty en Kevin ons raar aankeken. Archie daar in tegen kreeg weer de slappe lach en verslikte zich bijna in zijn banaan milkshake . Betty klopte op zijn rug zodat hij stopte met hoesten , maar daarna lachte hij gewoon door. De blondine rolde met haar ogen , maar lachte uiteindelijk toch mee.

Na een kwartiertje te hebben gelachen en geroddeld ging het belletje dat boven de deur hing af. Ik keek op van mijn milkshake en zag dat het Jughead was. Ik wou mijn blik afwenden , maar ik kon niet anders dan naar hem blijven staren. De rest zagen me staren en Archie gaf me een zacht duwtje met zijn elleboog. " Alles oke?" Ik keek weg van Jughead, naar Archie. " Ja, zou niet beter kunnen." Glimlachte ik zacht. Andrews keek me een beetje schuin aan. Maar Betty was hem voor." Wat is er eigenlijk gebeurt tussen jou en Jughead? " De temperatuur leek plots te dalen. " We hadden ..... een.... meningsverschil . Ja, een meningsverschil. " Betty geloofde me niet." Over wat? Was het dan zo erg?" " Betty, laat het zijn ." Kwam Archie tussen beiden ." Sorry" De jongste dochter van de Coopers keek naar haar handen die in haar schoot lagen." Je hebt gelijk. Dat zijn niet mijn zaken." Ze keek naar me op en ik glimlachte naar haar dat het geen kwaad kon. " Maar als je iemand nodig hebt om mee te praten , je weet me wonen hé." Ze nam mijn handen die op tafel lagen vast. " We zijn er allemaal voor je, dat weet je toch?" Zei Veronica waarbij ze mijn handen ook vastnam. " nDank jullie." Glimlachte ik met tranen in mijn ogen.

________________________ Sorry dat het weer zo kort is, maar het is maar een kort tussen hoofdstukje tussen de flashbacks . Dus geen nood, ze gaan niet allemaal zo zijn
Groetjes Unicloud🦄☁️❤️💗💋

New home🗝Jughead JonesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu