Nu stii sa pierzi

3 0 0
                                    

"Nu stii sa pierzi " ,asta spune multe ,nu stii sa pierzi ceea ce ai ,nu stii sa pierzi ceea ce nu ai sau pur si simplu nu stii sa pierzi .
Pierderea ,e un mod de a te autoeduca. Cand pierzi pe cineva ,prima reactie este aceea de agonie si multe lacrimi vărsate . Vrei ca lucrurile sa nu se fi decurs asa ,dar din nefericire asa au decurs . Gândeste-te dacă toti am vrea sa fie cum vrem noi ..
Cum arată lumea ? Frumos ? Ei bine nu ! Stii de ce ? Pentru că sunt persoane ,care vor trăi doar dacă cineva va murii . Sunt persoane care sunt strict eu si cu mine si ATAT . Sunt persoane care ,desi au tot ,vor mai mult si mai mult . Si atunci ,oare chiar nu stim sa pierdem ? Am pierdut un pariu ,oare se termină lumea ? Unii oameni cat eu am pus acel pariu pe care l-am pierdut ,ei încercau să nu moară de sete ,de foame .
Fa un efort de imaginatie ,ti-ai dori sa poate ... Sa-l faci pe băiatul ala care te-a rănit (fizic sau sentimental ) sa sufere ,apoi sa iti pară rau ,si totul sa o ia de la capăt ,ai rezista ? Nu,raspunsul e nu . Nu există lume perfectă ,nu există o pierdere perfectă ,atunci de ce să mai spunem ca nu stim sa pierdem ? Daca noi vrem sa pierdem ,stim sa o facem ,sau cel putin încercăm să credem asta .
Nu stii sa pierzi ceea ce nu ai . Corect ! Daca nu ai nu poti sa pierzi ,si daca nu poti sa pierzi ,nu stii sa pierzi .. e logic si simplu ,dar totusi ,dacă nu vrei sa pierzi ceea ce nu iti apartine? Daca fata pe care o placi (băiatul ) are pe altcineva ,si tu esti o /un simplu/ă prieten/ă ,si ai vrea sa fie al tău /ta ,dar nu este pentru ca nu vrea destinul ,viata asta ,astrele ,părintii ,oricum ..  Si atunci nu stii sa pierzi ,nu stii sa pierzi ceea ce nu este al tău ,pentru ca pentru tine ,acela e totul tău ,si dacă totul tău dispare,nu rămâi cu nimic ,sau mă însel ?

Si acum va fi ultimul vers Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum