Celou Equestrií se ozval hlasitý řev, který otřásl zemí.
Do trůnního sálu, kde na trůnech seděly princezny Celestia a Luna, přiběhl poník ve zlatém brnění.
,,Vaše veličenstva!" vykřikl udýchaně ,,U-Ursa Minor. Odešla do nebe.".
,,Cože?! Ale to není možné!" vyhrkla Celestie a vstala z trůnu.
Vtom se ozval další hlasitý řev.
,,Nevíme proč se to stalo, ale Ursa Major zuří. Vyšla z Jeskyně Duší a ničí Ponyvill." říkal strážný.
,,Co budeme dělat, sestro? Ursu Major přece nejde porazit." zoufala si Luna ,,Mimo to, kdo by pak dělal její práci?".
,,Nemůžeme ji nechat ničit Equestrii!" odporovala Celestie a otočila se na strážníka ,,Povolej Tým.".
Strážník zasalutoval a odběhl.
,,Jsi si jistá, sestro?" zeptala se Luna.
,,Neboj, Luno. Equestrijská magie má vlastní hlavu. Víš že se o to nějak postará." uklidňovala ji Celestie.Butterlia Harmony Butterly33
Dejna vegan133
Invisible Spell
Melody Shine 1MelodyShine
Terka Night TerezaNovotn980
Melody Nightmare MarcelkaMacka
Floryx Shine Floryx-ShineKrajinou jel bleskovou rychlostí vlak a v něm sedělo pět klisen.
,,Proč vlastně prostě neletíme? Konečně sem se to naučila!" stěžovala si Izzy.
,,Ehm, ehm." upozornila na sebe Shine.
,,Ou, nojo, promiň." řekla Izzy.
,,Hele, nevíte někdo jak Ursa Major vlastně vypadá?" zeptala se zamyšleně Melody.
,,Je známo že je hodně, hodně, hodně, hodně, hodně, hodně, hodně velká." odpověděla Terka.
,,Já bych tam těch ,hodně' ještě trochu přidala." přitakala Dejna.
Melody nervózně polkla.
Vlak zastavil na polozbořeném Ponyvillském nádraží.
Když z něj klisny vystoupily, okamžitě odjel.
K pěti klisnám hned přiběhly Floryx a Butt.
,,Holky! Rychle! Už zničila půlku Ponyvillu!" říkala udýchaná Butterly.
,,Nejdřív potřebujem nějaký plán." navrhla Terka.
Najednou mezi ně vrazila do nádraží tlapa velikosti jabloně. (přirovnávání mi nejde)
Klisny jen tak tak stačily uskočit a tmavě fialová, skoro průsvitná tlapa už se zvedala k dalšímu úderu.
,,Dobře, tak bez plánu." řekla Terka a šest alicornek vylétlo do vzduchu.
Sedmá, jednorožčí klisna se začala rozhlížet kolem.
Zahlédla trosky knihovny a okamžitě k nim běžela.
Ursa si jí nevšímala a pozorovala šest klisen.,,Uf, já mám závratě." povzdechla si Izzy při pohledu dolů.
Ursa byla tak velká, že když se postavila na zadní, měla hlavu doslova skoro v oblacích.
Klisny tedy vyletěly až na mraky a tam přistály.
,,Ok, teď ten plán." připomněla Dejna.
,,Já navrhuju počkat až usne." navrhla Melody.
,,To nepůjde." kroutila hlavou Floryx.
,,Proč ne? Copak to zvíře nikdy nespí?" nechápala Terka.
,,No, Ursa vlastně není zvíře. Je to jen duch." vysvětlovala Butt.
,,Nejživější duch co sem viděla." vydýchávala se Izzy.
,,Počkej, ale duchové sou přece nehmotní, ne?" odporovala Dejna.
,,To není tak úplně pravda." promluvila zase Izzy ,,Sou dva druhy spirituálních jevů. Duše, ty sou nehmotné a neškodně a duchové, ti sou zpravidla nepřátelští a hlavně hmotní. Zatímco duše je jen jakási energie, duch je tvor, který uvízl někde mezi životem a smrtí a nezapadá ani do jednoho ze světů.".
,,Ty seš nějaká chytrá." poznamenala Mel.
,,Já o duších taky musím něco vědět, ne?" zasmála se Izzy a mrkla.
Najednou mraky pročísla obrovská tlapa a když zavadila o Terčin ocas, pevně ho stiskla.
,,Uááááá!" vydala ze sebe Terka když ji tlapa stáhla pod mraky.
,,Terko!!!" vyjekly jednohlasně klisny.Tak tady máme první kapitolu téhle knížky.
Původně to měla být knížka do jedné ságy, kterou s 1MelodyShine plánujeme, ale bude to taková boková knížka k té sáze.
Já totiž musím pořád něco psát a nevydržela bych to. xD
Nevěděla sem jestli tam mám dát Crystal, nebo Shine, ale když sem ten obrázek malovala, řekla sem si že tam dám Shine.
Snad to nevadí. :)Tak u další kapitoly! ;*
PS.: Možná bych konečně mohla napsat kapitolu do Královské rodiny 9. :'D xD
ČTEŠ
Ursa Major (Dokončeno)
FanfictionUrsa Major přijde o své medvídě - Ursu Minor a začne řádit. Dokáže ji známý tým zastavit? #7 v kategorii DOBRODRUŽNÉ