Iubirea ? Ce e ? E un fel de labirint care ,e frumos aranjat la inceput ,dar cu cat avensezi cu atat se vestejeste . Iubirea e sentimentul ăla care te face sa iti pierzi cumpătul ,te face sa te descoperi . Mereu la inceput ,iubirea e grozavă ,săruturile dimineata sunt frumoase la inceput ,de cu timpul ,vine aceea monotonie ,care te face sa te plictisesti ,sa iti doresti altceva . Poate sunt putin cam dură ,sau poate chiar nu iubesc . "Nu exista ceva mai frumos decat Iubirea " mi-a spus cineva . Habar n-am dacă e asa . Credeam că m-am îndrăgostit si eu o dată ,păcat că mi-am dat seama că ,din cerul ăla de 2 ,doar eu eram cea prezentă . Inima mea ? Sunt bine ,ea e bine ,cred .. Nu inteleg de ce fetele sunt " vreau iubit " ! Ai trait 14 -15 ani fără un iubit ,de ce ti-ar trebui unul chiar acum ? Poate pentru că e vârsta asta in care credem "ca tot ce zboară se mănâncă " ,dragelor ,nu aveti nevoie de iubit ,aveti nevoie de complimente ,afectiune si dragoste ! Dacă familia ta ,spre exemplu ,iti oferă asta ,o sa spui " nu imi trebuie iubit ,am tot ce mi-am dorit !" Acel " iubit " nu face altceva decat sa vă ofere atentie si complimente ,afectiune si cam atât . Nu mă refer la sex ! Aia e altă poveste .
Aud persoane care spun " ce mult il iubesc " si după ce imi spun asta ,peste 2 saptamani " m-am despărtit de el ,e un porc " . Probabil eu sunt problema ! Nu imi spuneti cand iubiti pe cineva ,s-ar putea sa nu o s-o mai faceti ! Cu alte cuvinte ,iubirea e afectiune ,afectiunea e sentiment ,sentimentul este dat de o persoană ,de aia numim iubirea " persoana potrivita " .
Nu stiu daca ceea e zic e corect ,sau dacă sunteti de aceeasi parere ,dar fetelor ,dacă nu e persoana potrivită ,o sa va plictisiti ,cel putin asa mi-a zis mie cineva .
Acum băieti ,ce Naiba e cu voi ? O iubiti ? De aia vorbiti cu alte 10-20 de fete ?
Iubirea la voi ( nu la toti ) se rezumă la sex . Te iubesc pentru ca mi te oferi ! Te iubesc pentru ca mă faci sa simt plăcerea !
Cei care iubiti cu adevărat ,de ce o faceti ? E o intrebare normală . Iubirea fratilor ,e atunci când ,fata zâmbeste si vrei sa o vezi zâmbind mai des ,pentru ca zâmbetul ei ,vă aduce zâmbet vouă . Iubirea e atunci când te uiti in ochii fetei si te gândesti " nu stiu ce se întâmplă ,dar mai vreau sa văd ochii ei senini "
Sau mă însel ? Probabil
Băieti (dacă sunteti ) ,spuneti-mi de vă iubiti partenera. , sau cum iubiti voi o fată ,as fi curioasă să aflu !