Nu te increde

3 0 0
                                    

Nu te încrede în nimeni si in nimic ,nu fiindcă zic eu asta ,pentru că eu sunt o simplă fiinta printre alte miliarde de fiinte umane ,spun asta fiindcă lumea nu e doar roz ! Lumea te loveste ,te critică ,dramatizeaza ,caracterizează gresit si pun muulte etichete . Niciodată nu o sa fie o persoană care sa iti spună " bună esti foarte drăguță !" . Stii de ce ? Pentru ca asa suntem noi făcuti ,sa judecăm sa criticăm ,ca pe urmă noi sa fim cei criticati ! Sa ai incredere in cineva e omenesc ,dar ai grijă în cine ai încredere ! Nu se stie niciodată ,dacă persoana in care ai incredere este de incredere sau nu . Gândeste-te bine !
Nu tot ce zboară se mănâncă -mi-a spus cineva cândva si dreptate are ! Nu tot ce zboară se mănâncă ,nu tot ce e frumos e frumos si in interior ,nu tot ceea ce credem noi ca este ,este ceea ce credem . Odată ce ti-ai pierdut increderea in cineva ,nu o sa mai ai incredere in acea persoana niciodată ! Desi crezi ca ai incredere de fapt nu ai,e doar o chestie pe care noi o credem adevărata . Eu ,pre exemplu am avut incredere totală in multă lume,iar apoi m-au dezamăgit ,m-au făcut sa mă urasc pe mine . Da mă urăsc. Si ma autocritic foarte dur,si nimeni nu va schimba asta .
Si cel mai bun prieten pe care il ai te poate trăda intr-o secundă ,minut !
Îndepărtează persoanele care iti fac rău ,nu pentru ca iti fac rău ,ci pentru ca te vei atasa de raul lor  Si atunci cand răul va dispărea ,e vei simti distrus ,un nimeni si un nimic !
Si astea fiind spuse,in viata este normal sa gresim dar sa invatam din ceea ce gresim este aur curat !

Si acum va fi ultimul vers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum