8.Bölüm

336 19 0
                                    

Her kese iyi okumalar umarım herkes beğenir. Lütfen yorum yapmayı unutmayın ...!!!
"Sizi seviyorum 😘😘😘"

.........

Chanyeol'un ağzından;
Olanlara şaşırmıştım evet!!!
Yani onu zorla biriyle evlendirecekler mi?
Bence bi baba kızına böyle bir şey yapmaz.
Dün bana olanları anlattığında bu işin bu kadar ciddi olduğunu sanmamıştım sonuçta tanınmış bir aile ve böyle bir şey yapıcaklarını düşünmüyorum yani düşünmüyodum...
Onun öyle ağlaması canımı yakmıştı doğrusu bi kaç saat olmuştu Ece şirketten çıkalı bir,bir buçuk saat olmuştu.
Bizde diğer üyelerle yalın şirketinin dans salonunda pratik yapıyorduk. Yani bizim için dans salonu gibi bi şey tam olmasada. Ama ben bi türlü konsantire olamıyordum nedenini ben bile bilmiyorum aslında nedeni ECE nedense bir türlü onu ve olanları aklımdan çıkaramıyordum peki neden....??
En sonunda dayanamadım ve çocuklara;
-Benim bi işim çıktı ben gidiyorum sonra devam ederim pratiklere... dedim
Herkes pratik yapmayı bıraktı ve Suho;
-iyide bu pratikleri yapmamız gerek önemli...
Sorun ne ?Chanyeol bi şey mi var? Pratik yapmaya başladığımızdan beri bit türlü odaklanıp doğru yapmıyorsun sana bi şeyler diyoruz duymuyosun başka bi şey düşünüyorsun sanırım bi sıkıntı varsa söyle lütfen....
-Hayır hiç bir sıkıntı yok her şey yolunda sadece biraz yorgunum sanırım dün geç yatmıştım ve bir türlü konsantire olamadım biraz hava alsam iyi olucak ayriyetten bi arkadaşa söz vermiştim 2 dk onun işini halledip gelicem merak etmenize gerek yok...
-Peki öyle olsun tamam ararsın...dedi ve pratik yapmaya dödüler bende montumu aldım ve dans salonundan çıkmak için kapıya yöneldim tam o sıra Baekhyun;
-Ah Chanyeol bir dk dün sen hakikaten neden geç geldin kimseye de söylemedin nerde olduğunu yoksaaa... sözünü bitirmeden araya girdim ;
-Sadece işim vardı ... dedim ve odadan çıktım arkamdan gülüşme sesleri geliyodu Baek'in bana ima ettiği şey "yoksaaa" derken karı kız işleri mi var?? Demekti tabi bendebi açıklama yapmadan çıktım diye muhakkak öyle olduğunu düşünüyorlar güldüklerine göre...
Koridorda çıkışa doğru yürümeye başladım geçerken herkes Ece ve babasının kavgasını konuşuyordu. Çok sinir bozucu. Herkesi bu kadar neden ilgilendiriyor ki hiç anlamıyorum.
Sonunda şirketten çıktım ve spor arabama doğru yürümeye başladım. Arabaya bindim ve hızlı bir şekilde sürmeye başladım. Nereye gitmeliydim şimdi havamı almalıydım yoksa Ece'nin yanınamı gitmeliydim.
Bir 5 dk arabayla dolaştıktan sonra en sonunda Ece'nin yanına gitmeye karar verdim.
10 dk sonra Ece'nin evinin önündeydim. Arabayı durdurdum ve öylece eve baktım.
Girmelimiym yoksa gerimi gitmeliydim. Beni sanki o eve çeken mıknatıs gibi bir şey vardı sanki onu çok merak ediyordum çok kötü gözüküyordu çünkü.
Pekiii !!!!!
Neden ? Neden gitmek istiyorum onun yanına ? Neden merak ediyorum onu bu kadar ?
Ne olmuştu bana böyle bir anda...Onu tanıyalı daha çok kısa bir zaman oldu...
Diye kendi kendime konuşduktan sonra arabayı tekrardan çalıştırdım ve sürmeye başladım. Sonra bi anda frene bastım ve arabadan bi hışımla indim. Evet yanına gitmeliydim, gitmeliyim böyle kendimi yiyip bitirmektense gitmeliydim.
Kapıya geldim ve kapıyı çaldım.

Aşk ve Nefret (Zoraki Evlilik) Park Chanyeol...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin