ilk tanışma 2.bolum

738 23 0
                                    

Ece'nin ağzından

-Off çok geç kaldım!!!
Diye kendi kendime konuşurken ve bir yandan koştururken birde ne göreyim;
-Eyvah jessica kesin çok kızıcak...
(Kendisi annenin benim başımı gözetlemek için koyduğu bir nevi koruma gibi bir şey eğer bir hata bile yaparsam hemen anneme babama ispiyonluyor kendisi çok dobra herkesle iyi geçinemeyen sinirli kuralcı biri ama bir o kadar da iyi biri bana karşıda çok iyi biri küçüklüğümden beri onu tanıyorum bir teyze gibi benim için kötü yanları da var tabi...)
-Hoşgeldiniz küçük hanım şükür ki teşrif edebildiniz. İyi uyudunuz mu? Hiç gelmiyceksiniz sandık... Dedi Jessica.
Ben de;
-Neden kızıyorsun anlamadım ki sadece 1 saatcik geç kaldım oda hazırlanmak uzun sürdü.

Jessica ;
-kızım sen hiç laf anlamıycakmısın? Sana diyorum ki bu gün önemli bir toplantı var. SM ile yapacağınız anlaşmayı konuşacağız bu gün. SM'den önemli kişiler gelecek dedi baban.
Ben;
-Anladım Jessica neden bu kadar sorun yapıyorsun ki tek benimle mi konuşmaya gelecekler ben geç gelsem ne olacak ki?...

Dedim gözünü devirerek tabi bu gevşek hareketinden dolayı kızmış bir şekilde hızlı hızlı yürümeye başladı ben de peşinden gittim.
Jessica bir anda durdu ve

-Hayy Allah yaa bak neyi unuttum...dedi kendine kızmış ama bana daha çok kızmış bir şekilde
Ben de;
-Ne oldu? Neyi unuttun?... Dedim o da
Jessica;
-Senin yüzünden toplantı dosyasısını unuttum. Koş hemen sekreter den al gel bekliyorum.
Ben;
-Off Jessica bu yaşlılığın yüzünden herşeyi unutur oldu bana anca iş yaptırıp duruyorsun olmuyor böyle ama... Dedim sırıtarak...
Jessica;
-Bana bak küçük hanım sen bana yaşlı mı diyorsun ben çok gencim bi kere... Dedi
Ben de gulerek ;
-Tabi canım tabi... Dedim koşarak koridorun merdivenine doğru giderken
Jessica;
-Sen bi buraya gel ben sana gösteririm... Dedi.
2 kat yukarı çıktım ve sekreterin yanına gelince sekreter ayağa kalktı
-Bu gün SM ile yapacağımız toplantının dosyasını verir misin dedim.
Sekreter;
-Tabi efendim bi sanayie hemen getiriyorum... 1dk sonra... Buyurun efendim diyip dosyayı bana uzattı ben de dosyayı aldım.
Telefondan saate baktım ki toplantıya 4dk kalmış hemen merdivenlerden koşarak inmeye başladım giderken birden birine çarptım. Dosyanın içinden kağıtları yere düştü zaten geç kalmıştım bu hatsizde kimdi ki
-Ya dikkatli olsana önüne bakmıyor musun sen... Derken birden kafamı kaldırdım ki....

DEVAMI GELECEK YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...

Aşk ve Nefret (Zoraki Evlilik) Park Chanyeol...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin