25.

1.2K 100 56
                                    

Caroline prowadzi podwójne życie. Jest zarazem normalną dziewczyną jak i jedną z najbardziej rozpoznawalnych piosenkarek, a to wszystko za sprawą jednej peruki.

Dziewczyna mimo swojej kariery unika wszystkich zbędnych imprez i innych osób z show biznesu. Nie chcę stracić prywatności, możliwości normalnego życia, ale zarazem też bardzo kocha śpiewać.

O jej tajemnicy nie wie nikt poza jej najbliższą rodziną.

Pewnego dnia ma występ na tej samej scenie co zespół One Direction. Tego samego dnia obiecała również swojej przyjaciółce w przygotowaniach dekoracji na bal. Z uwagi, że był to jednak występ charytatywny nie mogła odmówić. Wystąpiła.

Harry jest oczarowany Caroline i jej niezwykłym talentem. Gdy tylko dziewczyna zbiegła ze sceny ruszył w jej kierunku, ale ta bardzo szybko wybiegła z areny.

Brunet mimo wszystko ruszył za nią. Zauważył ją jak wchodziła do toalety, więc postanowił poczekać. Po kilku minutach drzwi się otworzyły, a wyszła z nich zupełnie inna dziewczyna.

Dziewczyna z przerażeniem patrzyła na chłopaka próbując ukryć coś za plecami. Jednak chłopak zauważył, że była to peruka i poznał przez to jej sekret.

Harry najpier zarzucał dziewczynie kłamstwo jednak szybko zrozumiał powód dla którego to robiła i zobowiązał się dochować tajemnicy pod warunkiem, że dziewczyna się z nim umówi.

W ten sposób rozwija się love story.

Harry z zespołem i Caroline w między czasie dają wiele koncertów przez co powstają plotki o ich związku. Jednak wszystko staje się jasne gdy brunet całuje dziewczynę na oczach tysięcy ludzi i fotoreporterów pod wpływem impulsu.

Para jednak spotyka się w ukryciu, ponieważ Caroline nie chcę wchodzić w ten świat całą sobą. Jednak niestety pewnego dnia ich zdjęcie ukazuję się na okładce jednego z czasopis gdzie twierdzą, że Harry Styles zdaradza swoją sławną dziewczynę z normalną licealistką.

Nie może tego sprostować, ponieważ nie może zdradzić sekretu dziewczyny.

Do Caroline zaczynają napływać groźby, w której JEJ FANI wyzywają ją od najgorszych, a to wszystko ponieważ nie znają prawdy. Z Harry'm jest podobnie, ponieważ według fanów gra na dwa fronty.

H : Nie czytaj tego.
C : Oni mnie nienawidzą.
H : Bo nie znają prawdy! Nie przejmuj się.
C : 11- letnia Katy z Bostonu uważa, że powinnam spłonąć na stosie za to co zrobiłam jej idolce.
H : Zamknij wkońcu tego laptopa!
C : O której jest ten wywiad?
H : Za godzinę.
C : Przynieś mi perukę. Czas z tym skończyć.

Pomysł zaczerpnięty z Hannah Montana, więc jeżeli ktoś zna takie ff to poproszę link.

Story IdeasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz