Princezna?!

230 28 17
                                    

,,Princezna ČEHO?!" vyjekla překvapeně Izzy.
,,Princezna Smrti." zopakovala to Celestie.
,,Při vší úctě princezno. Děláte si srandu?!" Izzy byla stále zaskočena tím, co jí bylo řečeno.
,,Nedělám. Ursa dohlížela na duše zemřelých poníků a určovala kdo půjde do nebe a kdo do pekla. Když už tu není, připadá ten úděl tobě." vysvětlovala Celestia.
,,Ale proč ste to nesvěřila někomu kdo už alicorn byl?" nechápala Izzy.
,,Equestrijská magie si sama vybírá kým chce být ovládána. Navíc, existuje lepší kandidátka na takový titul, než klisna, proslulá kradením duší? Alespoň využiješ svou moc užitečně." usmála se vlídně princezna Slunce.
,,To po mě chcete abych lítala po Equestrii a brala duše poníkům co mají zemřít, nebo co?" nechápala Izzy.
,,Ne. Smrt sama o sobě se stane i bez tvé pomoci. Ale ty budeš mít na starosti duše a jejich další cestu. Zjistíš zda byl zemřelý poník hodný, či zlý." vysvětlila Celestie.
,,Aha. A proč teda nejsem princezna Duší, když mám na starosti duše?" zeptala se nechápavě Izzy.
,,Protože princezna Smrti zní epicky." zazubila se bílá alicornka.
,,Epicky? To jako de hlavně o to aby to znělo epicky?" zeptala se pobaveně Izzy.
,,V podstatě... Ano." smála se Celestie.
Obě se začaly smát.
,,Tak a teď zapracujeme na tvém jménu." zavelela po chvilce.
,,Jasně. Počkat... Cože?!" Izzy nechápavě natočila hlavu.
,,No, jméno musí být taky epický." dovysvětlila princezna.
Izzy překvapilo, že má vážný výraz...

Sálem, který byl plný poníků, se rozezněly fanfáry.
Pak rozdvojenými dveřmi vešlo několik hřebců v brnění, kteří drželi vlajky se symbolem Izzyna Cutie Marku.

Pak rozdvojenými dveřmi vešlo několik hřebců v brnění, kteří drželi vlajky se symbolem Izzyna Cutie Marku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za nimi šla Izzy i se symbolickou černobílou korunkou a náhrdelníkem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za nimi šla Izzy i se symbolickou černobílou korunkou a náhrdelníkem.
Když došla k místu, kde Celestia obvykle oddává, otočila se směrem k poníkům.
,,Představuji vám Invisible Deadly Spell, princeznu Smrti." řekla slavnostně Celestia.

Izzyny kamarádky a rodina začali dupat na náznak tleskání.
Poníci, které Izzy neznala, ale přesto tam byli, jen znervózněli a začali si mezi sebou nesouhlasně šeptat.
Nikdo si toho nevšímal a k nové princezně hned přiběhla její maminka, která už začínala vypadat trochu sešle.
Měla světlejší jak srst, tak hřívu.
Izzy byla smutná že nemůže zařídit, aby byla True Gazette alicorn, ale věděla že je to něco, co nemůže ovlivnit.
,,Já sem na tebe tak pyšná, Invisible." řekla dojatě.
Izzy jí věnovala smutný úsměv.
Samozřejmě hned po Gazette jí přiběhly gratulovat její kamarádky.
Pak byla velká oslava, která se konala v Izzyně zámku.
Duše byly poslušné a zůstaly na balkóně ve věži.
Když pak odešli poslední hosté, Izzy chtě nechtě musela nahoru.

Vyšla na balkón a zavřela za sebou.
Malí tvorečci se na ni otočili a ona se zhluboka nadechla.
,,Dobře, tak jak zjistím kdo kam patří?" zeptala se.
Dušičky si vyměnily váhavé pohledy.
,,Fajn, něco zkusím. Někdo sem poďte." vyzvala je a sedla si.
Po chvíli nejistého a nesouhlasného šuškání a domlouvání, duše strčily směrem k princezně jednu z nich.
Izzy počkala, až třesoucí stvoření doletí k ní a pak se naklonila k němu.
,,Neboj." řekla s uklidňujícím úsměvem a roh se jí růžově rozsvítil.
Tvor se přikrčil strachem co se bude dít.
Objevil se nad ním růžový obláček a v něm obraz.
Byly to vzpomínky z poníkova života.
Tenhle poník byl ke všem milý, měl kupu přátel a nikdy nikomu neublížil.
Izzy se usmála a mráček zmizel.
,,Ty patříš nahoru." řekla mile a dušička jí úsměv oplatila.
Díky růžové magii se pak rozplynula v bílou mlhu a v té podobě odletěla do nebe.
Se stále zářícím rohem se otočila na ostatní.
,,Kdo je další?" zeptala se vesele.

Konec

Moje nové jméno je Invisible Deadly Spell. :D
Můj oficiální titul je Princezna Smrti.
Tak a konec. :)

 :)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ursa Major (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat