Intr-un parc ,un băiat fumează .Fumează relaxat ,trage aerul toxic pe care apoi il elimină ,nimic interesant .
Când fumezi ? Si ce simti când o faci ?
Fumezi ,cand esti supărat ,fumezi când nu ai ce face ,fumezi când realizezi ca viata ta e monotonă ,fumezi când esti nervos ,fumezi ,doar fumezi .
Ce simti când o faci ? Simti ca te eliberezi ,simti ca tot ceea ce ai construit ,s-a pierdut ,dintr-un motiv sau altul ,si ce faci ? Fumezi .
Simti ca ,tot ceea ce este in tine ,tristete ,supărare furie orice lucru negativ ,se eliberează bucată cu bucată ,odată cu fumul pe care il expiri .
Ce gust are ? Are gust a cer vrei tu să aibă gust . Dacă vrei să aibă un gust de bucurie ,gustul acela il vei simti ,dacă vrei să aibă gust de tutun ,gust de tutun va avea . Nu te gandii niciodată ,la ce gust are ! Dacă simti ca trebuie sa o faci ,fa-o ! Daca simti ca e ceea ce vrei ,atunci ,fa-o !
Sufletul nostru este ca o stea ,odată ce ii acorzi lumină s-a pierdut ,nu mai e la fel ,mâine
Nu mai e la fel ,poimâine,nici peste o săptămână ,nici peste o lună !
Daca ai nevoie de sursa de întuneric ,ia-o ! Nu lasă să vină ziua ,care să îti strice sufletul ! Nu lasă ca ,viată sa te controleze !
Cineva mi-a spus cândva "viata ta e monotonă ,Nu ? "
Am raspuns cu un "da " sec
Si acel cineva mi-a spus ca " viata nu este monotonă ,tu o faci sa fie asa ! " Si atunci mi-am dat seama ca ,viata mea e asa ,pentru ca nu vreau sa o schimb . Dar vreau ! Cum sa o schimb? Bună intrebare ! Nu stiu ,pur si simplu ,m-am obisnuit ca viata sa fie asa ,pur si simplu monotonia vietii te strică ,pe tine ca persoană si nu mă refer la aspectul fizic ,ci la personalitate .
Nu am crezut niciodată ca ,din fetita aia ,mereu activa si mereu cu o grămadă de prieteni in jur ,va deveni o adolescentă singură ,cu singurătatea ei ! Prieteni ,am ,2-3 pe aici ,nimic mai mult ,si totusi e de ajuns ? Asta e întrebarea ,care ne macină !
Nu vreau prieteni ,nu pentru ca sunt antisociala ,doar ca mi-e frică ,de ceea ce va urma ! Mi-e frică ,la un moment dat ,vai devreme sau mai tarziu ,voi fi trista ,si la ce folos? Pentru ce ? Pentru niste prieteni ? Sau asa zisi prieteni ?
Dacă adultii se întreabă de ce fumăm(noi adolescenti ) ,pentru ca ne eliberăm de ceea ce voi numiti "suferintă din prostie " ,de aceea !