8.( flashback deel 2)

244 11 4
                                    

Mijn gsm trilde op mijn nachtkastje en het scherm lichtte op. Het was 8:30 s'ochtends en ik kreeg een bericht van Jughead binnen dat zei':" Gaat de fotoshoot nog steeds door? Stuur me terug pls. Xxx" Een warm gevoel liep langs mijn rug. Snel sprong ik uit bed om mijn aan te kleden en stuurde een sms terug." Fotoshoot gaat zeker door! Om 9:30 in het bos?" Al snel kreeg ik een instemmende sms terug en vlug liep ik de badkamer in. Ik deed gewoon wat lichte make-up aan een een grijze crop-top met een zwarte gescheurde broek onder, en voor alle zekerheid ook mijn leren vestje. Natuurlijk nam ik ook een handtas met extra filmrolletjes en een paar verschillende lenzen mee. Wanneer dat alles gedaan was zag ik dat het al 9:15 was dus moest ik me echt haasten, want ik wou Jughead niet laten wachten. Terwijl ik de trap af rende zag ik mijn ouders in de keuken ze lachten en draaide zich om toen ze mij als een olifant da trap af hoorden donderen." Goeiemorgen, waar ga jij naar toe?" Ik gaf mijn moeder een kus." Ik ga een fotoshoot met Jug doen, is dat Oke?" Daarna gaf ik mijn vader een kus die mij fronsend aan keek en daarna naar mijn moeder ." Voor mij is het goed, wat zeg jij ervan schat?" Ze knikte instemmend en ik glimlachte breed." Dank jullie, en tot straks!!" Riep ik , de deur achter mij toeslaand. Ik had nog 5 minuten op tot aan het bos te lopen dus versnelde ik mijn pas en kwam helemaal uitgeput aan bij de rand van het bos, waar Jug me lachend op stond te wachten. " Geen... conditie,.... bekaf...." hijgde ik . De zwartharige jongen stond mij uit te lachen totdat ik hem een stomp tegen zijn schouder gaf." Karma!" Lachte ik. " Jaja, het was mijn eigen schuld." Hij sloeg zijn ogen te hemel. " Gaan we er eens aan beginnen?" Knikkend sloeg hij een arm om mijn schouder en liepen we zo het bos in, tot aan de rivier. Daar liet ik mijn zak tegen een steen zakken en nam er mijn camera en een sd-kaartje uit. "Dus wat moet ik nu doen?" Vroeg Jughead. Hij krapte de achterkant van zijn nek. Ik duidde een rots aan en commandeerde dat hij er op moest gaan zitten en gewoon naar de rivier moest kijken. Hij gehoorzaamde en het licht viel prachtig op zijn gezicht dat het leek alsof hij een natuurlijke gouden glans om zich had, als een mantel die hem beschermde tegen de duister buitenwereld. En de lens van de camera kon dwars door de mantel heen kijken en er was nu een kwetsbare eenzame jongen te zien, die door veel pijn en leed was gegaan . Maar zijn ogen fonkelden nog steeds . " Zit ik goed zo?" Doorbrak mijn diepe gedachten." Perfect !" Glimlachte ik.
Na twee uur waren we klaar met foto's trekken en kwam ik op het idee om onze schoenen uit te doen en wat te gaan pootje baden. Maar mij kennende schoof ik uit op een van de rotsen en zocht steun bij Jug die door mijn actie in het water belande. Ik sloeg een hand voor mijn mond." Ooh, Jug ! Het spijt me zo! Heb je je pijn gedaan?!" Hij begon te lachen en stapte de rivier uit. " Was dat je truk om mijn shirt uit te krijgen?" Vroeg hij grijnzend. Ik trok verbaast een wenkbrauw op ." Hoe bedoel je?" "Wel ik ga niet met natte kleren blijven rondlopen." En daarmee trok hij zijn shirt uit. Even wist ik niet goed wat te doen, maar herstelde me dan en vroeg of hij mijn vestje wou hebben maar dat voorstel sloeg hij in de wind en kwam dicht bij me op de rots zitten. " Ga je me nu de echte reden zeggen waarom je mij vroeg om mee te gaan ?" Zijn vraag was zo zonder waarschuwing dat ik een zacht stikgeluid maakte. " Eum, wel .... ik wou gewoon,.... weet je.." Geen enkel excuus kon mij uit deze situatie redden, dus glimlachte ik wat schaapachtig. "Lilly Gray kan niet op haar woorden komen? Dat ik die dag nog kan meemaken?!" "
Wel Jughead Jones die op een foto wilt staan?!" Lachte ik hem uit. Nu keek hij me kwaad aan maar schoot uiteindelijk toch in de lach. Nadat we waren uitgelachen keek hij me weer serieus aan." Nee, maar nu even serieus. Waarom vroeg je mij mee?" Zonder enige twijfel nam ik zijn gezicht tussen mijn handen en drukte onze lippen tegen elkaar. Zijn spieren spanden op onder mij waardoor ik lichtjes glimlachte. Niet veel later voegde hij zicht ook in de kus en beet zachtjes op mijn lip om toestemming die hij niet kreeg. Ik wou hem nog een beetje plagen. Maar daar moest hij niets van weten , hij nam mij bij mijn bovenbenen en hief mij op waardoor ik schrok en mijn mond lichtjes openging . Die kans liet hij niet ontsnappen en schoof zijn tong in mijn mond, zoekend en vechtend met die van mij . Hij won natuurlijk .
Met mijn armen rond zijn nek woelden mijn vingers door zijn zwarte haren. Zonder ook maar enig besef van tijd en plaats liet ik liet ik me met hem meevoeren. Zijn handen rustend op mijn heupen terwijl hij begon naar mijn kaaklijn toe te kussen. Ik kreunde zachtjes waar hij moest om glimlachen. Hij zocht naar mijn sweetspot die hij na een tijdje vond, knabbelend en likkend aan het stukje huid begaven zijn handen zich onder mijn shirt. "Jug,.." mompelde ik. Maar hij luisterde niet, in plaats daarvan duwde hij mij plat op de rots en ging boven mij liggen. Ik probeerde hem van mij af te duwen maar hij was te sterk. " Jughead! Stop!" Riep ik , waardoor hij van mij af ging en me met grote ogen aanstaarde , vol afschuw en verdriet ." Sorry , het was mijn schuld. Ik ben hier mee begonnen." Ik keek naar de tippen van mijn schoenen .Er liep een traan over mijn wang. Hij antwoordde niet en bleef versteend staan kijken. " Jug , alsjeblief , zeg iets ." Hij draaide zich om en maakte aanstalten om weg te lopen, maar ik sprong vlug van de rots af en nam zijn arm beet. Hij bood geen weerstand en draaide zich terug naar mij. " Neem tenminste mijn vestje toch, anders word je nog verkouden." Ik drapeerde mijn leren vest over zijn schouders en sloeg mijn armen om zijn torso." Het spijt me zo. "Snikte ik." Ik moet weg....i..ik moet hier effe over nadenken."
Dat was de laatste keer dat we met elkaar hebben gepraat.

New home🗝Jughead JonesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu