Když sehnaly i ostatní klisny, začaly vymýšlet jiný plán.
,,Tohle je ještě těžší než zničit Rainbow Factory a to tam všude hrozila smrt." stěžovala si Butt.
,,Je to MNOHEM těžší než zničit Rainbow Factory. A tady taky hrozí smrt, ale zašlápnutím nebo rozmačkáním." povzdechla si Terka.
,,Co budem dělat?" zoufala si Dejna.
,,No, něco každopádně musíme vymyslet." řekla Shine.
,,Princezna Celestia na nás spoléhá." přitakala Floryx.
,,No jo, ale co dělat, když na Ursu nic neplatí?" připomněla Butt.
,,Musí být přece způsob jak ji porazit, ne?" dodávala odvahy Kessy.
,,Ten způsob zadupala do země. Není jiná možnost jak Ursu porazit, než uvěznit ji. Ale na to potřebujem to kouzlo." povzdechla si Melody.
,,Ale Izzy umí zacházet s dušema, ne?" napadlo Shine.
,,Duše nejsou duchové." řekla beznadějně Izzy, která už upadla do deprese ,,Ducha nedokážu vzít do magie. Sem k ničemu. Nechte mě tady ať mě ta potvora zašlápne. Radši umřít hned, než zase stárnout a umřít stará a ošklivá.".
,,Takhle nemluv, Izzy. Ty nejsi k ničemu." pokoušela se jí Shine zvednout náladu.
,,Jo a bez tebe nikam nepůjdem. Seš nedílná součást tohodle týmu. Ať už s křídly, nebo bez nich. Na to si pamatuj." přidala se Terka.
,,Na co vám bude za pár let stará babka? Už cítím jak začínám stárnout. Slyším jak tikají hodiny. Tik... Tak... Tik... Tak... Každou minutu, každou sekundu sem starší a slabší. A přibližuju se ke smrti." Izzy začala brečet.
,,Ale notak. Nestarej se o to co bude. Teď je teď a teď ti je dvacet a patříš do tohohle týmu. Máš zachránit Equestrii před hrozbou, před nebezpečím." řekla mile Butterly a dala kamarádce kopyto na rameno.
,,A my to dokážeme. Společně Equestrii zachráníme." kývla Floryx.
,,Ale ne bez tebe." usmála se Dejna na Izzy.
Ta jí úsměv oplatila, ale pak zase trochu posmutněla.
,,Dobře, ale nečekejte ode mě zázraky." zakroutila hlavou.
Tak se klisny domluvily, že počkají někde v úkrytu a tam vytvoří dostatečně silnou kouli magie na to, aby Ursu omráčila a aby ji pak mohly uvěznit v magii.
Schovaly se za domem, kousek od místa, kde si Ursa právě hrála se zmačkaným domem jako s míčkem a způsobovala tím lehké zemětřesení.
Každé se roh rozsvítil jinou barvou a magie z rohů se uprostřed vzniklého kruhu tvořila zářící duhová koule.
Když už klisnám připadala koule dost velká a magie z rohů slabá, vystoupily ze stínu domu a poslaly kouli na Ursu.
Koule letěla takovou rychlostí, že zasáhla ducha ještě než se stihl otočit...Ano, budu vás napínat. xD :P
Co myslíte?
Vyjde tenhle plán?
ČTEŠ
Ursa Major (Dokončeno)
FanficUrsa Major přijde o své medvídě - Ursu Minor a začne řádit. Dokáže ji známý tým zastavit? #7 v kategorii DOBRODRUŽNÉ