Sarah jest ułożoną dziewczyną, która w wieku 20-lat ma już cały plan na życie. Wszyscy szło po jej myśli do pewnego dnia.
Wracając wieczorem z wykładów śmiertelnie potrąca dziewczynę. Jest ciemno, nie ma świadków... Sarah panikuje i ucieka z miejsca zdarzenia wcześniej zacierając ślady. Jej plan na życie nie uwzględniał 25 lat w więzieniu, więc postąpiła właśnie w taki sposób.
Dziewczyna stara się udawać, że nic się nie stało, ale kilka dni poźniej ktoś włamuje się do jej mieszkania i zostawia wiadomość.
Np.
Witaj Saro
Bardzo dobrze wiem co wydarzyło się poźnym wieczorem dziesiątego kwietnia. Chciałbym Cię tylko poinformować, że już niedługo będziesz mnie błagała o śmierć.
Przerażona dziewczyna nie może jednak zgłosić tego na policję, ponieważ zostanie oskarżona o zabójstwo i zatajenie zbrodni, więc milczy.
Zauważa, że ktoś włamuje się do mieszkania Sary i zostawia jej wiadomości z coraz mocniejszymi groźbami.
Nie kończy się jednak na wiadomościach. Dziewczyna ma wrażenie że jest śledzona, że ktoś zna jej każdy ruch...no i ma rację.
Pewnego dnia wracając do mieszkania nie zastaje tam listu ale postać wysokiego bruneta.
- Witaj Saro.
- Kim jesteś?
- Narzeczonym Alison.
- Jakiej kurwa Alison?
- Alison to imię dziewczyny którą zabiłaś.
- To ty mi wysyłałeś te listy?!
- Tak, ale już mi się to znudziło.
- Czego chcesz?
- Zniszczyć Ci życie skarbie.Chłopak szczerze zaczyna uprzykrzać dziewczynie życie, zastrasza ją, torturuje, poddusza, nie pozwala jej uciec.
Dziewczyna ma dość i pewnej nocy idzie na most, aby skoczyć, ponieważ strach ją wykańcza. Harry w ostatniej chwili ją powstrzymuję, ponieważ spędzając z nią kilkanaście godzin dziennie przywiązał się do niej.
Wkrótce się dogadują i są happy.
CZYTASZ
Story Ideas
RandomStory Ideas - czyli pomysły na historię które z przyjemnością przeczytam. Jeżeli ktoś zechcę zaadaptować pomysł niech mnie o tym poinformuję w komentarzu, bądź wiadomości prywatnej.