,,Holky! To byl jenom vtip! Slibuju že už nebudu mít blbý poznámky!" pištěla vyděšeně Melody, když letěla před obrovským fialovým duchem medvěda, který ji pomalu ale jistě doháněl.
Najednou Ursu něco pošimralo na krku.
Když se otočila, zjistila že je pod palbou jakéhosi otravného hmyzu, který z čehosi na hlavě střílí malinké věcičky, které ji lechtají. (Wtf?! x'D)
Mel celá udýchaná přistála na první budově kterou uviděla.
Zbytek klisen střílel po Urse kouzla co jim rohy stačily.
Když k nim přilétla i Melody, která si už odpočala, podívaly se dolů na Shine a Terku.
Když kývly, ostatní kývly taky a rozsvítily rohy.
Různobarevné magie se začaly spojovat...
Ale Ursa se začínala nudit, tak prostě máchla po těch barevnejch mouchách tlapou.
Každou to odrazilo na jinou stranu Ponyvillu.
Jen Shine a Terka zůstal y dole stát jako přimražené a jediné co je uklidňovalo bylo to, že si jich Ursa nevšimla a odkráčela spokojeně do zatím nedotčené části městečka.Nejblíž k nim přistála Izzy.
Narazila do zdi domu tak tvrdě, že to i o několik ulic dál slyšely.
Když ji konečně našly, vyděsily se.
Jejich kamarádce se sice kromě pár modřin nic nestalo, ale chyběla jí křídla i náušnice, díky které je mohla mít.
Ta se totiž při nárazu rozbila o zeď a skončila na zemi v podobě hromádky malých střípků.
Izzy začínala otevírat oči.
,,Izzy!" vyhrkla Shine a přiběhla ke své kamarádce.
,,Nebolí tě nic?" strachovala se Terka.
,,Bolí mě hlava." zachraptěla, teď už jednorožčí klisna.
,,To bude tím nárazem. Snad nemáš otřes mozku." strachovala se Shine a hned jí začala prohlížet hlavu, jestli ji nemá poraněnou.
,,Ne, jen sem od rána nepila." řekla pobaveně Izzy.
,,Fakt vtipný." řekla ironicky Terka a pomohla klisně vstát.
Ta ale po chvilce ztuhla.
Pomalu se otočila na svoje záda.
Byla prázdná a růžová skvrna, která se dřív táhla až na ně, teď končila někde před místem, kde bývala křídla.
Za sebou viděla hromádku lesklých modrých střípků.
,,Ho-holky, já já nemám..." než stihla doříct větu, omdlela.,,Izzy! Izzy! Equestrie volá Invisible Spell!" zkoušela ji probudit Floryx, která přišla chvíli po tom co se jednorožka skácela na zem.
I ona totiž o pár ulic dál slyšela náraz.
,,Nech mě spát, Rolere. Dneska deš s holkama do školky ty." odbila ji Izzy.
,,Nejsem Roler, ale skoro si to trefila." řekla pobaveně Floryx.
Izzy konečně otevřela oči.
,,Jé, Floryx, co děláš u mě doma? Počkat! Já nejsem doma! On to nebyl sen?!" otočila se na svoje holá záda a začala zhluboka dýchat aby se uklidnila.
,,Jen už prosímtě neomdlévej, ano?" uklidňovala ji Shine.
,,To bude dobrý, Izzy." řekla uklidňujícím hlasem Terka a objala svoji kamarádku.
Izzy ze ztráty svých křídel a hlavně nesmrtelnosti byla úplně zničená.
,,Tak si vezmeš jiný drahokam. Discord jich vytvořil přece víc, ne? A kdyžtak může vytvořit další." navrhla Floryx.
,,Celestia mu to zakázala a zabavila ostatní drahokamy, které byly do zásoby. Prý že už tak je tu alicornů příliš." odvětila smutně Terka.
,,A-ale..." namítala nešťastně Izzy.
,,Je mi to líto." Terka sklonila hlavu.
Izzy skoro brečela.
Ale jelikož věděly že musí najít ostatní a porazit Ursu, pomohly jí vstát a šly hledat kamarádky.Izzy teď vypadá takhle:
Už je zase jen jednorožec. :'(
ČTEŠ
Ursa Major (Dokončeno)
FanfictionUrsa Major přijde o své medvídě - Ursu Minor a začne řádit. Dokáže ji známý tým zastavit? #7 v kategorii DOBRODRUŽNÉ