Do oczu napłynęły mi łzy. Zmięłam gazetę i włożyłam niechlujnie do torebki. Ruszylam na uczelnię. Postanowiłam o tym nie myśleć.
Po kilkunastu minutach byłam już w budynku. Przy wydziale architektury zobaczylam Nick'a. Co on tu robi? Przecież....On studiuje ze mną biznes....
Podeszłam do nich. Stał z nim Matt, Andrew i Cody.
- Nick...Co tu robicie? - zapytałam udając normalny ton, zresztą nie wychodziło mi to.
- Nyoo wiessz mayyleńkka....
Upił się?!
- Andrew? Cody? Czy on się upił z rana?! - powiedziałam podenerwowana.
-No tak wyszło mała.-powiedzial zmieszany Andrew pocierając kark.
- Dobrze że za miesiąc z nim zamieszkam przynajmniej będę go pilnować nie to co wy- powiedziałam kpiąco.
- Co?! Jak to?! On się od nas wyprowadza?!
- Nie mówił wam nic? Świetnie. Tak wyprowadza się. Macie go teraz doprowadzić do trzeźwości bo Cummshots go zabije.
Odeszłam "fochnietym" krokiem.
Czułam ból w podbrzuszu ponieważ byłam już w 4 miesiącu ciąży. Miałam iść dzisiaj z Nickiem na USG ale pewnie nie zdąży wytrzeźwieć do 16.Po kilku godzinach na uczelni....
Na szczęście Nick wytrzeźwiał i idziemy na USG do szpitala.
Wysiedliśmy z samochodu i weszliśmy do budynku.
Skierowaliśmy się do recepcji.
Mieliśmy sprawdzić płeć dziecka i sprawdzić kto jest ojcem.
Bardzo się stresowalam.
Weszliśmy do gabinetu i zobaczyliśmy niską kobietę z krągłościami.Opowiedzieliśmy co nas sprowadza, pielęgniarka kazała mi się położyć na fotelu.
Westchnęłam głęboko gdy lekarka przyłożyła mi do brzucha głowicę.
- Hmmm- mruknęła.
- Co się dzieje?!- zdenerwowałam się.
- Wszystko dobrze. Dziewczynka.
Odetchnęłam. Teraz jeszcze tylko ten materiał dna.Po badaniu pobrali dna od Nicka.
Mieli porównać te materiały w godzinę. Usiedliśmy z Nickiem w poczekalni. Oboje prawie w tym samym rytmie bawiliśmy się palcami ze stresu.Po godzinie przyszła pielęgniarka.
- Mamy wyniki.- powiedziała zamyślonym głosem patrząc w wyniki.
****
Hej jednorożki ❤
Jak tam święta?
Poświęciłam się dla was i pisze rozdział w święta 😬
Jak myślicie kto jest ojcem naszej
Melanie Junior ? 😁
XoXo 😘😘Postaram się wstawić rozdział do środy 😘😘
Naszło mnie na duuuże przerwy 😬
Dobra teraz już serio XoXo 😅
CZYTASZ
Podciąłeś mi skrzydła
Misterio / SuspensoMelanie Bloom to 21 letnia, wysoka szatynka z niebieskimi oczami. Jest nieufna,tajemnicza, ale również łatwo wpada w gniew lub w panikę. Mieszka w stanie Arizona z bratem.Jej mama zmarła gdy Melanie miała 12 lat. Wtedy stwierdzono u niej pierwsze st...